جاذبه های گردشگری تورهای خارجی  گلفام سفر

جاذبه های گردشگری تورهای خارجی  گلفام سفر

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آشنایی با جاذبه های تور هند

هند کشوری فریبنده، پهناور، رنگارنگ و زیبا است. این کشور با تمام وسعت خودش حتی برای کسانی که هزاران بار به این کشور سفر کرده­اند، چیز هایی دارد تا آن­ها را شگفت زده کند. این کشور فوق­العاده بین سواحل طلایی اقیانوس هند و رشته‌کوه هیمالیا با قله هایی پوشیده از برف قرار گرفته است.

کشوری که با شگفتی‌های طبیعی و آثار ساخت دست بشر، دنیایی رنگارنگ از غذا ها و طعم‌های متفاوت، صومعه‌ سراهای رازآلود، معابد شگفت‌انگیز، خیابان­هایی شلوغ و پر همهمه، کاخ‌های باشکوه و مجلل، بازارهای مملوء از جمعیت و شلوغ، پارک‌های ملی معروف و بکر، بناهای تاریخی با شهرت جهانی و میلیون­ها جاذبه‌ی دیگر که شبیه آن‌ها را در هیچ جای دیگری از دنیا نخواهید دید.

شاید برای دیدن تمام آثار باستانی به جا مانده از امپراطوری‌ها و چشم‌اندازهای طبیعی و بی نظیر هند یک عمر زمان نیاز داشته باشید. از آن­جایی که هند کشور پهناوری است؛ طبیعت بسیار متنوعی نیز دارد؛ از ببر های درنده ای که در جنگل‌های انبوه هند زنگی می­کنند گرفته تا صحراهایی که کاملاً یخ‌زده‌­اند در هیمالیا، اما اگر زمان تور هند شما محدود است و می­خواهید بیشترین استفاده را از زمانتان ببرید، در اولین سفرتان بهتر است به مثلث طلایی هند یعنی دهلی، آگرا و جیپور را ببینید. این شهر ها تنها گوشه‌ای از جاذبه‌های بی‌پایان هند را تجلی خواهد کرد. هند به تنهایی ۳۲ اثر ثبت شده­ی ملی از فهرست میراث جهانی یونسکو را در خود جای داده است.

عجیب ترین چیز ها در هند

کشور هند به سرزمین تضادها شهرت پیدا کرده است. در این کشور زیبا، اقوام و نژادهای مختلفی با فرهنگ‌ها، سنن و ادیان متفاوت در خود جای داده است. حتما می­دانید که هند یکی از پرجمعیت ترین کشور های دنیاست که یک ششم از جمعیت دنیا را شامل می­شود، بنابراین خیلی عجیب نیست اگر بدانید که هزاران دین و مختلف در هند وجود دارد. وقتی می­گوییم هند کشور تضاد هاست یعنی در این کشور می­­توانید آپارتمان‌های لوکس و مدرن را در کنار آسمان‌خراش‌های باشکوه ببینید و در سمت دیگر زاغه نشین ها و کلبه‌های ساده‌ی روستایی که زندگی در هر دوی این شرایط جریان دارد. عده‌ای در شهرهای بزرگ و مدرن هند با به‌روزترین امکانات و از طرفی هم برخی افراد در روستاهایی زندگی می­کنند که زندگی آن­ها در طول این سال ها کمتر دستخوش تغییر شده است.

سفر به کوالالامپور

جاذبه های گردشگری کوالالامپور آنچنان متعدد و متنوع است که در مدت محدود ۴ تا ۷ روزه­ی تورکوالالامپور ، نمی توان از تمام این جاذبه ها بازدید کرد. با این وجود، جاذبه های معروف و مهمی وجود دارند که می­توانید از آن­ها دیدن کنید.این جاذبه ها همگی به دست بشر ساخته شده اند و جلوه گر پیشرفت­های تکنولوژی هستند، اما در کنارشان جاذبه های تاریخی و مذهبی، حیات وحش  و یا خیابان هایی برای یک خرید بی­نظیر با رستوران های متنوعی برای چشیدن انواع غذاهای چینی، مالایی و هندی را نیز خواهید یافت.

آب و هوای شهر کوالالامپور

اگر قصد خرید تور کوالالامپور را دارید، بهتر است بدانید که با توجه به این که کوالالامپور، در نزدیکی خط استوا قرار دارد، آب و هوای استوایی دارد. در مناطقی که آب و هوای استوایی دارند معمولاً در تمام طول سال هوا گرم و مرطوب است. میانگین دمای هوا ۲۷ درجه‌ی سانتی‌گراد و میزان بارندگی سالانه‌ ۲.۵ ‌متر است. اگر به سفر در ماه های خنک سال  علاقه دارید، بهتر است، بهمن و اسفند را برای سفرتان انتخاب کنید، گرم ترین ماه سال در کوالالامپور هم مرداد است، اگر می­خواهید شاهد جشن ها و مراسم متعددی در این شهر باشید، بهترین زمان سفر به این شهر ماه رمضان  و یا هنگام سال نو چینی است، در این زمان ها فستیوال های شلوغ گوناگونی در شهر کوالالامپور برگزار می شوند.

بلیط هواپیما استانبول

امروز تور و بلیط هواپیما استانبول هم جزء مواردی هستند که می­توانند جزئی از سبد خرید آنلاین شما باشند. قیمت تور و بلیط هواپیما بلیط استانبول در بسیاری از سایت ها قابل مشاهده هستند. اما اگر شما جزء ان دسته از افراد حساس، دقیق و محتاطی هستید که همواره خرید به روش سنتی را ترجیح میدهید، امکان خرید حضوری با مراجعه به دفاتر آژانس های هواپیمایی و گردشگری نیز موجود است.

سفر به استانبول

استانبول، شهریست که بعد از سقوط امپراتوری روم و همواره بین مسیحیان و مسلمانان در حال دست به دست شدن بوده است، از این رو یکی از پایگاه های اساسی فرهنگ در جهان می­باشد که در طول سالیان شاهد تاریخی پر فراز و نشیب بوده است. جمهوری ترکیه در سال ۱۹۲۳ تشکیل شد و در آن زمان پایتختاین کشور از استانبول به آنکارا تغییر یافت. اما این جابجایی باعث نشد تا استانبول محوریت خود را بعنوان مرکز تجاری، صنعتی ترکیه از دست بدهد و هم اکنون هم یکی از پر اهمیت ترین شهر های ترکیه مخصوصا در نظر گردشگران می­باشد و همینطور استانبول، بزرگترین شهر ترکیه است.

این شهر با ابنیه های قدیمی و تاریخی و همینطور سازه های مدرن و جدید و بهره گیری از شرایط جغرافیای خاص خود توانسته است جایگاه ویژه ای در میان گردشگران سراسر دنیا پیدا کند و در سال های گذشته نیز رتبه های خوبی را در رنکینگ های مختلف جهانی کسب کرده است.

مهم ترین امتیازات استانبول که با بهره بردن از آنها توانسته است در صنعت گردشگری به جایگاه ویژه ای دست پیدا کند از این قرارند:

۱- زیبایی طبیعی: استانبول به دلیل شرایط ویژه ی جغرافیایی و قرار گرفتن در کنار دریا و همچنین با دارا بودن تپه ها و ارتفاعات ساحلی با چشم انداز های بی نظیر، بناهای قدیمی خیره کننده بسیار شهر زیبا و چشم نوازیست.

۲- جذابیت خرید: با وجود بازارهای قدیمی ، قیمت های مناسب، موسیقی های خیابانی زنده در کوچه و بازارها، فضای ویژه ای برای خریداران این تور ارائه می­کند.

۳- تنوع غذایی: در کشور ترکیه شاهد یکی از غنی ترین فرهنگهای غذایی خواهید بود، این فرهنگ غنی بر گرفته از فرهنگ غذایی ایرانی و عربی و اروپایی بوده است و اکنون توانسته به عنوان یکی از پر طرفدارترین سبکهای غذایی توجه جهانیان را به خود جلب کند.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی

https://www.golfamsafar.com

بدون نظر

ورود