۲۰ کنفرانس بین المللی جمهوری چک تا مرداد ۹۶

۲۰ کنفرانس بین المللی جمهوری چک تا مرداد ۹۶

اگر علاقمند هستید تا در بهار و تابستان ۹۶، از فرصت گردشگری و تفریح در کنار شرکت در مجامع علمی و بین المللی آکادمیک جمهوری چک در وسط قاره سبز استفاده کنید، گفتار امروز، شما را با ۲۰ کنفرانس بین المللی و معتبر این کشور که تا مرداد ۹۶ در این کشور برگزار می شود، آشنا می کند.

با توجه به اینکه کشور چک، یکی از جذاب ترین کشورهای اروپایی برای گردشگران بوده و در فهرست کشورهای عضو معاهده شنگن قرار دارد، دریافت روادید این کشور، فرصت سفر به ۲۵ کشور دیگر اروپا را نیز برایتان فراهم می کند.

همانطور که قبلا در سلسله گفتارهای تحصیل و بورس خارج از کشور روزیاتو گفتیم، شرکت در کنفرانس های معتبر بین المللی در آسیا و اروپا، در واقع یک فرصت خوب برای علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور است تا با انتشار مقاله و پوستر در این محافل علمی، ضمن تقویت رزومه خود، با اساتید و هیات علمی رو در رو آشنا شده و زمینه کسب ادمیشن و بورس های تحصیلی مختلف را فراهم کنند.

cz7

در کنفرانس های چک، اساتیدی از دانشگاه های معتبر اروپا و آمریکای شمالی حضور دارند که برای مشتاقان تحصیل در این قاره ها، انتخاب خوبی برای بررسی فرصت های آکادمیک و حتی تجاری سازی ایده ها و طرح های تحقیقاتی به شمار می رود.

اگر برای نخستین بار است که با مجموعه گفتارهای آموزشی روزیاتو آشنا می شوید، راهنمای ۸ گانه برای شرکت در کنفرانس های بین المللی نیز در انتهای گفتار ارائه شده است.

با کنفرانس گردی امروز ما در اروپا همراه باشید.

کنفرانس بین المللی نانو فناوری

NanoOstrava 2017

کنفرانس بین المللی نانو فناوری جمهوری چک، اواسط خرداد ماه امسال در شهر «اوستراوا» این کشور برگزار می شود و محفلی برای تبادل نظر فعالان عرصه نانو در قاره سبز است. پنجمین کنفرانس جهانی نانو متریال و نانو فناوری این کشور، توسط این درگاه در دسترس خواهد بود.

برای علاقمندان به تجاری سازی ایده ها در این زمینه نوظهور علمی جهان، کنفرانس اوستراوا این کشور فرصت خوبی برای تبادل نظر با کارآفرینان و صنعتگران خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنید.

کنفرانس بین المللی اقتصاد کسب و کار، مدیریت و بازاریابی

International Scientific Conference of Business Economics, Management and Marketing

cz1

کنفرانس بین المللی مدیریت و بازاریابی که اواسط خرداد ماه در شهر Zajeci جمهوری چک برگزار می شود، با حضور دانشگاه های مختلف این کشور و سایر کشورهای عضو معاهده شنگن ترتیب یافته و می کوشد تا جدید ترین موضوعات در زمینه اقتصاد سبز، بازاریابی متعالی، توسعه پایدار، رقابت در بازارهای جهانی و هم چنین مقولات کسب و کار سبز را مورد تبادل نظر کارشناسان و صاحب نظران قرار دهد.

دانشجویان مدیریت، اقتصاد و فناوری اطلاعات، از این کنفرانس برای تبادل نظر و رایزنی با اساتید هیات علمی کنفرانس که معمولا از دانشگاه های برتر چک و شمال اروپا هستند بهره برداری کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با خانم «لادیسلاوا کوچینکووا» رایزنی کرده و به این نشانی مراجعه کنید. حضور دکتر «هومان» از دانشگاه اقتصاد وین اتریش، می تواند زمینه خوبی برای تعامل علاقمندان به تحصیل در این کشور با این محقق را فراهم کند.

پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت نوآوری، کارآفرینی و توسعه پایدار

۵th International Conference on Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability – IMES 2017

کنفرانس بین المللی خلاقیت و توسعه پایدار که اواسط خرداد ماه در پراگ چک برگزار می شود، توسط دانشکده کارآفرینی دانشگاه اقتصاد پراگ راهبری شده و تلاش می کند تا موضوعات عرصه کسب و کار سبز و مدیریت توسعه پایدار را مورد بحث و بررسی قرار دهد.

با توجه به حضور اساتید دانشگاه های چک به خصوص پایتخت این کشور، علاقمندانی که قصد دارند در مرکز اروپا به تحصیل اقدام کنند، از فرصت حضور در این محفل علمی برای رایزنی با اساتید و هیات علمی دانشگاه های مختلف بهره برداری کنند. فرصت ارائه مقاله در کنفرانس سپری شد، اما به عنوان شرکت کننده می توان در آن حضور یافت. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

هفدهمین کنفرانس بین المللی محیط کسب و کار در حال تغییر در اروپای مرکزی و شرقی

۱۷th International Joint Conference: Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment

تحولات قاره سبز در دو دهه اخیر سبب شده تا برخی از کشورهای بلوک شرق اروپا، در کانون توجه سرمایه گذاران و فعالان کسب و کار از کشورهای مختلف دنیا قرار بگیرد و به همین خاطر، هفدهمین کنفرانس بین المللی محیط کسب و کار پراگ، تلاش دارد تا روندهای جدید اقتصادی و فرصت های سرمایه گذاری این قسمت را مورد بحث و تبادل نظر قرار دهد.

دانشکده روابط بین المللی دانشگاه اقتصاد پراگ با همکاری دانشکده MBA پراگ و همچنین دانشکده تجارت دانشگاه اقتصاد «براتیسلاوا اسلواکی»، این کنفرانس را برگزار می کنند که با توجه به حضور چند دانشگاه در این محفل، فرصت خوبی برای شرکت علاقمندان به تحصیل در بلوک شرق اروپا را فراهم می کند تا با اساتید رایزنی کرده و فرصت های بورسیه و ادمیشن را بررسی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید.

چهارمین کنفرانس بین المللی کسب و کار و اقتصاد

۴th BEci International Conference on Business and Economics – Brno, Czech Republic – ISI Thomson Reuters Indexed

کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد که اواخر خرداد ماه در شهر Brno این کشور برگزار می شود، فرصت خوبی برای بحث و گفتگو درباره جدیدترین تحولات اقتصاد و مدیریت کسب و کار در مرکز اروپا بوده و با توجه به حضور برخی از دانشگاه های این کشور در این محفل، انتظار می رود دانشجویان شرکت کننده بتوانند با علایق تحقیقاتی اساتید و کارشناسان آن آگاه شده و فرصت های ادمیشن و بورس را بررسی نمایند.

برای شرکت در این کنفرانس به درگاه آن مراجعه کنید.

دومین کنفرانس بین المللی ابزارهای اندازه گیری و الکترونیک

۲۰۱۷ ۲nd International Conference on Measurement Instrumentation and Electronics (ICMIE 2017) – Ei Compendex and Scopus

اگر دانشجو یا دانش آموخته رشته های ابزار دقیق و مهندسی برق و الکترونیک هستید، دومین کنفرانس ابزارهای اندازه گیری پراگ که نهم تا یازدهم جولای ۲۰۱۷ میلادی برگزار می شود، فرصت خوبی برای آشنایی با شرکت ها و کارآفرینان و صنعتگران این عرصه در قاره سبز است.

دانشگاه مونیخ آلمان و برخی از شرکت های بزرگ ابزار دقیق اروپای مرکزی نیز در این همایش حضور دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

دومین کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی و رباتیک پراگ

ICAIR 2017 : 2017 2nd International Conference on Artificial Intelligence and Robotics

cz2

اگر علاقمند به موضوعات هوش مصنوعی و رباتیک هستید، دومین کنفرانس بین المللی پراگ که اوایل تیر ماه سال جاری در پایتخت این کشور برگزار می شود را از دست ندهید. در این کنفرانس که با حضور اساتید دانشگاه های رایانه و رباتیک بلوک شرق اروپا نیز همراه شده است، جدید ترین رویه های تجاری سازی محصولات رباتیک و کاربردهای هوش مصنوعی در پزشکی و مهندسی مورد تبادل نظر قرار می گیرد.

اگر علاقمند به دریافت ادمیشن و بورس از دانشگاه های اروپایی در این زمینه هستید یا ایده هایی برای تجاری سازی در زمینه هوش مصنوعی و رباتیک دارید، این محفل ۳ روزه را در نظر داشته باشید.

اگر مقاله ای هم در محورهای کنفرانس دارید، تا اوایل خرداد ماه به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از این آدرس استفاده کنید.

کنفرانس بین المللی ارتباطات میان فرهنگی- امتیاز رقابتی در عرصه بین المللی

International Conference 2017: Intercultural Communicative Competence – A Competitive Advantage for Global Employability

اگر به مقولات میان فرهنگی و روابط بین الملل علاقه دارید، دومین کنفرانس «اینترکالچرال» پراگ که بیست و دوم و بیست و سوم ماه جون ۲۰۱۷ میلادی (اول و دوم تیر ماه ۹۶) برگزار می شود، فرصتی خوبی برای ارائه ایده ها و روش های خلاقانه در تدوین راهکارهای توسعه روابط بین المللی در قاره سبز است.

برنامه ارسموس KA2+ نیز به عنوان اسپانسر برنامه حضور دارد که برای علاقمندان به دریافت بورس های ۲۰۱۷ اراسموس دانشگاه های اروپا، یک فرصت ارزنده به شمار می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه رجوع کنید.

سیزدهمین کنفرانس بین المللی فارماکولوژی کلینیکی

۱۳th European Congress of Clinical Pharmacology and Therapeutics – EACPT 2017

اگر به دنیای فارماکولوژی علاقمند هستید، کنفرانس سیزدهم این حوزه در بیست و چهارم تا بیست و هفتم ماه جون (سوم تا ششم تیرماه ۹۶) در پراگ جمهوری چک برگزار می شود و محفلی برای حضور کارآفرینان و اساتید دانشگاه های بلوک شرق اروپا در این عرصه هست.

اگر خواهان شرکت در این کنفرانس هستید، از این درگاه استفاده کنید. شرکت اسپانیایی Tilesa Kenes به عنوان سازمان دهنده این همایش سه روزه معرفی شده است.

دومین کنفرانس بین المللی اتوماسیون، کنترل و مهندسی رباتیک

۲۰۱۷ ۲nd International Conference on Automation, Control and Robotics Engineering (CACRE 2017)

با توجه به گسترش صنعت رباتیک در عرصه های مختلف حوزه صنعت و خدمات در قاره سبز، دومین کنفرانس بین المللی رباتیک و مهندسی کنترل پراگ تلاش می کند تا در اواخر ماه جون میلادی، صاحب نظران و فعالان صنعتی این حوزه را گردهم آورده و از نظرات و شیوه های خلاقانه تجربی و تئوریک آنان در یک محفل علمی استفاده کند.

مقالاتی که در این کنفرانس  ارائه می شود، در مجله رباتیک منتشر می شود و تا اوایل خرداد ماه امسال فرصت دارید تا اصل مقالات خود را در زمینه مهندسی کنترل و رباتیک، به دبیرخانه همایش ارسال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید.

کنفرانس بین المللی گرافیک رایانه ای و تصویربرداری دیجیتالی

۲۰۱۷ issue of the International Conference on Computer Graphics and Digital Image Processing (CGDIP 2017)–Ei&Scopus

علاقمندان به عرصه گرافیک کامپیوتری و تصویر برداری دیجیتالی و شاخه های فناوری اطلاعات، می توانند در کنفرانسی که در این حوزه ترتیب داده شده شرکت کنند و با کارآفرینان و متخصصان این عرصه تبادل نظر کنند. فرصت ارسال مقالات در این همایش، ۱ جون ۲۰۱۷ (یازدهم خرداد ۹۶) بوده و کلیه مقالات تایید شده نیز در ایندکس های بین المللی نظیر: EI COMPENDEX- CPCI-IET  و ACM  درج خواهند شد.

دانش آموخته های فناوری اطلاعات و ارتباطات می توانند از بستر علمی و تجاری فراهم شده در پراگ در خصوص گرافیک رایانه ای استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس رجوع کنید.

کنفرانس بین المللی تولید و نوآوری رسانه های بصری

 International Conference on Visual Media Innovation and Production (ICVMIP 2017)–Ei&Scopus

cz3

کنفرانس نوآوری رسانه ای که اول تا سوم ماه جولای ۲۰۱۷ میلادی (دهم تا دوازدهم تیر ۹۶) در شهر پراگ جمهوری چک برگزار می شود، فرصت خوبی برای علاقمندان به رشته های فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت نوآوری است که طرح ها و ایده ها و یافته های تحقیقاتی خود را در این حوزه به اشتراک بگذارند.

فرصت ارائه مقاله نیز تا اول ماه جون تمدید شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید.

کنفرانس بین المللی هایپر تکست و شبکه های اجتماعی

۲۸th ACM Conference on Hypertext and Social Media 2017 (HT2017) – Call for Papers

مقوله شبکه های اجتماعی و خلاقیت ها و کارآفرینی های انجام شده بر روی آن در دو دهه اخیر سبب شده تا چهارم تا هفتم جولای سال جاری میلادی (سیزدهم تا شانزدهم تیر ۹۶) در شهر پراگ جمهوری چک، میزبان فعالان عرصه شبکه های اجتماعی باشد.

مقالاتی که در این کنفرانس ارائه خواهد شد توسط متخصصان شبکه های اجتماعی و اساتید عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد بررسی (peer-reviewed) قرار می گیرد. اما فرصت ارسال مقاله برای این همایش سپری شده است و می توان به عنوان شرکت کننده در آن حضور داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنید و یا با این نشانی پست الکترونیک:‌dolog@cs.aau.dk رایزنی کنید.

کنفرانس بین المللی مرزهای کوانتوم و ترومودینامیک ماکروسکوپی

Frontiers of Quantum and Macroscopic Thermodynamics 2017

کنفرانس بین المللی مرزهای کوانتوم و ترمودینامیک ماکروسکوپی، برای علاقمندان به رشته های مهندسی مکانیک سیالات و فیزیک، فرصت خوبی برای اگاهی از جدید ترین نظریه ها و روش های کاربردی در عرصه های مهندسی سیالات است. فیزیک آماری، کوانتوم و ترمودینامیک کوانتوم و مقولات مربتط با بیوفیزیک و فیزیک نجوم، در این سمینار مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

موسسه فیزیک آکادمی علوم جمهوری چک، برگزار کننده این محفل علمی رشته فیزیک است که نهم تا پانزدهم جولای (هجدهم تا بیست و چهارم تیر ۹۶) سال جاری میلادی در پایتخت این کشور برپا می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید.

کنفرانس بین المللی مدیریت منابع آب

Water Resources Management 2017

cz4

نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت منابع آب که قرار است هجدهم تا بیستم ماه جولای ۲۰۱۷ میلادی (بیست و هفت تیر تا بیست و نهم تیر ۹۶) در شهر پراگ جمهوری چک برگزار شود، بهترین فرصت برای دانشجویان و متخصصان عرصه مدیریت صنعت آب و صنایع وابسته است تا طرح ها و ایده ها و مقالات خود را در این محفل مطرح کنند.

پایدار سازی منابع آب و مقوله توسعه پایدار و عرصه صنعت آب و آبیاری در حوزه های گوناگون، از جمله مهم ترین محورهای همایش سه روزه اعلام شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با درگاه دانشگاه «وسکس» انگلستان تعامل کنید که مدیریت همایش را بر عهده دارد.

برای دانشجویان رشته های مهندسی مکانیک، عمران و همچنین کارآفرینان و صنعتگران این عرصه، این کنفرانس میتواند فرصت خوبی برای پیدا کردن راهکارهای تجاری سازی ایده ها و حتی کار بر روی پروزال های تحقیقاتی جهت کسب ادمیشن مستر و دکترا در آینده باشد.

کنفرانس بین المللی ریاضیات پراگ

 International Conference on Pure and Applied Mathematics (ICPAM2017)

اگر به دنیای ریاضیات علاقمند هستید، بیست و دوم تا بیست و ششم ماه جولای ۲۰۱۷ (سی یکم تیر تا چهارم مرداد ۹۶)، شهر پراگ، میزبان همایشی است که توسط دانشکده های ریاضی اروپا از جمله دانشکده اورلئان پاریس، سلال بایار ترکیه برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنید.

هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی مکانیک و هوا فضا

۲۰۱۷ The 8th International Conference on Mechanical and Aerospace Engineering (ICMAE 2017) – IEEE and Ei Compendex

cz5

هشتمین کنفرانس بین المللی هوا فضا پراگ که بیست و دوم و بیست و ششم جولای سال جاری میلادی (سی یکم تیر تا چهارم مرداد ۹۶) در پایتخت جمهوری چک برگزار می شود، فرصتی برای رایزنی و تبادل اطلاعات با متخصصان هوا فضا اروپا به خصوص متخصصانی است که از روسیه و قزاقستان به این همایش می آیند.

تا اواخر اردیبهشت ماه فرصت دارید تا مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنید.

کنفرانس های آگوست ۲۰۱۷ در شهر  پراگ

کنفرانس های بین المللی  یادگیری الکترونیک (eLearning) و مدیریت و بازاریابی و هم چنین گردشگری و علوم تربیت بدنی نیز در ماه اگوست در پراگ برگزار می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه هر یک که در بالا معرفی شده است، مراجعه کنید.

۸ توصیه برای شرکت در کنفرانس های بین المللی

۱- پرداخت هزینه ها: هزینه های شرکت در کنفرانس ها را در صورتی که کارت اعتبار ارزی ندارید، از طریق شرکت های پرداخت الکترونیک ارزی داخلی که نماد اعتماد الکترونیک دارند تهیه کنید.

۲- ارسال خلاصه مقاله: تهیه خلاصه مقالات، آخرین کار در فرآیند تولید مقالات اکادمیک است. اگر مقاله ای آماده و قصد دارید در حوزه تخصصی خود به یکی از کنفرانس های معتبر ارسال کنید، حتما اصول تهیه خلاصه مقاله را رعایت کنید. هر خلاصه مقاله باید شامل یک معرفی (introduction)، طرح مساله، متدولوژی (methodology)، یافته ها (finding) و نتایج (conclusion) باشد.

۳- ارسال اصل مقاله: در صورتی که خلاصه مقاله شما در کنفرانس پذیرفته شد، اصل مقاله را در نهایت ۱۵ صفحه بدون غلط گرامری و با رعایت ضوابط رفرنسی نویسی کنفرانس به دبیرخانه ارسال کنید. توجه داشته باشید که برخی از کنفرانس ها، مجهز به سامانه های ردیابی اطلاعاتی و تحلیل محتوای مقالات جهت plagiarism هستند.

۴- حضور در کنفرانس: اگر در کنفرانسی در یک کشور خارجی شرکت می کنید، حتی المقدور در نزدیک کنفرانس یا همان هتلی که کنفرانس در آن برگزار می شود مستقر شوید تا هم به شما تخفیف ارائه شود و هم در هزینه ها صرفه جویی کنید. خدمات لونلی پلنتی ها و تریپ اداویزری ها و حتی airbnb را فراموش نکنید.

۵- گواهی شرکت: گواهی شرکت در برخی از کنفرانس های معتبر به خصوص برای کسانی که مقالات آن ها برای ارائه تایید شده است، اهمیت بسیاری دارد. این گواهی را می توانید ضمیمه رزومه خود کنید.

۶- توصیه نامه: یکی از فواید شرکت در کنفرانس های بین المللی برای کسانی که مقاله یا پوستر ارائه می دهند، دریافت توصیه نامه (LR) است. این توصیه نامه را سعی کنید از اساتید دانشگاه های حاضر در کنفرانس بدست آوردید تا اگر برای دانشگاه آن ها در آینده اپلای کردید، این توصیه ها، برگ برنده برای شما بوده و امتیاز رقابتی محسوب شود.

۷- زمان بندی: با توجه به موضوع اخذ روادید و مقدمات سفر، تلاش کنید تا زمان بندی کار شما به گونه ای باشد که حداقل ۱ ماه قبل از برگزار کنفرانس، نسبت به دریافت نامه پذیرش مقاله (ACCETANCE LETTER) اقدام کرده و برای روادید اپلای کنید. برای اخذ روادید شرکت در کنفرانس های بین المللی، به خصوص در کشورهای شنگن، مدت درخواست روادید و سفر به کشور مقصد را در یک تلورانس چند روزه قرار داده تا درخواست شما مردود نشود.

۸- سخنرانان اصلی: سخنرانان اصلی (Keynote Speakers) هر کنفرانس، اعتبار یک کنفرانس است. اگر می بینید که سخنرانان اصلی، دارای علایق تحقیقاتی مشابه شما هستند و قصد دارید در دانشگاه های آنها مشغول به تحصیل شوید، پروپزالی اثربخش برای انجام فعالیت های تحقیقاتی تحت سرپرستی آنها تهیه کرده و پس از کنفرانس به آنها داده و رایزنی کنید. این روش چهره به چهره در یک بستر علمی، می تواند فواید خوبی را در آینده به ارمغان آورد.

cz6
تصویر ایندکس درگاه سفارت جمهوری چک در ایران برای اخذ روادید شنگن

سفارت ایران در پراگ را در این نشانی دنبال کنید. جهت کسب روادید از سفارتخانه این کشور در تهران، به این لینک مراجعه کنید.

منبع: allconferences
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود