آیا می دانید تاکنون به روشی اشتباه چیپس ها «پرینگلز» را می خورده اید؟

آیا می دانید تاکنون به روشی اشتباه چیپس ها «پرینگلز» را می خورده اید؟

اسنک هایی همانند چیپس و پفک از جمله محبوب ترین خوراکی ها برای دورهمی ها، مسافرت ها و گردش های بیرون یا درون شهری هستند که محدودیت سنی هم ندارند و هر قشری اعم از پیر و جوان، به خوردن آن ها علاقه فراوان نشان می دهند.

یکی از برندهای بسیار مشهور و خوشمزه چیپس، پرینگلز (Pringles) است که در بیشتر فروشگاه ها عرضه می گردد. طعم های گوناگون، ورقه های یک اندازه با قطر برابر این برگه های سیب زمینی باعث شده تا در میان مردم جهان طرفداران زیادی داشته باشند.

چیپس سیب زمینی پرینگلز نخستین بار در پائیز سال ۱۹۶۸ در آمریکا وارد بازار شد و حدود ۷ سال بعد، عرضه آن در سطح بین‌ المللی آغاز گشت.

2-w900

در همین رابطه، شاید برایتان جالب باشد بدانید که خوردن این چیپس ها هم آداب خاص خود را دارد؛ سخنگوی کمپانی «کیلوگ» که تولید کننده فعلی چیپس های پرینگلز است، در مورد این محصول خود بیان داشته که آن ها فقط یک طرف چیپس ها را مزه دار می کنند.

به این مفهوم که اگر تاکنون عادت داشته اید که چیپس را از قوطی درآورده و در دهان می گذاشته اید، باید بدانید که برای چشیدن بهتر طعم آن ها، درست این است، هر ورقه ای که از قوطی بیرون می آوردید را برعکس کرده و سپس در دهان قرار دهید.

به این صورت، سمتی که مزه دار شده، روی غدد چشایی زبان شما قرار می گیرند و لذت بیشتری از آن خواهید برد.

3-w900

در آخر هم اشاره کنیم که کیلوگ، شرکت صنایع غذایی آمریکایی است که در زمینه تولید و توزیع غلات صبحانه، برگه ذرت، غذاهای گیاهی، وافل، تردک، کلوچه، چیپس و … فعالیت می کند. آن ها محصولات خود را در ۱۸۰ کشور جهان عرضه می‌ دارند و از سال ۲۰۱۲ نیز خط تولید پرینگلز به کیلوگ واگذار شد.

مزه‌ های اصلی چیپس سیب زمینی پرینگلز شامل کلاسیک، نمک و سرکه، خامه ترش و پیاز، پنیر چدار، سس رنچ و سس باربکیو است.

منبع: thisisinsider
۴ نظر

ورود

  • محسن دی ۷, ۱۳۹۶

    متنفرم از این لوس بازیا

  • پویا خرداد ۴, ۱۴۰۰

    کسی میدونه چیپس لیز کجا گیر میاد؟؟

  • چیبس مزمز🙃 تیر ۱۸, ۱۴۰۲

    گرونه بابا/:
    من خریدم۱۶٠هزار تومان بود
    همون چیبس ایرانی باز بهتره😂🍂
    با اون۱۵٠ ۱٠تا چیبس۱۵تومان یمیشه خرید
    والا🙂

  • حسین شهریور ۱۴, ۱۴۰۲

    طرف ما ۱۲۰تومان هست