کارمن و لوپیتا؛ دوقلو های به هم چسبیده ای که نمی خواهند از هم جدا شوند

کارمن و لوپیتا؛ دوقلو های به هم چسبیده ای که نمی خواهند از هم جدا شوند

بدون شک شما نیز تا به حال داستان های زیادی درباره دوقلو های به هم چسیده و سرگذشت غم انگیز آن ها شنیده اید. شاید برای ما ایرانی ها این مسئله یادآور ماجرای دردناک لاله و لادن باشد. به تازگی نیز مورد مشابهی در کشور مکزیک مشاهده شده که البته با موارد قبلی تفاوت هایی دارد.

کارمن و لوپیتای ۱۶ ساله علی رغم تمام مسائل پزشکی و محدودیت هایی که در زندگی با آن مواجه بوده اند، توانسته اند دوام بیاورند و به شرایط فعلی برسند. آن ها که از ناحیه سینه تا برآمدگی لگن به یکدیگر چسبیده اند، در کودکی همراه با خانواده خود به ایالت کنتیکت آمریکا مهاجرت کردند. این دو خواهر همانند هم سن های خود به مدرسه رفته و با دوستانشان ارتباط خوبی دارند. کارمن و لوپیتا اکنون با تصمیمی مواجه هستند که می تواند آن ها را نجات داده و یا برای همیشه به زندگی شان پایان دهد.

هر دو دختر دارای شش ها و قلب های جداگانه هستند و دو دست و یک پا دارند.

nintchdbpict000318575029

پزشکان به آن ها هشداد داده اند که اگر عمل جراحی جداسازی روی آن ها انجام نشود، مشکلات پزشکی متعددی گریبان شان را خواهد گرفت. دخترها در مصاحبه ای اعلام کرده اند که ایده جراحی می تواند ویرانگر باشد. لوپیتا اظهار داشته که وی و خواهرش به شدت به هم وابسته هستند و مشخص نیست که بتوانند جدا بودن را تحمل نمایند.

خانواده دوقلوها نیز از این واهمه دارند که سر کار آمدن دونالد ترامپ و مشکلاتی که وی با مکزیکی ها و کار کردن خارجی ها دارد، باعث شود که آن ها مجبور به ترک خاک آمریکا شوند.

nintchdbpict000318575025

nintchdbpict000318575119

علاوه بر مسائل پزشکی و خطراتی که این کار به همراه دارد، دوقلوها بیشتر از این واهمه دارند که یکدیگر را از دست بدهند. سال میلادی گذشته نیز دوقلوهای ۷ ساله تایلندی که از ناحیه کمر به هم چسبیده و دارای سر و بازوان جداگانه بودند، جراحی ۲۳ ساعته برای جداسازی را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

منبع: thesun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود