برند محبوب «نوتلا» به زودی نخستین کافی شاپ خود را در کشور آمریکا افتتاح خواهد کرد

برند محبوب «نوتلا» به زودی نخستین کافی شاپ خود را در کشور آمریکا افتتاح خواهد کرد

نوتلا از جمله محبوب ترین خوراکی ها در سراسر دنیا به شمار می رود که با وجود مضرات فراوان، به دلیل داشتن طعم عالی نمی توان نادیده اش گرفت. همین محبوبیت باعث شده تا کمپانی «فِرِرو» که مالک برند «نوتلا»ست، گشایش نخستین کافه ی نوتلا در شهر شیکاگو را در دستور کار خود قرار دهد.

ساختمان نوتلا کافه در محله «ملنیوم پارک پلازا» واقع شده و قرار است در ۳۱ مارس مصادف با دهم خردادماه در ساعت ۱۰ صبح افتتاح شود.

لازم به ذکر است که این نخستین رستوران و کافی شاپی نیست که به طور اختصاصی به محصولات نوتلا تعلق دارد، بلکه نخستین کافه ای است که خود کمپانی تولید کننده – فررو – در این کشور باز کرده و محصولاتش را در آن عرضه می کند.

فریرو (Ferrero)، شرکت صنایع غذایی ایتالیایی است، که در زمینه تولید انواع فراورده‌ های قندی، مواد غذایی، شکلات و شیرینی فعالیت می‌ نماید. این کمپانی مالک شمار زیادی برند است که از جمله می توان به نوتلا و کیندر اشاره کرد.

در این کافه قرار است ترکیبی از انواع خوراکی شور و شیرین ارائه شود؛ از باگت های غرق شده در نوتلا گرفته تا پنکیک، وافل، کروسان، ژلاتو و همچنین سالاد و پنینی.

در زیر می توانید تصاویر برخی از این خوراکی ها را مشاهده کنید.

نوتلا باگت
نوتلا باگت
نوتلا وافل
نوتلا وافل
نوتلا ژلاتو
نوتلا ژلاتو
پنینی
پنینی

همچنین باید گفت که نوتلا بر طراحی این کافه نیز تاکید بسیار داشته تا دقیقا مطابق با محصولات کمپانی باشد. مدیر بازاریابی شعبه آمریکا این شرکت ایتالیایی در این رابطه بیان داشته: «ما در نظر داریم دنیایی از نوتلا را برای طرفداران خود ساخته و حس شیرین آن را نه تنها در خوراکی ها، بلکه در فضای کافه نیز به مشتری ها منتقل کنید.»

5

6

7

در آخر هم اشاره کنیم که نوتلا در روز افتتاحیه، یک منوی رایگان در اختیار ۴۰۰ شرکت کننده نخست قرار خواهد داد.

منبع: thisisinsider
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود