چالش: آیا می توانید مار را در میان برگ های درختان پیدا کنید؟

چالش: آیا می توانید مار را در میان برگ های درختان پیدا کنید؟

احتمالا بسیاری از شما تا به حال با این گونه معما ها و پرسش ها مواجه شده اید. برخی تصاویر به صورت ماهرانه ای درست شده اند و دادن پاسح صحیح به آن ها امر مشکلی به نظر می رسد. ما نیز در این مقاله قصد داریم عکس را به شما نشان دهیم که ذهن تان را شدیدا به چالش می کشد.

به تازگی تصویری از برگ درختان روی زمین منتشر شده و هزاران نفر را به خود مشغول کرده است. ماجرا از این قرار است که شما باید از میان برگ ها، ماری که در این بین استتار کرده را پیدا کنید. توییتی که در این رابطه منتشر شده، بیش از ۳ هزار بار باز نشر داشته و به شدت مورد توجه قرار گرفته است. شما این عکس را در زیر مشاهده می کنید.

nintchdbpict000319263158

«هلن پلایر» دانشجوی دکترای مار شناسی و کسی که نخستین بار معما را به اشتراک گذاشته، محل قرار گیری مار را فاش کرده است. بسیاری از افراد نتوانسته اند محل مار را پیدا کنند. خزنده ای که برای طرح معما به کار رفته، یک مار کاپرهد است که سم آن بسیار کشنده قلمداد می شود. حتی برخی ها پس از دیدن خزنده باز هم آن را گم کرده اند. بنابراین نباید از عدم موفقیت در این رابطه نا امید شوید. تصویر زیر پاسخ صحیح را به شما نشان خواهد داد.

nintchdbpict000319263160

منبع: buzzfeed
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود