۱۲ ستاره مشهوری که عاشق طرفداران خوش شانس خود شدند

۱۲ ستاره مشهوری که عاشق طرفداران خوش شانس خود شدند

در مورد زندگی شخصیت های مشهور تنها دو چیز را می توان با قاطعیت گفت: این که عاشق شخصیت های مشهور دیگر می شوند و این که معمولاً خیلی زود رابطه آن ها به جدایی ختم می شود. سلبریتی ها معمولاً عشق هایشان را هنگام بازی در یک فیلم یا شرکت در یک مهمانی پیدا می کنند. البته اگر چه این سبک عمومیت دارد اما همیشه نیز صادق نیست و سلبریتی ها نیز گاهی طوری عاشق می شوند که شبیه داستان هاست. گاهی اوقات آن ها عاشق کسانی می شوند که نه خود و نه طرف مقابلشان انتظار آن را ندارد. در ادامه این مطلب شما را با شخصیت های مشهوری آشنا خواهیم کرد که عاشق طرفداران خود شده اند.

۱- استیو هاروی

استیو هاروی، مجری تلویزیونی مشهور آمریکایی هنگامی که در سالنی در شهر ممفیس در حال اجرای برنامه کمدی بود همسر آینده اش، مارجری را در میان جمعیت دید. سپس رو به جمعیت حاضران در سالن کرد و گفت:” من نمی دانم که تو که هستی اما می خواهم با تو ازدواج کنم”. هاروی در آن زمان با زن دیگری زندگی می کرد اما به وعده ی خود عمل کرده و در سال ۲۰۰۷ با مارجری ازدواج کرد.

۲- جان تراولتا

کلی پرستون، همسر کنونی جان تراولتا می گوید:” من از سینما بیرون آمدم و پوستر فیلم Grease را روی دیوار دیدم و همانجا می دانستم که روزی با او خواهم بود. این را حس می کردم. در آن زمان حدوداً ۱۶ سال داشتم. واقعاض می دانستم این اتفاق می افتد و با خود گفتم که من با این مرد ازدواج خواهم کرد”. و ۱۳ سال بعد پرستون واقعاً پس از آشنایی با بازیگر محبوب خود در فیلم «کارشناسان» (The Experts) با جان تراولتا ازدواج کرد.

۳- جولیا رابرتز

جولیا رابرتز با چهره های بسیار شناخته شده ای نامزد بوده است و چیزی نمانده بود که با کیفر ساثرلند، همبازی خود در فیلم «مرگ بازان» (Flatliners) ازدواج کند اما ناگهان عاشق یک فیلم بردار به نام دانیل مودر شد که فیلم برداری فیلم «مکزیکی» (The Mexican) را بر عهده داشت و ار طرفداران رابرتز به شمار می آمد. البته مودر در آن زمان زن داشت و برای این که بتواند با رابرتز ازدواج کند همسرش را طلاق داد. این دو ازدواج کرده و از سال ۲۰۰۲ با هم زندگی می کنند.

۴- توبی مگوایر

در سال ۲۰۰۳ و سر صحنه فیلم برداری فیلم «سیبیسکیت» (Seabiscuit) جنیفر می یر که یک طراح طلا و جواهرات بود همان کاری که طرفداران چهره های سرشناس می کنند را انجام داده و خود را به توبی مگوایر معرفی کرد. آن ها همان لحظات اول به هم علاقمند شده و در اسل ۲۰۰۷ با هم ازدواج کردند. متاسفانه اوایل سال جاری این دو از هم جدا شدند اما در هالیوود ۱۰ سال زندگی مشترک نیز یک عمر زندگی محسوب می شود.

۵- روبن استودارد

اگر چه این دو در سال ۲۰۱۲ از هم جدا شدند اما روبن استودارد و همسر سابقش سوراتا زوری داستان عاشقانه جذابی داشتند که به درد فیلم های سینمایی هالیوودی می خورد. این خواننده مشهور در سال ۲۰۰۸ در حال امضا کردن سی دی های آهنگ های خود در فروشگاه والمارت بود و زوری نیز یکی از کسانی بود که امضا می خواست. استودارد به محض دیدن زوری عاشق او شد.

۶- کلزی گرامر

کایت والش یک مهماندار هواپیما بود که یکی از طرفداران سریال های «Frasier » و «Cheers» بود که از ملاقات با کلزی گرامر که ستاره هر دو سریال به شمار می آمد شگفت زده شده بود. در واقع این دو در پروازی به نیویورک با هم آشنا شدند. در آن زمان گرامر متاهل بود و بعدها که از همسر سوم خود جدا شد، رابطه اش با والش گرم تر شده و بدین ترتیب این دو از سال ۲۰۱۱ با هم زندگی می کنند.

۷- مت دیمون

شما به عشق در نگاه اول اعتقاد دارید؟ مت دیمون اعتقاد دارد زیرا با عشق کنونی زندگی خود، لوسیانا باروسو، در  یک کافه شلوغ آشنا شد. باروسو که یکی از طرفداران این بازیگر سرشناس بود در آن زمان در کافه مذکور کار می کرد اما دیمون می گوید که عاشق یک زن معمولی شدن را یک خوشبختی و شانس بزرگ می داند. وی در مصاحبه ای در این باره چنین گفته است:” من خوش شانس بودم. من عاشق یک شخص معمولی شدم. نه یک بازیگر و نه یک بازیگر مشهور. از آن جایی که این موضوع جلب توجه را دو برابر نمی کند این رابطه به سرعت پیش رفت”.

۸- ریس ویثرسپون

این بازیگر سرشناس زمانی که شوهرش، تام توث، در آژانس استعدادیابی او مشغول بکار بود با او آشنا شده و ازدواج کرد. اما مشخص شده که توث از خیلی وقت پیش یکی از طرفداران و تحسین کنندگان ویثرسپون بوده است.

۹- پاتریک دمپسی

جیلین فینک در آرایشگاه خود مشغول به کار بود که دمپسی برای کوتاه کردن موهای خود به آنجا رفت. در آن زمان هنوز  دمپسی در سریال «آناتومی گری» بازی نکرده بود ولی فینک برخی از فیلم های قبلی او را دیده و دمپسی را می شناخت. فینک می گوید که از دیدن دمپسی در آرایشگاه خود شوکه شده بود اما همزمان نیز خوشحال بوده زیرا از نظر او آقای دمپسی یکی از جذاب ترین مشتریان او بوده است”.

۱۰- نیکلاس کیج

نیکلاس کیج در طول دوران فعالیت خود در هالیوود با زنان هالیوودی زیادی رابطه داشته است و در مقاطعی حتی با پاتریشیا آرکوت و لیزا ماری پرسلی هم ازدواج کرد. اما وی سومین همسر خود، الیس کیم، را زمانی ملاقات کرد که وی در یک رستوران به عنوان گارسن مشغول بکار بود. کیم از کیج خواست که به او امضا بدهد اما کیج شماره تلفن خود را نیز روی برگه نوشت. این دو اواخر آن سال با هم ازدواج کردند اما در کمال ناباوری سال گذشته از هم جدا شدند.

۱۱- الویس پرسلی

وقتی که الویس پرسلی همسرش، پریسیلیا، را ملاقات کرد وی تنها ۱۴ سال داشت و همراه با پدرش در یک پایگاه نظامی در آلمان زندگی می کرد. پرسلی نیز در همان پایگاه در حال آموزش دیدن بود و این دو هر چند وقت یکبار یکدیگر را می دیدند، البته با نظارت والدین پریسیلیا. این دو زمانی که پریسیلیا ۲۱ ساله شد با هم ازدواج کردند.

۱۲- جسیکا آلبا

زمانی که جسیکا آلبا هنوز هنوز در فیلم «۴ شگفت انگیز» بازی نکرده و به شهرت نرسیده بود، یک ایجنت سینمایی به نام کش وارن از طرفداران شخصیت او در سریال «فرشته مرگ» بود. این دو در هنگام فیلم برداری فیلم «چهار شگفت انگیز» با هم آشنا شده و بین این دو رابطه ای عاشقانه شکل گرفت. این دو از سال ۲۰۰۸ با هم ازدواج کرده و دو فرزند دارند.

منبع: shared
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • Hassan دی ۱۲, ۱۳۹۶

    بین همه این زوج ها فقط جسیکا البا با همسرش هنوز هم بعد از گذشت اون همه سال و داشتن دوتا بچه که بچه سوم هم تو راه دارن ! عشقشون سر جاشه همیشه تو اینستاگرام دنبالش میکنم فوق العاده زندگی ساده ای دارن و خیلی خانواده دوست هستن یه نمونه کم نظیر توی هالیوود

  • فرهاد آذسن مرداد ۲۶, ۱۴۰۲

    عشق در نگاه اول واقعا وجود دارد وبسیار شیرین است و گاه دوام دارد