۱۵ تصویری که دردسرهای شیرین و جالب زندگی افراد ثروتمند را نشان می دهند

۱۵ تصویری که دردسرهای شیرین و جالب زندگی افراد ثروتمند را نشان می دهند

هر یک از ما نوع خاصی از زندگی را دنبال می کنیم و سبک زندگی متفاوتی نسبت به دیگران داریم. در این میان سطح درآمد نقشی اساسی ایفا می کند؛ به گونه ای که میزان درآمد افراد و پولی که در اختیار دارند، می تواند کاملا روش زندگی آن ها را تغییر دهد.

افراد پولدار و متمول در نهایت آسایش و رفاه زندگی می کنند و هر چیزی که بخواهند، به راحتی برایشان فراهم می شود. آن ها هیچگاه غصه چیزی را نمی خورند و در بیشتر موارد خوشحال هستند. با این وجود، ثروتمندها نیز مشکلات خاص خودشان را دارند. گاهی اوقات آن ها با دردسرهای شیرینی مواجه می شوند که تصورش برای دیگران غیر ممکن است.

تصاویر و توضیحاتی که در ادامه قرار داده شده، مسائل و مشکلات جالب و عجیب پولدارها را نشان می دهند. شما با دیدن عکس ها و خواندن متن آن ها، در خواهید یافت که متمول بودن کار چندان راحتی نیست و هر کسی از عهده آن بر نمی آید. پیشنهاد می دهیم مطلب را تا پایان دنبال کنید.

1_750x683
ثروتمند بودن در برخی موارد می تواند آزار دهنده باشد. اختراع روسری نامرئی کننده بسیار خوب است، زیرا به این شکل می توان از دوربین پاپاراتزی ها در امان ماند.
2_750x681
در حالی که شما به فکر خرید برای گربه خود هستید، این گونه افراد به دنبال خرید یک یا دو کوسه می گردند تا آن ها را در آکواریوم خود قرار دهند.
3_750x498
شما سعی می کنید گره های هدفون خود را باز کنید، در حالی که پولدارها گره سوییچ ماشین های شان را باز می نمایند.
4_750x450
آن ها نمی دانند کدام ماشین را بیش از بقیه دوست دارند، بنابراین همه خودروها را می خرند.
5_750x708
افراد متمول ساعت ها وقت صرف می کنند تا بفهمند کدام ساعت بیشتر به خودروی شان می خورد.
6_750x421
البته این مسئله تفاوت چندانی در رانندگی آن ها ندارد.
7_750x885
نگهداری مواد غذایی در صندوق خودروی اسپرت چنین افرادی کار پر دردسری است، زیرا وجود موتور به شدت آن ها را گرم می کند.
8_750x421
حتی آب و هوا نیز می تواند برنامه های آن ها را به هم بریزد.
9_750x715
انتخاب کردن محل زندگی برای پولدار ها کار سختی است. برخی از آن ها برای آنکه همسایه ای نداشته باشند، تمام کوه و مناطق اطراف آن را می خرند.
10_750x715
هر چیز کوچکی در خانه افراد متمول مورد توجه قرار می گیرد و این امر بسیار خسته کننده است. هنگامی که ماه آوریل فرا می رسد، آن ها چیدمان میز ناهارخوری را تغییر داده و حتی بشقاب ها را نیز مناسب فصل بهار انتخاب می کنند.
11_750x808
تنبل خواندن افراد متمول چندان درست نیست. تمیز کاری برای آن ها بسیار سخت تر از ماست، زیرا دستکش شان پاره می شود و جواهراتشان پیدا می گردد.
12_750x883
یک نفر نمی تواند به تنهایی همه جا را تمیز کند، بنابراین باید یک حرفه ای را برای این کار انتخاب کرد تا تمام سنگ ها را یک به یک مورد شستشو قرار دهد.
13_750x499
پولدارها نیز بسیار خسته می شوند. آن ها برای استراحت در تخت ماساژ و ضد صدای خود دراز می کشند.
15_750x1218
گاهی اوقات پولدار ها برای رهایی از مشکلات خود پرواز می کنند. اما این کار برایشان فایده ای ندارد. فضای جلوی صندلی آن ها به قدری زیاد است که پایشان به صندلی جلویی نمی رسد.
اگر شما به فکر پولدار شدن و یا نشدن هستید، ریچارد برانسون رئیس و بنیانگذار گروه شرکت های ویرجین برای تان توصیه ای دارد: "به عنوان یک میلیاردر کار را آغاز کنید و برای خود یک خط هوایی خریداری نمایید."
اگر شما به فکر پولدار شدن و یا نشدن هستید، ریچارد برانسون رئیس و بنیانگذار گروه شرکت های ویرجین برای تان توصیه ای دارد: “به عنوان یک میلیاردر کار را آغاز کنید و برای خود یک خط هوایی خریداری نمایید.”

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • امبد اردیبهشت ۳, ۱۳۹۶

    نوشته شده توسط یک بدبخت حسود خوشبین 🙂