«جان اسنو» گفته به هیچ وجه دوست ندارد مردم با او و «رز لزلی» سلفی بگیرند

«جان اسنو» گفته به هیچ وجه دوست ندارد مردم با او و «رز لزلی» سلفی بگیرند

عکس گرفتن با هنرپیشه های محبوب یکی از رایج ترین کارهایی است که طرفدران چهره ها در سراسر جهان انجام می دهند. اشخاصی که این عکس ها را می گیرند، آن ها را در صفحه خود در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک گذاشته و هیجان و خوشحالیشان را به دیگران نمایش می دهند.

این مساله برای خود ستاره ها هم جذابیت دارد. هنرمندان مشهور و شناخته شده به اینکه همیشه در دید مردم جهان باشند عادت کرده اند و گاها این مساله برایشان ضرورت محسوب می شود زیرا بدین طریق می توانند مطمئن شوند که همچنان مردم خواستار آن ها هستند.

اما جالب است بدانید که «جان اسنو» با بقیه فرق دارد. داستان این است که «کیت هرینگتون» و «رز لزلی» که روز چهارشنبه ۵ مهرماه خبر نامزدی آن ها در روزنامه تایمز لندن منتشر شد، به هیچ وجه دوست ندارند تا هواداران با آن ها عکس سلفی بگیرند.

این زوج نقش جان اسنو و ایگریت را در بازی تاج و تخت بازی می‌کنند و در سریال هم عاشق هم بودند. آن ها نخستین بار در سال ۲۰۱۲ در جریان فیلمبرداری این سریال همدیگر را دیدند. کیت هرینگتون در مصاحبه هایش گفت که بهترین خاطره‌اش از سریال، مربوط به سه هفته‌ای می‌شود که فصل دوم آن را در ایسلند فیلمبرداری کردند. در این زمان بود که او عاشق رز شد.

البته گفتنی است که بازی لزلی در سریال بازی تخت و تاج در سال ۲۰۱۴ پایان یافت اما کیت هرینگتون همچنان به عنوان یکی از ستارگان اصلی سریال مشغول بازی است.

«کیت هرینگتون» در مصاحبه اخیر خود با گاردین گفته که این محبوبیت باعث شده تا او عصبی و بدخلق بشود. به ویژه وقتی هواداران می خواهند با او سلفی بگیرند، این ترشرویی به اوج خود می رسد و بدعنق تر از همیشه به نظر خواهد رسید. پس راحت تر است که از مردم بخواهد با او سلفی نگیرند.

وی همچنین در این رابطه بیان داشته: «دلیل اینکه دوست ندارم مردم با من و رز عکس سلفی بگیرند این است که حس می کنم رابطه ما برایشان نوعی نمایش خیمه شب بازی است و این برایم خوشایند نیست.»

منبع: indy100
بدون نظر

ورود