۱۴ تئوری عجیب در مورد فصل بعدی سریال «بازی تاج و تخت» که ذهن شما را درگیر خود خواهند کرد

۱۴ تئوری عجیب در مورد فصل بعدی سریال «بازی تاج و تخت» که ذهن شما را درگیر خود خواهند کرد

سریال «بازی تاج و تخت» بدون شک یکی از زیباترین و پربیننده ترین سریال هایی است که تاکنون ساخته شده و طرفداران آن بی صبرانه منتظر دیدن فصل بعدی این سریال در تابستان امسال هستند. سازندگان این سریال در هر فصل بینندگان را شگفت زده کرده و اتفاقات غیرقابل منتظره ای در فیلم به وقوع می پیوندد که بدبین ترین تماشاگران نیز فکر آن را نمی کردند. از این رو دیدن اتفاقات غیرمعمول و عجیب در فصل آتی این سریال نیز دور از تصور نخواهد بود.

در ادامه شما را به ۱۴ تئوری عجیبی کهممکن است در فصل بعدی سریال «بازی تاج و تخت» اتفاق بیفتند آشنا خواهیم کرد.

۱- جیمی لنیستر خواهرش سرسی را به خاطر این که به ملکه ی دیوانه تبدیل شده است خواهد کشت

Game-of-Thrones-Season-4-Episode-1-Jaime-and-Cersei-w700

در طالع سرسی نوشته شده که وی توسط “the valonqar” که در زبان والرینی به معنای «هم نژاد کوچک» است کشته خواهد شد پس او به دست جیمی یا تیریون لنیستر کشته خواهد شد. اما اگر به یاد داشته باشید در فصل سوم جیمی در جواب اتهامات برین (Brienne) گفت که آیریس تارگرین را به خاطر این که قصد داشته از آتش وحشی در زیر قلمرو خود استفاده کرده و تمامی مردم ساکن در این مناطق را به قتل برساند کشته است. آیا این موضوع برای شما آشنا نیست؟! چهره ی درهم جیمی هنگامی که سرسی تاج پادشاهی را در پایان فصل ششم به سر می گذاشت یادتان هست؟!

۲- میساندی، مشاور مورد اطمینان و دوست داشتنی دینریس تارگرین، فرشته ی مرگ مردان بدون چهره است

Daenerys-entourage-looks-ready-action-w700

میساندی به ۱۹ زبان صحبت می کند و این موضوع بسیار مشکوک به نظر می رسد و سوال این است دلیلی که وی باید با تمامی زبان های مردم دنیا آشنایی داشته باشد چیست؟! علاوه بر این تاکنون در مورد احساسات و افکار وی هیچ اطلاعاتی ارائه نشده است درست همانند مردان بدون چهره. همچنین اطلاعاتی که او دارد برای شخصی که به مدت طولانی برده بوده بسیار عجیب به نظر می رسد. او یک بار عبارت «والار مورگولیس» (Valar Morghulis) را به زبان آورد که این موضوع نیز تئوری بالا را تقویت می کند.

۳- میرا رید و جان اسنو دوقلو هستند

2015082842Jon_snow_fa.dbbf5-w700

داستان عجیب جان اسنو و مادرش لیانا که در هنگام تولد جان درگذشت عجیب تر از قبل خواهد شد اگر مشخص شود که وی یک خواهر دوقلو نیز دارد. جالب این که جان اسنو و میرا رید هر دو در یک سن قرار دارند. علاوه بر این هولند رید، پدر میرا، یک بار توسط لیانا از چنگ ملازمان یک شوالیه که قصد کشتن او را داشتند نجات داده شده و این موضوع هولند را به لیانا مدیون کرده است. پس می توان نتیجه گرفت که احتمال دارد هولند رید برای جبران این لطف، میرا را بعد از مرگ لیانا مانند دختر خود بزرگ کرده باشد.

۴- یورون گریجوی و سرسی در فصل جدید با هم ازدواج خواهند کرد

6666-w700

یورون گریجوی قصد دارد که دینریس تارگرین را به ازدواج خود در آورده و تاج آهنین را از آن خود کند. اما یارا و ثیون گریجوی قبل از او خود را به دینریس رسانده و او و یورون را به دشمنان هم تبدیل کردند. بدن ترتیب دینریس و سرسی نیز دشمن همدیگر محسوب می شوند. از اینرو به نظر می رسد که استراتژی یورون در فصل بعد اتحاد با سرسی از طریق ازدواج با وی خواهد بود که در این سریال روشی معمول برای متحد شدن است.

۵- تیریون لنیستر در واقع از نسل تارگرین ها است

Tyrion-Lannister-and-Daenerys-Targaryen-558859-w700

در داستان این سریال، تیریون دارای موهایی آن چنان بلوند توصیف شده که تقریبا مشابه موهای سفید نسل تارگرین ها است. همچنین اشاره شده که وی دارای چشم هایی با دو رنگ متفاوت است که کاملاً با ویژگی های دودمان تارگرین های مطابقت دارد. علاوه بر این زمانی که تیریون پدر خود را کشت، تایوین به وی گفت: ” تو پسر من نیستی”. این موضوع نیز می تواند یکی دیگر از شاهکارها و زیرکی های جورج آر آر مارتین، نویسنده ی داستان سریال، باشد. شاید از آنجایی که تیریون به نیروهای دینریس تارگرین پیوسته به زودی واقعیت تلخ گذشته اش برای وی آشکار خواهد شد.

۶- شاید هم تیریون از نسل تارگرین ها نباشد و با دینریس ازدواج کند

544f26b0f26af2a5e412098d290b198f-w700

در انتهای فصل ششم، تیریون سعی می کند به دینریس که رابطه ی عاشقانه اش با داریو ناهاریس را پایان داده دلداری دهد و به او می گوید: ” او اولین کسی نبود که تو را دوست داشت و آخرین نفر نیز نخواهد بود”. با توجه به دانش او برای اداره ی یک حکومت و سرسخت بودنش به نظر می رسد که ازدوج او با دینریس خیلی هم عجیب نباشد.

۷- تیریون، جان اسنو و دینریس به اژدهای سه سر افسانه ای تبدیل می شوند

game-of-thrones-pugs-real-a-09-w700

از قبل مشخص شده که دینریس یکی از سرهای اژدهای سه سر خواهد بود زیرا او در واقع مادر سه اژدها است. علاوه بر این تیریون رابطه ی دوستانه با جان اسنو داشته و احترامی مضاعف برای خانواده ی استارک قائل بوده است. شیوه ی ازدواجش با سانسا و کمک و خوش رفتاری با او توسط تیریون را به یاد دارید؟! بنابراین ممکن است که تیریون بتواند دینریس تارگرین را به اتحاد با جان اسنو ترغیب کند. بدین ترتیب جان اسنو یخ خواهد بود و دینریس و تیریون نیز هر کدام به ترتیب نقش آتش و پل را ایفا خواهند کرد.

۸- دیوار یک اژدهای یخی در درون یا زیر خود خواهد داشت و وقتی که شیپور برای ویران کردن دیوار به صدا درآید این اژدها آزاد خواهد شد

castle_black-w700

همه می دانیم که دیوار با استفاده از جادو ساخته شده است اما کسی می داند در درون این دیوار چه چیزی قرار دارد؟! البته که هنوز کسی نمی داند. اما همه می دانیم که جادو با اژدهاها در ارتباط بوده و ممکن است یک اژدهای بزرگ دیگر در درون این دیوار عظیم ۸.۰۰۰ ساله قرار داشته باشد. همچنین زمانی که نگهبانان شب در سمت شمال دیوار قرار دارند و شیشه ی اژدها را پیدا می کنند در شیپور خود می دمند و ممکن است این همان شیپوری باشد که همه چیز را در فصل بعدی سریال تغییر خواهد داد.

۹- جان اسنو و سانسا استارک با هم ازدواج خواهند کرد

139087-w700

در کتاب «شوالیه ی هفت قلمرو پادشاهی» (A Knight of the Seven Kingdoms) که مقدمه ی داستان های کتاب «ترانه ی یخ و آتش» (A Song of Ice and Fire) است چنین آمده که برای خواستگاری از سانسا استارک رقابتی در میان خانواده های با اصل و نصب در خواهد گرفت و از آن جایی که جان اسنو در واقع پسر ریگر تارگرین (Rhaegar Targaryen) و برنده ی این رقابت است به نظر می رسد که شاید در فصل بعدی سریال شاهد خواستگاری جان اسنو از سانسا استارک باشیم.

۱۰- شاید هم جان اسنو و دینریس تارگرین بعد از ملاقات دلباخته ی همدیگر شوند

HT_snow_targaryen_jef_160627_12x5_1600-w700

ممکن است جان اسنو و دینریس تارگرین هر دو تجسم واقعی افسانه ی آزور آهای (Azor Ahai) باشند، قهرمانی که مجبور می شود برای این که به دشنه ی خود بیشترین قدرت را بدهد همسر خود را با ان دشنه خواهد کشت. از این رو اگر این دو با هم ازدواج کنند یکی از آن ها مجبور خواهد شد دیگری را برای به وقوع پیوستن پیشگویی ها بکشد. تماشای این صحنه برای طرفداران سریال بسیار سخت خواهد بود.

۱۱- سامیول تارلی در واقع گوینده ی تمام داستان است

rehost2016913fc2d22f1-a77c-439e-b377-9fd67b7f2e29-w700

سامیول تارلی اولین شخصیتی نیست که در سیتادل بوده است اما او جان اسنو را به شکل یک قهرمان می بیند و شاید این موضوع دلیلی باشد برای این که خاندان استارک تنها خانواده ای است که چهره ی کاملا مثبتی از آن در سریال ارائه می شود. همچنین این موضوع می تواند نشان دهد که تمامی داستان هایی که در طول سریال از طرف راوی نقل شده دچار تحریف شده باشند.

۱۲- برَن استارک راهی برای تغییر زمان پیدا کرده و باعث دیوانگی شاه دیوانه شده است

Bran_Stark_Season_3-w700

در فصل ششم، برَن در می یابد زمانی که او به گذشته می رود دیگران می توانند صدای او را بشنوند اما نمی توانند کاملا سخنان او را متوجه شوند. او در یک رویا می بیند که در حال متقاعد کردن شاه آیریس تارگرین (شاه دیوانه) است اما شاه فقط نجواها را می شنود و در نهایت دیوانه می شود.

۱۳- ژاکن هاگار همان سیریو فورل، معلم شمشیر زنی آریا استارک است

tumblr_o6ky2cphat1ulrwa3o1_1280-w700

آن ها هر دو زبان های نامفهومی را صحبت می کردند و دلیل علاقه ی هاگار به آریا علیرغم این که وی همواره قوانین او را زیر پا می گذارد نیز می تواند مبین این مطلب باشد که در واقع ژاکن هاگار همان سیریو فورل است. بازیگر نقش هاگار می گوید: ” ما هنوز نمی دانیم که ژاکن کیست و چرا در داستان حضور دارد… این موضوع تصادفی نیست. این قضیه قسمتی از یک داستان بزرگ تر است. البته این تئوری من است”.

۱۴- ممکن است جوراه (Jorah) قهرمان آینده داستان باشد

jorah3-w700

برای تبدیل شدن به فرمانروای هفت اقلیم که در افسانه ی آزور آهای به آن اشاره شده، وی سه اژدها را از حالت سنگی بیدار کرده و در میان دود و نمک تجدید حیات خواهد یافت. بدین ترتیب افراد کمی کاندیدای این نقش خواهند بود که می توان دینریس و جان اسنو را نامزدهای اصلی این نقش دانست. اما جوراه نیز می تواند در این رقابت حضور داشته باشد زیرا او نیز خصوصیاتی دارد که وی را برای ایفای این نقش مناسب خواهد کرد. او در زمان بیداری اژدهاها از سنگ توسط دینریس حضور داشت و تصمیم او برای نجات از بیماری مهلکی که در حال پخش شدن در بدن اوست می تواند نمادی از «زندگی مجدد» باشد.

منبع: buzzfeed
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • Mr. Original فروردین ۱۹, ۱۳۹۶

    امیدوارم فرضیه ۱۰ هیچوقت تحقق پیدا نکنه
    من ک اصلا طاقت دیدنشو ندارم

  • Ansel مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

    میگم تو کدوم قسمت از کدوم فصل برن میبینه داره توی گوشه شاه دیوانه چیزی میگه؟؟؟خیلی مهمه لطفا یکی بگه

    • مهدی فروردین ۹, ۱۳۹۸

      تو اون قسمتی که هودور مرد درست قبل از به هوش اومدن برن