توصیه هایی تخصصی برای خرید و نگهداری ماشین لباسشویی [رپورتاژ آگهی]

توصیه هایی تخصصی برای خرید و نگهداری ماشین لباسشویی [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به فکر خرید یا تعمیر ماشین لباسشویی جدید هستید؟ در این مقاله توصیه هایی تخصصی برای خرید و نگهداری ماشین لباسشویی می دهیم که با بودجه، سبک زندگی و نگرانی های مصرف انرژی شما متناسب باشد.

راهنمای خرید لباسشویی

انواع مختلفی از ماشین های لباسشویی وجود دارند، اما همگی اساساً مخزن های بزرگی هستند که با آب پر می شوند، گردش می کنند تا لباس ها را بشورند و آبکشی می کنند تا آب را تخلیه بکنند. البته، علاوه بر این وظایف اصلی، بعضی از مدل ها دارای ویژگی های پیچیده و بسیار کاربردی تری هم هستند. اکثر ماشین های لباسشویی دارای کنترل کننده ها و تایمرهای الکترونیکی هستند که کار شستشو درست البسه را بسیار ساده کرده اند.

بخاطر اینکه ماشین لباسشویی یک مصرف کننده بزرگ انرژی و آب است، کلید انتخاب و خرید ماشین لباسشویی درست، خرید مقرون به صرفه ترین مدل از نظر انرژی است که با سبک زندگی و فضای شما متناسب است و همواره از مقدار مناسب شوینده متناسب با لباس ها و سختی آب استفاده می کند.

از نظر سبک زندگی، به این فکر بکنید که چه اوقاتی از ماشین لباسشویی استفاده می کنید و چه چیزی را می شویید. اگر میزان لباس هایتان زیاد است، مخزن  از جنس فولاد ضد زنگ بهترین عملکرد را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگر شما کم از آن استفاده می کنید، احتمالاً می توانید از ماشین لباسشویی با جنس محفظه فولاد با پوشش پرویلین یا پلاستیک های کیفیت بالا استفاده کنید.

اگر معمولا لبلاس هایتان دارای طیفی از جنس  و سطوح مختلفی از کثیفی است، ماشین لباسشویی را انتخاب کنید که چرخه های خاص مانند ظریف یا شستشوی اولیه و نیز آبکشی ثانویه را برای شما ارائه می دهد. تنظیمات چندگانه سطح آب به شما تضمین کارآمدترین شستشو برای بارهایی با اندازه های مختلف را می دهد. برخی ماشین ها می توانند دمای آب را بالا ببرند تا بار را همگن بکنند.

برای تعمیر لباسشویی میتوانید با اطمینان با فرازپشتیبان تماس حاصل فرمایید.

راهنمای نگهداری از لباسشویی

آیا میدانیدآب لوله کشی شده ای که به دستگاه های لباسشویی و ظرفشویی های ما وصل میباشند دارای سختی و جرم خیلی زیادی هستند و این سختی وجرم باعث خرابی دستگاه های فوق میگردند

حتما امروز درب لباسشویی خود را بازکنید مشاهده خواهید کردکه روی لاستیک دوردرب گل ولای میباشد حتی بعضی اوقات گل ولای ها تبدیل به قارچ میشوند که باعث تغییر رنگ لاستیک دور درب میگردد که این میتواند از لحاظ بهداشتی برای پوست بدن بسیار مضر باشد

جهت پیشگیری باید از جرم گیرهای مخصوص استفاده نمایید.

طرز استفاده: یک بسته (که حاوی ۵۰ گرم ) جرم گیر را در مخزن اصلی جاپودری ریخته و برنامه لباسشویی را روی پروگرام نخی وکتان قراردهید وبا دمای ۶۰ درجه سانتی گراد بدون لباس روشن نمایید.

این عملیات را چنانچه دستگاه خود را تازه خریداری کرده اید هر دوماه یکبار انجام دهید در غیر اینصورت ماهی یکبار تکرار نمایید.

جرم گیرهای مخصوص لباسشویی های AEG وBOSCH در شرکت فرازپشتیبان موجود می باشد کافیست با یک تلفن این محصول را در درب منزل خود از ما تحویل بگیرید.

برای تعمیر یخچال میتوانید با اطمینان با فرازپشتیبان تماس حاصل فرمایید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود