تاثیرات مثبت و منفی تکنولوژی در سفر [رپورتاژ آگهی]

تاثیرات مثبت و منفی تکنولوژی در سفر [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پیشرفت تکنولوژی در کنار مزیت های خود برای سهولت زندگی در زمینه های مختلف، آسیب هایی را نیز به همراه دارد. در این مقاله به بررسی پیشرفت های تکنولوژی که به خلق برخی اختراعات گوناگون منجر شده است، پرداخته و تاثیرات مثبت و منفی آن را در زمینه سفر و گردشگری تحلیل می کنیم :

  1. منوپاد

این سلاح شیطانی تجربه دیدن هر جاذبه مهم گردشگری را لکه دار می کند، چرا که با منوپد بخش بیشتر توجه درگیر گرفتن سلفی های زیبا در کنار امکان خاص می شود. تنها مزیت این وسیله آن است که صاحب منوپاد با نمایش آن باعث خوشحالی مردم عادی می شود.

  1. وای فای

موضوعات مختلفی در این زمینه نقش ایفا می کنند. شبکه های اجتماعی، گوشی های هوشمند، دوربین های دیجیتال، نیاز دائمی به اتصال و …. امروزه سفر کردن برای بسیار از مردم چیزی مانند مستند سازی است برای فخر و مباهات نه کسب تجربه و لذت. همه ما با این واقعیت دلگیر کننده رو به رو شده ایم که اولین سوال در زمان ورود به هتل نه پرسش درباره جاذبه های محلی است نه سفارش غذا یا میان وعده. تنها رمز وای فای. و احتمالا زمانی که قصد یک سفر تفریحی به کیش را داشتید در زمان رزرو هتل در کیش فاکتور اینترنت رایگان در انتخاب نهایی شما برای هتل تاثیر بسیار بالایی داشته است.

  1. کلیدهای کارتی هتل

این کلیدها به طور معمول در ساعت ۲ نیمه شب از کار می افتد. درست زمانی که شما در موقعیت مناسبی برای کمک گرفتن از متصدیان قرار ندارید

موارد دیگری در هتل که از آن نفرت داریم :

  • بالشت های بیش از اندازه روی تخت. قطعا دوست نداریم ۵ دقیقه زمانمان قبل از خواب صرف برداشتن بالشت ها از روی تخت شود.
  • هزینه اضافی برای مینی بار: در هیچ کجای جهان ۵۰۰۰ تومان برای یک بطری نوشابه کوچک عادلانه نیست.
  • پریزهای برقی که در جایی قرار دارد که بدون آسیب دیدن نمی توانید به آنها دسترسی پیدا کنید
  • ترافیک اینترنت حجمی
  1. GPS

بدون جی پی اس باز می گردیم به هنر قدیمی گم شدن. GPS امروزه جزو ضروریات به شمار می رود مخصوصا در سفر و زمانی که برای اولین بار به مقصد سفر خود می روید. فرض کنید در سفر بعدیتان اقدام به رزرو هتل در قشم نموده و در واچر شما تنها یک آدرس ثبت شده است. در زمانی که هیچ یک از خیابان های قشم را نمی شناسید اگر راننده تاکسی شما نیز مهارت نداشته باشد بدون GPS قطعا زمان زیادی تا رسیدن به هتل صرف خواهید کرد.

  1. ماشین بسته بندی چمدان

زباله های بیهوده و ناسازگار با محیط زیست.

وسواس به خرج ندهید. مخصوصا برای سفرهای داخلی و نزدیک نیازی به بسته بندی کردن چمدان نیست. زمانی که دو سه روز تعطیلی به دست آورده اید و برای یک سفر کوتاه مدت اقدام به رزرو هتل در شیراز نموده اید زمان خود را برای بسته بندی چمدان هدر نداده و از آن طرف انرژی زیادی صرف باز کردن آنها نکنید. محیط زیست هم از شما سپاسگزار خواهد بود.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود