پایتخت برفی به روایت اینستاگرام تهرانی ها

پایتخت برفی به روایت اینستاگرام تهرانی ها

تهران از یکشنبه شب برفی شد و پس از سالها که تهرانی ها، چهره زیبای سرما و بلورهای برف را ندیده بودند، پایتخت چهره سفید به خود گرفت. خیابان ها خلوت، درختان کاج خیایان ولیعصر تهران سفید پوش و مردم با چترهای رنگارنگ در خیابان هایی که تردد ماشین به نسبت روزهای قبل کاهش پیدا کرده بود، فرصت یک پیاده روی برفی هیجان انگیز را پس از مدت ها پیدا کردند.

تهران، پایتخت آلوده این روزها که وضعیت دشواری را برای ۱۵ میلیون شهروند خود در آذر و دی ایجاد کرده بود، از شب ششم بهمن ماه، رنگ سفید به خود گرفت و شادی را به خانه های تهرانی ها آورد. دیدن کودکانی که مشغول درست کردن آدم برفی بودند، معماری منظر شهر را به کلی تغییر داد و صورت دوست داشتنی پایتخت ۲۳۲ ساله ایران را در نخستین روزهای هفته دوم بهمن ماه ۹۶ عیان کرد.

در پی بارش برف که پس از سالها در تهران در این سطح رخ میداد، کاربران تهرانی اینستاگرام به انتشار سلفی ها و تصاویر و ویدیوهایی که از این روز برفی گرفتند پرداختند که کل اینستاگرام در لوکیشن تهران را نیز سفید پوش کرد.

گزارش امروز مصور روزیاتو، شما را با گوشه ای از تصاویری که کاربران اینستاگرام از این روز برفی به اشتراک گذاشتند آشنا می کند. یادتان باشد برای دیده شدن بیشتر تصاویر خود، از هشتگ برف و برفی و روز برفی تهران پر برف استفاده کنید.

این کاربر اینستاگرام با انتشار تصویری از صبح برفی تهران نوشت: آن مرد در باران آمد . آن مرد در برف رفت. با این برف کی بره سر کار؟
تصویری زیبا از منطقه ای در تهران در صبح برفی روز دوشنبه
تصویری که در بالا مشاهده میکنید، درختان پر برف میدان ونک تهران است
هوای برفی برج میلاد تهران در دوشنبه صبح
یکی از کاربران اینستاگرام در تهران با متری که در کارگاهش دارد، متراژ برف آمده را تا ساعت ۱۰ صبح تهران نشان می دهد
تصویری که در بالا مشاهده میکنید، شمال خیایان ولیعصر را نشان می دهد که درختان تنومندش مملو از برف و پیاده روها خالی از شهروندان تهرانی است
تصویری که یکشنبه شب برفی پارک ملت تهران مشاهده میکنید، توسط یکی از کاربران تهرانی اینستاگرام گرفته شده است که از هشتگ های تهران برفی، برف و یخ برای دیده شدن بیشتر این عکس روی لوکیشن خیابان ولیعصر استفاده شده است
تصویر برفی خیابان ولیعصر تهران ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه که حجم ترافیک سبکی را تجربه میکند
تصویری که در بالا مشاهده میکنید، اوضاع برفی در اطراف پاساژ تجاری صفویه، روبروی پارک ملت تهران در ساعت ۱۰ صبح را روایت میکند که این کاربر تهرانی اینستاگرام، از هشتگ های مختلف انگلیسی زبان برای دیده شدن بیشتر این روزهای برفی تهران استفاده کرده است
از کلکسیون سلفی های برفی کاربران تهرانی اینستاگرام با صبح برفی پایتخت در خیابان ولیعصر تهران
روایت برفی تهرانی ها در محدوده میدان تجریش
تصویری از شب برفی سرد منطقه نیاوران تهران
اوضاع برفی پیاده رو بلوار میرداماد در روز برفی تهران ساعت ۱۱ صبح را مشاهده میکنید
تصویری از زعفرانیه
دربند امروز
دربند برفی تهران
دربند تهران با طراحی فانتزی برفی
تصویری از آدم برفی های ساخته شده در خیابان شریعتی تهران

اگر شما هم تصاویری از روز برفی تهران دارید، از طریق کانال های ما در شبکه های اجتماعی ارسال کنید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود