وقتی یک اسب آبی بازیگوش عکس نامزدی زوجی را خراب می کند

وقتی یک اسب آبی بازیگوش عکس نامزدی زوجی را خراب می کند

احتمالا واژه «فتوبُمبینگ» را شنیده اید و شاید حتی خودتان یکی از کسانی باشید که چنین بلایی را سر دوستان یا اطرافیان خود آورده باشد. این کلمه به مفهوم «عکس‌آزاری» است، یعنی عکس در زمانی گرفته می شود که کسی یا چیزی به‌طور ناگهانی و غیرمنتظره یا از روی عمد در پس‌زمینه ظاهر شده و به‌اصطلاح عکس را خراب می‌کند.

نمونه های جالب و دیدنی بسیاری در این رابطه در اینترنت وجود دارد که دیدنشان خالی از لطف نیست. اما فارغ از همه موارد، اخیرا یک اسب آبی کوچک و بانمک، خودش را در وسط عکس لحظه خواستگاری یک زوج جای داده و عکس‌آزاری کرده است که در نوع خود دیدنی است.

«نیک کلبل» و «هیلی رول» که برای سالگرد آشنایی خود به اوهایو سفر کرده بودند، به باغ وحش می روند. هیلی در آنجا فیونا را دیده و می خواهد تا با او عکس یادگاری بگیرد. این خانم وقتی موبایل خود را به یکی از افراد حاضر می دهد تا از آن ها عکس بگیرد، وقتی بر می گردد می بیند که نیک زانو زده و با حلقه مرسوم نامزدی از او رسما خواستگاری کرده است.

به این ترتیب، عکس نامزدیشان با حضور فیونا بسیار جالب و ماندگار شده و در میان کاربران اینترنتی دست به دست می چرخد.

گفتنی است که فیونا پیش از این عکس‌خرابی هم شهرت داشت. در زمستان سال گذشته او نخستین اسب آبی نیل بود که در طول ۷۵ سال گذشته متولد شد. البته تولد او هم چندان آسان نبود زیرا مادرش مجبور شد ۶ هفته زودتر از موعد زایمان کند و همین امر باعث شد تا فیونا کوچک‌ترین نوزاد اسب آبی باشد که سالم و سلامت متولد می شود.

منبع: indy100
دیجیاتو
بدون نظر

ورود