چند تاکتیک جذب مسافر برای هتل های نزدیک به فرودگاه [رپورتاژ آگهی]

چند تاکتیک جذب مسافر برای هتل های نزدیک به فرودگاه [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مردم به دلایل گوناگون سفر می کنند. این دلایل می تواند سفری برای استراحت و تفریح باشد، یا به هدف کار و تجارت و یا یک سفر انفرادی. رسیدن به یک مقصد جدید علیرغم نگرانی هایی که دارد باز هم حس شادی و خوشحالی را به همراه دارد. هتل های نزدیک به فرودگاه برای افرادی که وظیفه مشخصی را در مدت زمان محدود بر عهده دارند، نقش یک ناجی را ایفا می کنند.

هتل های نزدیک به فرودگاه ها عموما برای مسافرانی با ویژگی های زیر ارجحیت دارند:

  • کسانی که نیازمندند تا پروازهای لحظه ای در دسترسشان باشند
  • مسافرانی که ترجیح می دهند در هزینه و زمان مصرفی برای رفت و آمد درون شهری صرفه جویی کنند
  • مسافرانی که به دنبال یک اقامتگاه راحت و آرام در نزدیکی فرودگاه هستند
  • مسافرانی که پروازشان دارای تاخیر بوده و یا کنسل شده است

مسافران تجاری و یا کسانی که علاقه شدید به اقامت در مرکز اصلی شهر را ندارند غالبا هتل های نزدیک به فرودگاه را برای اقامت انتخاب می کنند تا برای رفت و آمد راحت بوده و در زمان های کم ترافیک تر و مناسب تر بتوانند به شهر بروند. مخصوصا در شهرهای بزرگ و پر ترافیک همچون تهران که سفرهای تجاری و کاری و یا سفر های بین المللی چند پروازه نیز به آن بسیار است، آن دسته از هتل های تهران که در نزدیکی فرودگاه قرار دارند برای کسانی که مایل به استراحت بین دو پرواز خود هستند نیز بهترین گزینه به شمار می روند. لغو پروازها به دلیل آب و هوای نامناسب و ناگهانی نیز معمولا هرج و مرج و شرایط نامساعدی ایجاد می کند که در این شرایط استراحت در یک هتل ارزان قیمت در نزدیکی فرودگاه انتخاب ایده آلی برای مسافر است. اما مساله اینجاست که صاحبان هتل های نزدیک به فرودگاه نیز همچون هر هتل دیگر با چالش جذب میهمان و اطمینان حاصل کردن از یک درآمد نسبتا ثابت سالانه رو به رو هستند.  اما برخلاف سایر هتل ها، هتل های نزدیک به فرودگاه لازم است تا ترکیبی از تاکتیک های مناسب را برای جذب میهمان بیشتر استفاده کنند که در اینجا به آن می پردازیم:

زمانبندی انعطاف پذیر

صاحبان هتل های نزدیک به فرودگاه لازم است تا از اهمیت انعطاف پذیری زمان بین ساعات ورود خروج آگاه باشند. مسافران این هتل ها موارد بسیاری برای برنامه ریزی دارند مثل زمانبندی جلسات یا ساعت پرواز بعدی. انعطاف پذیری در زمان ورود و خروج احساس آرامش خاطر بسیار زیادی را برای مسافرانی که برنامه شلوغ دارند ایجاد می کند.

پذیرش سریع

هتل های نزدیک به فرودگاه غالبا برای مسافرانی که دارای محدودیت زمانی هستند ارجحیت دارند. بنابراین سرعت در پذیرش مسافر و یا تسویه و خروج آن و طی کردن این فرآیند بدون کاغذ بازی و به صورت الکترونیکی بسیار امتیاز مثبتی برای این مسافران به شمار می رود. زمان، نکته کلیدی برای این مسافران به شمار رفته و روش های سنتی و دستی و زمانبر از تحمل آنها خارج است. تصور کنید یک مهمان خسته پس از جلسه کاری طولانی در شهر یزد و تحمل گرمای شدید هوا پروازش نیز لغو شود. قاعدتا از میان هتل های یزد نزدیک ترین هتل به فرودگاه را تنها برای ساعاتی استراحت انتخاب می کند بنابراین در این شرایط صبر زیادی برای معطلی و تحمل فرآیند پذیرش طولانی نخواهد داشت.

پیشنهاد خدمات ترانسفر

اگرچه نرم افزاری های آنلاین تاکسی همچون اسنپ، تپ سی و … امروزه کارایی بسیاری برای مسافران مدرن و علاقه مند به تکنولوژی داشته اما هنوز هم برای تمام مسافران یک ترانسفر سریع فرودگاهی پیشنهاد شده از سوی هتل، بعد از یک پرواز طولانی خسته کننده موقعیت بسیار ایده آلیست. اغلب مسافران حتی پیش از رزرو هتل این خدمات را چک کرده و یک آیتم تاثیر گذار در انتخاب هتل آنها به شمار می رود. یکی از شهرهای بزرگ دیگر ایران که غالبا مقصد سفرهای تجاری قرار میگیرد شیراز است. از آنجایی که فرودگاه این شهر در فاصله دوری از مرکز آن قرار گرفته است زود رسیدن به هتل امتیاز بسیار خوبی برای مسافران به شمار می رود. بنابراین از میان هتل های شیراز، هتلی که نزدیک ترین فاصله را به فرودگاه داشته و خدمات ترانسفر رایگان نیز برای مسافر تدارک دیده است قطعا در لیست اولویت انتخاب ها قرار خواهد گرفت.

وب سایت بهینه شده برای موبایل

یک هتل نزدیک به فرودگاه برای کسانی که علاقه ای به سپری کردن زمان در مرکز شهر ندارند جذاب است. اما مسافر هنگامی که برای مشاهده اطلاعات هتل از طریق موبایل به وبسایت هتل می رود لازم است تا سایت کاملا برای موبایل بهینه شده باشد به نحوی که امکانات اتاق، تصاویر، و قیمت ها به طور واضح دیده شود. همچنین خدماتی که برای مسافران کاری اولویت محسوب می شود مانند داشتن اینترنت پر سرعت نیز به سادگی قابل مشاهده باشد.

این نکات برخی از مسائل تاثیر گذار در جذب مسافر برای هتل های نزدیک به فرودگاه بوده و اگر شما یکی از صاحبان این هتل ها هستید، امیدواریم با استفاده از آنها به اهداف خود جهت تضمین پر بودن هتل در اکثر روزهای سال دست پیدا کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود