سریال «خانواده امروزی» تنها تا فصل دهم ادامه خواهد داشت

سریال «خانواده امروزی» تنها تا فصل دهم ادامه خواهد داشت

سریال «خانواده امروزی» (Modern Family) که یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی خانوادگی سال های اخیر و محصول شبکه اَ بی سی است تنها یکسال دیگر ادامه داشته و با فصل دهم به پایان خواهد رسید. استیو لویتان و کریستوفر لوید، سازندگان این سریال، اخیراً اعلام کرده اند که داستان های خانواده پریجت را در فصل دهم به پایان برسانند. در صورتی که شبکه اَ ی بی سی و کمپانی فاکس قرن بیستم بخواهند پس از فصل دهم نیز به این سریال ادامه بدهند باید با سازندگان و بازیگران دوست داشتنی سریال قرارداد تازه ای امضا کنند که بدون شک دستمزدهای بسیار بیشتری درخواست خواهند کرد.

اخبار مربوط به پایان سریال «خانواده امروزی» زمانی رسانه ای شد که ۲۰۰اُمین قسمت این سریال پخش شده و بیش از ۵.۸ میلیون بیننده را پای تماشای خود نشاند. این تعداد بیننده برای یک سریال فوق العاده است اما باید بدانید که سریال «خانواده امروزی» سال گذشته تماشاگران بسیار بیشتری داشت. این سریال در دوران اوج خود تا ۱۴ میلیون را نیز جلب کرده و در مراسم اِمی جوایز بسیاری را در سال های اخیر کسب کرده بود.

لویتان در مورد تصمیم خود برای پایان دادن به این سریال پس از اتمام فصل دهم در سال آینده، در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر چنین گفته است: اگر زمانی که هنوز تعداد زیادی از بینندگان ما خواستار ادامه سریال هستند به آن پایان دهیم بهترین کار ممکن است. هیچوقت نباید گفت هرگز اما نمی توانم تصور کنم که از این مقدار بیشتر پیش برویم”.

سریال «خانواده امروزی» بازیگران شناخته شده ای داشت که تعدادی از آن ها پردرآمدترین بازیگران سریال های تلویزیونی به شمار می آیند. از جمله سوفیا ورگارا که سال گذشته بیش از ۴۱.۵ میلیون دلار از قِبل این سریال درآمد داشته است. وی به مدت ۶ سال متوالی در صدر پردرآمدترین بازیگران زن سریال های تلویزیونی قرار داشته و باید درآمدهای دیگر مرتبط با سریال «خانواده امروزی» برای ورگارا را نیز به این مقدار اضافه کرد. البته سوفیا ورگارا تنها بازیگری نیست که در سریال «خانواده امروزی» دستمزد بالایی دریافت می کند و از موفقیت این سریال سود می برد.

این سریال توانسته نسل جدیدی از بازیگران نوجوان مانند آریل وینتر، سارا هایلند، ریکو رودریگز و نولان گولد را در تمام این سال ها به دنیای سینما و تلویزیون بشناساند و هر کدام از آن ها برای هر اپیزود از این سریال پرتماشاگر دستکم ۱۰۰.۰۰۰ دلار دریافت کرده اند. سه بازیگر اصلی این سریال؛ تای بورل، جولی بوون و اریک استونستریت هر کدام برای بازی در سریال «خانواده امروزی» موفق به کسب جایزه امی شده اند و این سریال به طور کلی تاکنون برنده ۲۲ جایزه امی شده است. البته فصل دهم پایان کار خانواده دوست داشتنی پریجت نیست و قرار است اسپین آف هایی به حواشی این خانواده جالب بپردازند.

منبع: forbes
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود