با ۱۰ نفر از درنده خوترین قاتلین سریالی آدمخوار تاریخ آشنا شوید [قسمت اول]

با ۱۰ نفر از درنده خوترین قاتلین سریالی آدمخوار تاریخ آشنا شوید [قسمت اول]

قاتلین سریالی در طول قرن ها از زمان حضور انسان روی این کره خاکی حضور داشته اند. این هیولاهای درنده خود که در میان ما بوده و در کمین طعمه های خود می نشینند مایه وحشت فراوان و البته کنجکاوی وصف ناپذیری هستند. انسان های معمولی نمی توانند رفتارهای وحشیانه و ترسناک این قاتلین سریالی، دیدگاه متفاوت آن ها به اعمال درست و نادرست، عدم توانایی آن ها برای تاسف خوردن در مورد جان هایی که به ناحق می گیرند و خانواده هایی که نابود می کنند و البته اشتیاق غیرقابل باور آن ها به خونریزی را درک کند. در این میان برخی از قاتلین سریالی پا را از این نیز فراتر گذاشته و عملی شنیع تر و نابخشودنی تر را مرتکب می شوند: آدمخواری.

این قاتلین خوفناک خون و گوشت قربانیان خود را به دلایل مختلفی می خورند. هر یک از آن ها برای این کار دلایل متعددی دارند؛ برخی برای این که قربانیانشان را همیشه همراه خود داشته باشند دست به این کار می زنند و برخی دیگر نیز برای این که برای خرید گوشت هزینه نکنند به خوردن گوشت قربانیان روی می آورند. دلیل هر چه که باشد نمی توان این میزان از قساوت و بیرحمی را متصور شد. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با ۱۰ نفر از قاتلین سریالی آدمخوار آشنا کنیم که قربانیان خود را تعقیب کرده و به دلایل مختلف خاص خود تصمیم به خوردن گوشت آن ها گرفتند.

۱۰- اوتیس تول

قاتلین سریالی

اوتیس تول از آن دسته قاتلین سریالی بود که مدت طولانی فعالیت می کرد و با توجه به این که بیش از دو دهه (۱۹۵۰ تا ۱۹۸۰) به قتل های فجیع خود ادامه می داد اما دستگیر نشد. وی مدت کوتاهی با قاتل سریالی دیگری به نام هنری لی لوکاس فعالیت می کرد و فلوریدا را در ترس و وحشت فرو برده بودند. تول در این مدت لقب «آدمخوار جکسونویل» را از طرف رسانه های دریافت کرده بود. اگر چه تول پس از دستگیری داستان های باورنکردنی زیادی از قتل هایی که انجام داده بود را بیان کرد که نمی توان صحت و سقم بسیاری از آن ها را مشخص نمود، اما به نظر می رسد که او اولین قتلش را در سن ۱۴ سالگی انجام داده است.

تول ادعا کرده که در طول دوران فعالیت خوفناک خود بیش از ۱۰۰ نفر را به قتل رسانده است. تول در یک خانواده آشفته و بدرفتار به دنیا آمد و ادعا کرد که توسط یکی از همسایه ها مورد تجاوز قرار گرفت و موردی از زنا با محارم نیز در خانواده او وجود داشته است. بخش مهمی از زندگی دوران کودکی تول مربوط به مادربزرگش بوده که تول ادعا کرده شیطان پرست بوده است. ظاهراً مادربزرگش به تول لقب «بچه شیطان» را داده و او را با مراسم شیطان پرستی مانند دزدیدن جسد و خودآزاری آشنا کرده است. او بعدها از این تعلیمات برای کشتن افراد الهام گرفت و در نهایت به ۱۰۸ قتل اعتراف نمود. تول ضریب هوشی بسیار پایینی داشت و برای این که دستگیر نشود به شدت به هنری لوکاس وابسته بود.

در مدتی که این دو قاتلین سریالی مشهوری بوده و با هم فعالیت می کردند، به گفته لوکاس، تول از گوش قربانیان خود کباب باربکیو درست می کرده و به دلیل دوست نداشتن سس باربکیو تول، لوکاس علاقه ای به شرکت در ضیافت های تول نداشته است. تول به خوردن دنده های قربانیان خود علاقه زیادی داشت و از نوشید خون آن ها لذت می برد اما لوکاس ادعا کرد که از این رفتارهای تول متنفر بوده است. وقتی که در یکی از بازجویی ها از تول پرسیده شد چرا گوشت قربانیان خود را می خورده، چنین جواب داد:” تو خیلی خوشمزه بنظر می رسی. اگر یک چاقو داشتم، گلویت را می بریدم و کمی خون می نوشیدم”. تول و لوکاس داستان های بسیاری در مورد قتل هایشان گفتند و مکالمه های تلفنی آن ها در مورد آدمخواری هایشان در اینترنت منتشر شده است.

۹- خواکیم کرول

قاتلین سریالی

بین فوریه ۱۹۵۵ تا جولای ۱۹۷۶ یکی از قاتلین سریالی نسبتاً مشهور آلمانی، وحشتی عمیق را در این کشور براه انداخته و بیش از ۱۴ نفر را به کام مرگ فرستاد، هر چند خود وی گفته که تعداد قربانیانش بسیار بیشتر بوده و تعداد آن ها را فراموش کرده است. خواکیم کرول بعدها به دلیل جنایات فجیعش در طی ۲۰ سال به «شکارچی رور» «آدمخوار دویسبورگ» و «آدمخوار رور» مشهور شد. کرول اولین قتلش را در سال ۱۹۵۵ مرتکب شد و یک دختر ۱۹ ساله آلمانی را با ضربات چاقو از پای درآورده و در ادامه بدن او را تکه تکه کرد. کرول از آن دسته قاتلین سریالی بود که از همان دوران کودکی به خونریزی و سلاخی کردن علاقه داشت و تنها برای رسیدن به آرزوی خود صبر کرد تا به دوران بزرگسالی برسد.

برخلاف دیگر قاتلین سریالی آدمخوار، کرول تقریباً تک تک قربانیان خود را می خورد و بدن آن ها را تکه تکه می کرد. وی پس از قتل، قربانیان خود را لخت کرده و پس از تجاوز، بخش هایی از گوشت آن را بریده و برای خوردن نگهداری می کرد. وی بعدها ادعا کرد که به دلیل عدم توانایی در خریدن گوشت تصمیم به آدمخواری گرفته است. همچنین وی ادعا کرد که خوردن گوشت کودکان تنها آدمخواری بوده که واقعاض از آن لذت برده است. بعد از قتل یک دختر ۴ ساله توسط کرول، یکی از همسایه های کرول اعلام کرد که لوله فاضلاب مسدود شده است و وقتی وی به خانه کرول مراجعه کرد و علت را جویا شد، کرول گفت که «دل و روده» باعث مسدود شدن لوله فاضلاب شده است. در واقع دل و روده ی دختر بینوا بود که در داخل لوله ها گیر کرده بود.

بعد از این که پلیس از ماجرا خبردار شد به خانه کرول هجوم برد و آن جا بود که با خانه ای پر از وحشت مواجه شد و دست هایی قطع شده را دید که در حال پختن در درون یک قابلمه بودند. کرول نیز مانند تول از ضریب هوشی بسیار پایینی برخوردار بود. بسیاری بر این باورند که دلیل موفقیت کرول در این همه قتل و دستگیر نشدن این بود که پلیس در جستجوی یک قاتل بسیار باهوش بوده و نتوانسته بودند هیچ ارتباط و منطقی بین این جنایات عجیب و غریب پیدا کنند.

۸- آندری چیکاتیلو

قاتلین سریالی

آندری چیکاتیلو که به «قصاب روستوف» معروف شد یکی از مخوف ترین قاتلین سریالی در اتحاد جماهیر شوروی بود که قتل های فجیع او با کشتن یک دختر ۹ ساله به نام لینا زاکوتنوا در سال ۱۹۷۸ آغاز شده و به مدت یک دهه ادامه داشت. در نهایت او که کشورهای مختلف اتحاد جماهیر شوروی را برای پیدا کردن قربانیان خود درنوردیده بود دستگیر شده و محاکمه گردید. او قربانیانش را در ایستگاه های قطار پیدا کرده و بعد از فریب دادن قربانیان، آن ها را به درون جنگل برده و به قتل می رساند و از گوشت آن ها استفاده می کرد. چیکاتیلو یک قاتل سریالی عجیب و غریب بود که به دلیل ناتوانی جنسی طولانی مدتش تصمیم گرفت این ناتوانی را با کشتار مردم جبران نماید.

او حتی در روابط جنسی با همسرش نیز مشکل جدی داشت و از همانجا بود که ذائقه خود را به سمت تجازو، شکنجه و خشونت تغییر داد. حتی در دوران محاکمه اش به خاطر قتل ۵۶ نفر نیز وی در مورد خورد گوشت قربانیان خود صحبت کرد. چیکاتیلو در سال ۱۹۸۱ در بیرون از یک کتابخانه عمومی با یک دختر ۱۷ ساله به نام لاریسا تکاچنکو آشنا شد. وی لاریسا را به زمین کوبیده و بعد از خفه کردن او، بخشی از بدن او را با دندان کنده و سپس به جنازه او تجاوز نمود.

چیکاتیلو در فوریه ۱۹۹۴ با شلیک یک گلوله به پشت گوش راست اعدام شد.

۷- تامارا سامسونووا

قاتلین سریالی

تامارا سامسونووا یکی دیگر از قاتلین سریال خونخواری بود که به او لقب «پیرزن درنده» داده شده بود. او یک پیرزن روسی بود که هیچ کس باور نمی کرد قاتلی چنین بیرحم باشد.وی در سن ۶۸ سالگی در سال ۲۰۱۵ به جرم قتل دوست ۷۹ ساله اش، والنتینا اولانووا دستگیر شد. دوربین مدار بسته ای تصاویری از او را نشان می داد که بخش هایی از بدن قربانی را در پلاستیک سیاه پیچیده و قصد انتقال آن ها به جایی دیگر را دارد. بعد از مدت کوتاهی، جنازه اولانووا پیدا شد. جنازه وی پس از مثله شدن در یک رودخانه انداخته شده بود.

بررسی های بعدی نشان داد که تامارا دستکم ۱۱ نفر را به قتل رسانده است هرچند بسیاری تعداد قربانیان او را بسیار بیشتر از این تعداد می دانستند. او نیز قربانیان خود را بعد از قتل، مثله کرده و از گوشت آن ها تغذیه می کرد. وی نه تنها دوست قدیمی خود، اولانووا را به قتل رسانده بود بلکه در طی مدت ۲۰ سال، شوهر و بسیاری از نزدیکان خود را نیز به همین شیوه به قتل رسانده بود که تا آن زمان دلیل ناپدید شدن آن ها مشخص نشده بود.

۱۲ سال قبل از قتل اولانووا، یک جنازه بدون سر و دست در خیابان محل زندگی او پیدا شد و کارت اعتباری او سال ها بعد در آپارتمان سامسونووا کشف گردید. گفته می شود که وی دستکم در یک مورد هنگامی که قربانی زنده بوده دست به مثله کردن او زده است. وی در دفتر خاطرات خود داستان ۱۱ مورد از جنایاتش را با جزییات دقیق و کامل به رشته تحریر درآورده بود. در نهایت او به طور رسمی دیوانه تلقی شده و اعلام گردید که از پارانویا و شیزوفرنی رنج می برد. در نهایت دادگاه دستور داد که وی به دلیل بیماری روانی حاد خود در بیمارستان روانی نگهداری شود.

۶- آرتور شوکراس

قاتلین سریالی

آرتور شوکراس یکی از مخوف ترین قاتلین سریالی تمام دوران است که در ویدیویی ترسناک داستان قتل هایش را با جزییات فراوان تعریف کرده است. شوکراس با لقب «قاتل رودخانه جِنِسی» یک قاتل سریالی مخوف بود که بین سال های ۱۹۷۲ تا ۱۹۸۹ جان بیش از ۱۴ نفر را گرفت. او جنایات خود را با قتل دو بچه در نیویورک آغاز کرد. در اسل ۱۹۹۰ وی به جرم قتل بیش از ۱۰ روسپی محکوم گردید. وی بدون استثنا و بدون هیچ احساسی اجساد قربانیان خود را مثله کرده و آن ها را می خورد. شوکراس ادعا می کرد که اولین بار در دوران جنگ ویتنام به آدمخواری روی آورده و از آن زمان دیگر نتوانسته در برابر اشتیاق خود برای آدمکشی و خوردن گوشت انسان مقاومت کند.

شوکراس در مصاحبه ها و بازجویی های خود به تفصیل و بدون هیچ گونه پشیمانی در مورد قتل های فجیع خود صحبت کرده است. در این مصاحبه ها مردی بذله گو، دوست داشتنی و خندان دیده می شود که گاهی اوقات در مورد جنایات شیطانی صحبت می کند که جهانیان هیچگاه از آن ها اطلاعی نداشته اند. شوکراس علاقه زیادی به خوردن آلت تناسلی زنان قربانی خود داشت و داستان آدمخواری های خود را با جذابیت و آسودگی تمام تعریف می کرد. در نهایت این قاتل سنگدل به حبس ابد بدون امکان درخواست بخشش محکوم شده و در سال ۲۰۰۸ در زندان مرد.

برای مطالعه قسمت دوم این مطلب می توانید به لینک «با ۱۰ نفر از درنده خوترین قاتلین سریالی آدمخوار تاریخ آشنا شوید [قسمت دوم]» مراجعه نمایید.

معرفی ۱۰ تن از خبیث ترین زنان تاریخ که قاتل سریالی هستند

کارل پانزرام؛ داستان غم انگیز و خوفناک خونسرد ترین قاتل سریالی تاریخ

۱۵ قاتل سریالی که با روش های خوفناک خود مامورین پلیس را سردرگم می کردند

۱۲ واقعیت عجیب و وحشتناکی که در مورد قاتلین زنجیره ای نمی دانید

منبع: listverse
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • محمد اسفند ۷, ۱۳۹۶

    چه کارایی که یه ادم میتونه انجام بده..بنظر من همه ادما یه همچین خوی وحشیگری رو نسبت به کارایی که اجازه انجامش رو ندارن دارن…برای مثال خوردن گوشت هم نوعشون