گالری گردی هفتگی روزیاتو: از «قجرسان» تا «اردشیر و سیندرلا»

گالری گردی هفتگی روزیاتو: از «قجرسان» تا «اردشیر و سیندرلا»

گزارش گالری گردی هفتگی روزیاتو همچون روال ماه های قبل، این هفته نیز نگاهی داشته به بیست نگارخانه تهران تا با برنامه های هنری این مقصدهای گردشگری شهری پایتخت آشنا شویم.

اگر قصد دارید تا عصرهای اردیبهشت امسال را در کلانشهر تهران در مقصدهای هنری و فرهنگی شهر سپری کنید، با ۲۰ برنامه گالری های شهر همراه باشید.

چه خبر از آرت سنتر؟

ga1

خبر اول اینکه نمایشگاه نقاشی ناصر عزیزی از هشتم تا نوزدهم اردیبهشت ماه در گالری آرت سنتر تهران در معرض دید علاقمندان این هنر قرار دارد. در بیانیه این نمایشگاه نقاشی انفرادی آمده است:

کشف و شهود همیشگی، جستجویی مدام برای درک معنای زندگی و نگاه زندگی و نگاه کنجکاوانه به هستی و حتی بدیهیات آن، مهم‌ترین ویژگی‌های آثار عزیزی به شمار می‌روند که حتی در فضای سورئال در خدمت زندگی هستند و برای زیستن خلق می‌شوند.

او چه در هنگامه خلق آثارش، چه در شیوه‌ی مواجهه با حرفه‌اش، زندگی را با تمام ابعادش در نظر دارد و نقاشی را بخشی از زندگی و حتی ابزاری برای ارتقای کیفیت زیستن آدمی می‌داند. از این رو می‌توان او را هنرمند زندگی دانست که برای بودن، لذت بردن و دوباره دیدن جهان و زیبایی‌هایش دست به آفرینش می‌زند.

تا کنون نمایشگاه‌های بسیاری از آثار این هنرمند نقاش برگزار شده و او توانسته بیش از شصت بار در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی، نقاشی‌هایش را به معرض تماشای مخاطبانی از ملیت‌های مختلف بگذارد.

برای مشاهده آثار به بلوار اندرزگو، شماره ۱۴۵، باغ انجمن خوشنویسان مراجعه کنید.

گالری ویستا پلاس

ga3

اگر علاقمند به هنر چیدمان هستید، تا سیزدهم اردیبهشت ماه فرصت دارید که از نمایشگاه چیدمان راضیه اعرابی که در نگارخانه ویستا پلاس تهران برپاست، بازدید کنید. در بیانیه این نمایشگاه آمده است:

هر شی دو کارکرد دارد یکی اینکه به کار برده شود و دیگری اینکه تحت مالکیت در آید. اولی به تمامیت کاربردی مربوط است و دومی به تمامیت انتزاعی سوژه ربط پیدا می‌کند. آثار راضیه اعرابی با تاکید بر خارج کردن اشیاء به درون بسته‌بندی و از شکل انداختن‌ شان به وسیله‌ی فشرده‌سازی، آن‌ها را از کار کرد روزمره خارج کرده و وجهی شمایلی و مجسمه ‌وار به آنها اعطا می‌کند.

اشیاء «وکیوم» شده در عین حال تمثیلی از انسان و خاطراتش هم می‌توانند تلقی شوند، آنجا که بودن‌شان مخدوش می‌شود. می‌توان بر این بسته / مجسمه‌ها نگاهی پدیدارشناسانه داشت، آنچه که آن‌ها با حضور و کارکردشان در ذهن ما باقی می‌گذارند داستان متفاوت و منحصر به فرد خود ماست.

برای مشاهده آثار به خیابان مطهری، خیابان میرعماد،‌ کوی دوازدهم مراجعه کنید.

خاطرات سیال به نگارخانه نک آمد

photo_2009-04-30_01-54-49

نگارخانه نک تهران که برای نخستین بار در سلسله گزارش های گالری گردی روزیاتو معرفی می شود، از هشتم لغایت نوزدهم اردیبهشت ماه، میزبان نمایشگاه انفرادی طراحی آثار آنالی وکیلی است. در بیانیه نمایشگاه آمده است:

در مجموعه «خاطرات سیال» تصویرهایی که از دنیای مجازی گرفته‌ام، کنار هم جمع شده‌اند تا آرمان شهرم را تصویر کنند. تصاویری از پرتره‌های آشنا و ناآشنا، طبیعت، پرنده‌ها، حیواناتی با نمادی از انسان و فیگورهای سردرگم. دنیای مجازی، زمان زیادی از اطرافیانم (از جمله خودم) را گرفته؛

به طوری که گاهی تشخیص این که کدام دنیا واقعی است برایم دشوار است و گاهی رویاهایم با خاطراتم اشتباه گرفته می‌شوند. به کمک تخیلاتم، این تصاویر دنیایی را به وجود آورده که در آن همه چیز زیباست. همان طور که همه چیز در دنیای مجازی زیبا به نظر می رسد.

برای مشاهده آثار به نشانی بزرگراه مدرس شمال، خیابان ظفر، خیابان تخارستان، انتهای نیل، کوچه سینا، پلاک ۷ مراجعه کنید.

نگارخانه مژده و آثار چاپ دستی

ga4

نگارخانه مژده تهران، این روزها میزبان نمایش آثار گروهی هنرمندان جوان پایتخت است که آثار طراحی و چاپ دستی خود را در معرض دید گالری گردها قرار داده اند.

در بیانیه نمایشگاه آمده است:

پیرامون ما را صنعت و ماشین، افکار و اخبار و حجم سنگینی از آهن و فولاد و رنگ و سنگ در برگرفته است. تضاد خاکستری ها و رنگ های تند و مرده، هیجان تکنولوژی در کنار خستگی ماشینی، سیر پایان ناپذیر اخبار تلخ و شیرین، ذهن و روان بشر را دچار آشفتگی و درهم ریختگی می کند.

ga5

این آشوب در نگاه هنرمند به خلق آثاری مبدل می شود که برآیند هم گرایی تضادهاست و به عبارتی، هنرمند ترجمان پیرامون خویش را با خوانش خاص خود از این درهم تنیدگی بصری و سمعی به درونی ترین و شخصی ترین فرم هنری استحاله می بخشد که شاید زمانی هرچند کوتاه بیننده را به خوانشی متفاوت از جهان امروز فرا خواند. بازخوانی پیرامون نگاه شخصی ۳۵ هنرمند است که این بار در قالب نقاشی و مجسمه به نمایش درآمده است و شاید بار دیگر …

ga6

در نمایشگاه بارخوانی پیرامون، آثار هنرمندان زیر به نمایش در آمده است:

فرشاد آل‌خمیس، نادر افشاری، عباس اکبری ،صفا‌الدین امامی، محمدرضا بیگناه، سورنا پرهیزکار، حمید پور‌بهرامی، آنه‌ محمدتاتاری، مسعود جزنی، خسرو حسن‌زاده، علی خالق، عباس خلیلی، زرتشت رحیمی، مریم شکاری، رامین شهوق، بهزاد شیشه‌گران، فرشید شیوا، رضا صمدانیان، طاهره صمدی، قدرت‌الله عاقلی، نیکزاد عربشاهی، الهام عظیمی، آرش فاتح برخواری، وداد فامورزاده، مریم فرزادیان، الهام فلاحی، محسن کرمی، فربد مرشدزاده، فاضل مصلی‌نژاد، آزاده مظهر صمدی، دانیال ملانوروزی، نزار موسوی‌نیا، احسان نصری، منوچهر نیازی و آتوسا وحدانی.

برای مشاهده آثار به خیابان علامه شمالی، خیابان هجدهم شرقی مراجعه کنید.

نمایشگاه سیاه، سفید و حد فاصل

ga7

نمایشگاه نقاشی انفرادی فاطمه ندرلو با موضوع فوق در نگارخانه سایه تهران تا سیزدهم اردیبهشت ماه برپاست. در بیانیه نمایشگاه آمده است:

من غالبا فضاهای اطرافم را به صورت انتزاع می بینم. آنچه در انتزاع بیان می کنم بسیار شبیه به واقعیت است. واقعیت برای من همان انتزاع است. کارهای من انتزاعی نیست همان واقعیت است. محدودیت ها مانند پرسپکتیو خیالی هستند، من پیوسته تلاش می کنم واقعیتی نو بسازم، واقعیتی رها از پرسپکتیو، ترکیب بندی، رنگ، واقعیتی فاقد فرم در حد فاصل خط ها، حد فاصل میان سیاه و سفید، نور و تاریکی، آن جایی که تضادی مفرط حس حزنی پویا را بیدار می کند.

برای مشاهده آثار به نیاوران، خیابان جمشیدیه، خیابان امیدوار، کوچه آقاخانی، شماره سه، گالری سایه مراجعه کنید.

نگارخانه آرته تهران

ga8

از نگارخانه آرته تهران نیز خبر رسید که تا پانزدهم اردیبهشت ماه،‌ میزبان نمایشگاه عکس انفرادی سارا سنایی است که با نام تهران لند، در معرض دید عاشقان عکاسی طبیعت قرار گرفته است.

در بیانیه نمایشگاه آمده است:

دوران کودکی و خاطرات گذشته ما همواره به عنوان بخش تاثیرگذاری در زندگی نقش بزرگی بر اذهان و تفکراتمان داشته و به عنوان عضو جدانشدنی ذهن ما همیشه همراه ماست که با دیدن صحنه ای یا قرار گرفتن در موقعیتی به جرقه ای تبدیل می شود و آن را در پیش روی خویش می بینیم.

برای من هم بعضی از آن تصورات که نشات گرفته از کارتون هایی بود که دیده ام. اکنون با آنچه می بینم و لمس می کنم در هم آمیخته شده است. دیگر آن شخصیت های کارتونی در آن قصرها و محیط هایی که از محیط زندگی من دورتر بود نمی توانم تصور کنم گویی اینک بیشتر به من نزدیک هستند.

تهران لند مجموعه ای از عکس هایی است که تلفیقی است از کلان شهر تهران به عنوان پایتخت ایران که همه ی طبقات اجتماعی و اقتصادی را در خود جا داده و شخصیت های کارتونی که گویی تهران را به سرزمین دیگری برای زندگی خود بدل کرده اند.

نگارخانه نقش جهان

ga10

نگارخانه نقش جهان تهران این روزها تا ۱۳ اردیبهشت ماه، میزبان نمایش آثار نقاشی شهلا شیلاتی فرد است.

در بیانیه نمایشگاه وی آمده است: «نقاشی های شیلاتی فرد در سبک و سیاق هنر نقاشی پریمیتیو (Primitive) قرار می‌گیرد. در این نوع نقاشی، هنرمند با بیانی ساده و بی‌آلایش به صورت کاملا غریزی به دور از آموخته های آکادمیک به بیان احساس و اندیشه‌های فردی می‌پردازد.

«شیلاتی فرد» با نگاهی روایتی (Narrative) لایه‌های متنوع و بی‌آلایش جاری در روح هنر اصیل ایرانی را بازنمایی می‌کند. با همین نگاه می‌توان گفت او به بیانی کاملا شخصی در نقاشی دست یافته است؛ نگاهی صمیمانه و خالص. «شهلا شیلاتی فرد» متولد تهران است که نقاشی را از کودکی آغاز کرده ولی آن را به عنوان شغل اصلی دنبال نکرده و به صورت تفننی به آن پرداخته است.

او از محضر اساتید فن، «عباس کاتوزیان» و «صفورا اسعدیان» بهره‌مند گردیده است. او به هنر نو (Art Nouveau) نیز علاقمند بوده و در این زمینه نیز فعالیت می‌کند. وی پیش‌تر در کشورهای مالزی و کانادا نیز نمایشگاه داشته و در نگارخانه‌های خاورمیانه، «حنا»، «امین»، «آوا» و «نقش جهان» نیز آثار خود را به نمایش گذاشته است. این سومین نمایشگاه او در نگارخانه «نقش جهان» است.

نگارخانه هنرمندان بهار

ga9

گالری خانه هنرمندان بهار، تا ۱۵ اردیبهشت ماه،‌ میزبان نمایشگاه گروه هنری توما است که آثار خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند. در این نمایشگاه، ۴۴ هنرمند تصویرگر، با موضوع حیات وحش ایران، آثار خود را ارائه کرده اند.

گروه هنری توما سعی دارد تا با همراه کردن هنرمندان در رشته های مختلف پیوندی دائمی میان هنر و طبیعت ایجاد کند و بستری را ایجاد کند تا با استفاده از زبان هنر اقشار مختلف جامعه را آگاهی بخشد و با آثار هنری در قالب های مختلف، راهکاری نو برای درمان مشکلات زیست محیطی پیدا کند. گروه هنری توما با همکاری انجمن تصویرگران ایران از مرداد ۱۳۹۵ آغاز به کار کرد و تا به امروز با بیش از صد هنرمند همکاری کرده است و پروژه های مختلفی را پیش برده است.

لازم به ذکر است که تمامی پروژه های گروه توما به صورت خیریه انجام شده است و نیمی از درآمد حاصل از آن را صرف محیط زیست ایران کرده است و نیمی از آن را به هنرمندان پرداخت کرده است تا اینگونه رسالت خود را که پیوند میان هنرمند وطبیعت است را انجام دهد.

اعضا گروه هنری توما: رومینا جزایری، عباس خانقلی، مریم طهماسبی، گلشید قنبری، پدرام کازرونی (مدیر گروه)، شیما کاشانی، حنا ولی بیک، مهدی واحدی

قجرسان

نمایشگاه نقاشی های نغمه بنی آدم با نام قجرسان در گالری آریانا تا ۱۲ اردیبهشت ماه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است. در بیانیه نمایشگاه آمده است:

نغمه بنی آدم در جست و جوی معنا، که معنایش در هر نقاشی است، بوده و ارزش های ماندگارش را به نسل بعدی انتقال داده و قصه های جدیدی را بازگو می کند. او خالق نقاشی هایی است که به جای انهدام و فنا، کوشیده صورتی زنده، ماندگار و حقیقی به وجود آورد تا سندی باشد بر حضور آدمی که در میانشان زیسته.

پرتره ها به شکلی کشیده شده اند که انگار زنده اند در لحظه ای گذرا، آنچنانکه تصور می کنیم با لبخندی گم و مختصر بر گوشه لب، درنگ کرده اند تا مدلی شوند برای نقاش. زنانی اغلب آراسته و باوقار و مردانی محکم، متین و با صلابت.

برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه گالری مراجعه کنید.

نگارخانه هور و نمایشگاه نقاشی

ga11

نگارخانه هور تهران، این روزها میزبان نمایش آثار نقاشی داوود امدادیان، هنرمندان جوان کشورمان است که آثار خود را تا دوم خرداد ماه در معرض دید علاقمندان به نقاشی قرار می دهد.

داوود امدادیان در سال ۱۳۲۳ در شهر تبریز به دنیا آمد و از همان کودکی علاقه خود را به نقاشی نشان داد. در دوران نوجوانی چند دوره هنرمند برگزیده شهرهای گوناگون شد. او پس از فارغ التحصیلی از دانشکده هنرهای تزئینی تهران در سال ۱۳۵۳ موفق به دریافت یک بورس تحصیلی در کشور فرانسه گردید و رهسپار پاریس شد.

او لیسانس هنرهای تجسمی خود را از دانشگاه سوربون پاریس در سال ۱۳۶۰ دریافت نمود. در همین حال جوایز بین المللی زیادی را نیز از آن خود کرد. او در سال ۱۳۸۳ در پاریس درگذشت. داوود امدادیان را بیشتر با نقاشی های منظره می شناسند، درخت در نقاشی های او کیفیتی عجیب و متافیزیکی دارد.

نگارخانه فردا

ga12

آرامسان در نگارخانه فردا، تا ۱۵ اردیبهشت ماه، ‌میزبان عاشقان هنر عکاسی است که آثار آلاله رستمی را در معرض دید گالری گردهای اردیبهشتی قرار می دهد.

در بیانه نمایشگاه می خوانیم:

چه رنج عظیمی و چه سرنوشت غریبی، وقتی که چنین مظلومانه و بی گناه جسم های خسته و افسرده و دل های گرفته شان را به دست خاک سرد می سپارند… بشری که با عشق سرشته شده، چگونه در این خاک پست، اینچنین به شقاوت و بدبختی تن می دهد که خون هزاران هزار انسان بی گناه را مظلومانه بریزد و آه حسرتی هم بر نیاورد…؟

مظلومیت ارامنه بی گناه حتی در سردی و سکوت قبرستان هم طنین انداز گشته …جایی که عکاس حتی در چهره های گشاده آنان که اکنون زینت سنگ قبرشان شده این مظلومیت و ستمی که به اینان روا داشته شده را حس می کند و بر آن است تا با ثبت آثار به جای مانده از این واقعه ء ناگوار، بی پناهی و جدا افتادگی و ستم دیدگی آنان را که حتی در گورستان هم لمس می شود به تصویر بکشد. باشد که روح آنان قرین رحمت و آرامش و شادی گردد …

پژواک نظر

نگارخانه بنفشه تهران تا ۱۳ اردیبهشت ماه،‌ میزبان آثار نقاشی پردیس موسوی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به خیابان شریعتی، خیابان موسیوند، خیابان سلیمانی غربی، شماره ۹۰، طبقه ۴، زنگ ۸ مراجعه کنید.

ترنم آب

ga14

گالری شکوه تا ۱۳ اردیبهشت ماه، میزبان نمایش آثار دکتر فرامرز مختار پور است که با نام ترنم آب، آثار خود را در معرض دید گالری گردهای نقاشی دوست قرار می دهد.

گالری گلستان

ga15

تا ۱۳ اردیبهشت ماه، نگارخانه گلستان تهران میزبان نمایش آثار علیرضا اسماعیلی است که آثار خود را در معرض دید عاشقان نقاشی در تهران  با موضوع درخت قرار می دهد.

این دومین مجموعه از درخت های اسماعیلی است که در سال های اخیر در گالری گلستان در معرض دید علاقه مند گذاشته می شود. یکی از درخت های این مجموعه به عباس کیارستمی تقدیم شده است.

علیرضا اسماعیلی سال هاست که روی درخت کار می کند و درخت ها در ابتدا با اتودهای کوچک پاستل و مداد رنگی روی مقوا آغاز شد. پس از این اتودها اثر بزرگتری را کار کرد که رنگ روغن و اکریلیک روی بوم هستند و مجموعه اخیر نیز ابعاد آثار بزرگ تر او شده است.

گالری طراحان آزاد

ga16

این نگارخانه نیز تا ۱۹ اردیبهشت ماه، نمایشگاه کپی –پیست را با معرفی آثاری که توسط شهرام انتخابی جمع آوری شده است، در معرض دید علاقمندان گالری گرد قرار می دهد.

«کپی/پیست» می‌خواهد عملکردِ هنری پدیده‌ی تکثیر و تکرار و نسخه‌برداری را بررسی کند. پدیده‌ای آشنا اما نه‌چندان مرور شده که در جاهای مختلف جهان تعریفش متفاوت است. تا آنجا که به خاورمیانه مربوط است «کپی/پیست» همچون سراب، فاقد یک واقعیت ملموسِ فرهنگی ست و کامل و عملگرایانه ترجمه نشده.

از آن سو، کنکاش در پدیده‌ی نسخه‌برداری یا کپی کردن، ریشه‌ای عمیق در گفتمان فرهنگ اروپایی دارد. آنجا، نسخه‌برداری متعدد «هاله» زداست. همچنین، نسخه‌برداری در آنچه هنر اسلامی می‌خوانیم و نیز نوعِ برخورد با متنِ نوشتاری نزدِ سنت‌گرایان، دارای نقشی قدرتمند است و شخصیتِ هنری، فکری و جهان‌بینی هر نهاد را بازتاب می‌دهد.

ga17

«والتر بنیامین» در مقاله‌ای به نام «اثر هنری در عصر تکثیر مکانیکی» برای اولین بار تکنیک‌ها و اصول زیبایی‌شناسی کپی کردن را به چالش کشید. بنا بر عقیده‌ی او «هاله» (که او «اورا» می خواند)، با «قابلیت تکثیر مکانیکی» ناپدید می‌شود.

نسخه‌برداری متعدد از اثر اصلی، «اجازه‌ی به‌روزرسانی شدن آن را فراهم می‌کند» و پاسخگوی نیازهای متقاضیان است. البته، تغییر رسانه در ۵۰ سال گذشته و ظهور رسانه‌های الکترونیکی، اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی، تمامِ تعاریف را دستخوش تغییر کرده است.

با این حال به نظر می‌رسد در اینجا دیدگاه بنیامین همچنان به روز است. «کپی/پیست» یک تلاشِ جدی فرهنگی و هنری است تا با استاندارد‌های روزِ هنرِ دنیا، مجموعه‌ای در اختیارِ هنر ایران قرار دهد. «شهرامِ انتخابی» هنرمند و کیوریتورِفعال در هر دو منطقه،‌ این پروژه را ساخته و پیش برده است. تمامیِ هنرمندانِ شرکت کننده ساکنِ برلین هستند و بدون استثنا شخصیت‌های فعال هنر در سطحِ جهان‌اند.

اردشیر و سیندرلا

ga18

نامی جالب برای نمایشگاه نقاشی در نگارخانه هما تهران که تا ۱۹ اردیبهشت ماه، میزبان علاقمندان به این هنر است.

ماجرای اردشیر و سیندرلا آخرین مجموعه نقاشی ارسیا مقدم در گالری هما به نمایش درمی آید. چند سالیست مجموعه داران بین المللی مجذوب نیروی بی پایان چشم اندازهای این هنرمند شده اند. نقاشی های شورانگیز او در کلکسیون های متعددی در پاریس، لندن، برلین، لوزان، لوس آنجلس و دبی نگهداری می شود.

زیمرمن هنرشناس و کلکسیونر انگلیسی درباره ی آثارش می نویسد: «آنچه او را در جریان هنر معاصر قابل معنا می کند، ناکجایی نقاشی های اوست آنچه در این سرزمین اتفاق می افتد انگار متعلق به جغرافیای مشخصی نیست، عاشق ها، بوکسورها، ولگردهایی که او نقاشی می کند از امپرسیونیسم تا امروز حضوری زنده در نقاشی دارند.

«ارسیا امیدوارست تا از طریق این زندگی موازی در نقاشی هایش بتواند درباره ی خودش حرف بزند، درباره ی جهانی که هر چند شباهت بسیار با محیط واقعی دارد اما قطعا بخشی از رویای ارسیاست.

ایران در ابتدای دهه ۵۰

ga19

نمایشگاه عکس کن راسک، عکاس غربی، با عنوان فوق تا ۱۳ اردیبهشت ماه در نگارخانه فرشته تهران در معرض دید علاقمندان به گالری گردی قرار گرفته است.

در بیانیه نمایشگاه آمده است:

تیر ماه ۱۳۵۰ من و خانواده‌ام به ایران نقلِ مکان کردیم. من در اداره‌ی کلِ برق اونتاریوی کانادا کار می‌کردم و قرار بود روی پروژه‌ای برای راه‌اندازی برق و دکل‌های مرکزی و به روز کردن این تاسیسات در نواحی مختلف ایران کار کنم. پروژه‌ای که قرار بود در ایران روی آن کار کنیم، خوب برنامه‌ریزی نشده بود و چندین بار کنسل شد، اما ما بالاخره راهی شدیم.

ga20
تصویری از کن راسک که اصفهان را نشان می دهد

تیر ماه ۱۳۵۰ وقتی به فرودگاه مهرآباد تهران رسیدیم، یادم می‌آد که نصفه‌شب و هوا خیلی‌گرم بود. تاکسی گرفتیم و در هتلی به اسم «سِمیرامیس» در خیابان روزولت نزدیک سفارت آمریکا مستقر شدیم. آن زمان تازه میدانِ شهیاد ساخته شده ‌بود و جلال و شکوه معماری‌اش برای هر تازه واردی که به این کشور وارد می‌شد، نشانگر شگفتی‌ها و دیگر خصوصیاتِ این کشور و تمدنِ عظیم آن بود.

ga21

بعد از دو ماه از اقامتمان در آپاتمان، با اولین بارش‌های ماه شهریور، تازه توانستیم کوهِ البرز را که تا آن زمان لابلای گردوخاک و دود از چشم‌مان پوشیده مانده‌بود، ببینیم که با دیدنش خیلی هیجان‌زده شدیم. هر جا که می‌رفتم همیشه دوربینم همراهم بود. نتیجه‌اش این شد که من حدود ۱۰۰۰ اسلاید از ایران گرفتم.

ga22

تصاویر جالب KEN RUSK را در گالری فرشته تهران مشاهده کنید.

اگر خواستید ۸ گالری در ۱ مکان مشاهده کنید، به پایتخت هنرمندان تهران در خانه هنرمندان ایران در خیابان ایرانشهر بروید که در اردیبهشت ماه امسال، برنامه های متنوعی در آن، برگزار می شود. همچنین فرهنگسرای نیاوران و ارسباران تهران نیز این روزها به نمایش آثار تجسمی از هنرمندان تهرانی پرداختند که مشاهده آنها نیز خالی از لطف نیست.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • سیما اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۶

    میشه لینک عکس های ایران دهه پنجاه رو بدید؟ از کجا میتونم پیدا کنم؟
    اینا رو خیلی دوست دارم. حس خوبی میده.

    • علی زمانی اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۶

      به گالری فرشته در خیابان شریعتی تهران مراجعه کنید.