رمضان امسال، بدون صف [آگهی رپورتاژ]

رمضان امسال، بدون صف [آگهی رپورتاژ]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ماه رمضان از راه رسیده و خیابان‌ها شلوغ و مملو از ترافیک شده است. کوچه‌هایی که راه فرار از ترافیک بودند هم دیگر جایی برای عبور سریع ندارند و از همه بدتر صف نانوایی‌هاست که طولانی‌تر از همیشه شده است.

خبر خوب آن است که امسال هم سرویس سفارش آنلاین نان بقچه خدمات ویژه‌ای را برای خرید نان در ماه مبارک رمضان دارد. بقچه یک سرویس سفارش آنلاین نان در شهر تهران است که کمک می‌کند نان‌های سنتی سنگک و بربری را به صورت آنلاین سفارش دهید و دم در خانه یا محل کار تحویل بگیرد. نان‌هایی که همه‌ی ما حداقل یک بار دردسر صف ایستادن برای خریدش را داشته‌ایم و جزء جدا نشدنی سفره‌هایمان را تشکیل می‌دهند.

وقت شما با ارزش است

نان نقشی مهمی در سبد غذایی ما دارد و همه حاضرند وقت و هزینه‌ی مشخصی را صرف تهیه آن کنند اما تا به حال دقت کرده‌اید که چه قدر از زمانمان در صف‌های نانوایی می‌گذرد؟ صف‌های طولانی در ماه رمضان حدود ۴۰ دقیقه وقت از ما می‌گیرند که با یک حساب سرانگشتی چیزی حدود ۸ ساعت از وقتمان را در این ماه در صف می‌گذرانیم!

بقچه در ماه رمضان سرویس ویژه‌ای برای افطار دارد و می‌توانید علاوه بر ساعات صبح، برای زمان عصر و پیش از افطار هم سفارش دهید. به این ترتیب نان گرم و تازه را در ساعات ۱۷ تا ۱۸:۳۰ یا ۱۸:۳۰ تا ۲۰ دم در خانه‌تان تحویل بگیرید و دیگر خودتان را درگیر ترافیک سنگین خیابان‌ها نکنید.

سفارش آنلاین نان بقچه

کیفیت نان، بدون دردسر

صرفه‌جویی چندین ساعته‌ای که با خرید نان از بقچه صورت می‌گیرد تنها کمک بقچه نیست. دغدغه‌ی دیگری که ما ایرانی‌ها نسبت به نان‌های سنتی‌مان داریم، بحث کیفیت آن است. موضوعی که از سوخته نبودن نان تا طعم کنجدهای روی آن را شامل می‌شود. بقچه تضمین می‌کند که نان باکیفیت را تهیه کند و ضمنا در بسته‌بندی بهداشتی تحویل دهد. در نتیجه هم نان خوبی خریده‌اید و هم گرم و تازه به دستتان می‌رسد.

فاکتور دیگری که در خصوص نان مورد توجه است، قیمت آن است. خوشبختانه بقچه تغییری در قیمت نان نمی‌دهد و هزینه‌ی آن مشابه قیمت آن در نانوایی‌های آزادپز است. تنها مبلغی که اضافه می‌شود هزینه‌ی ارسال و بسته‌بندی آن است که در مقابل صرفه‌جویی زمانی و رفاهی که به همراه می‌آورد، به نظر منطقی و به صرفه می‌آید.

بقچه حدود یک پنجم سطح شهر تهران را تحت پوشش خدمات خود دارد. محله‌هایی مثل قیطریه و پاسداران که شلوغی نانوایی‌هایشان معروف ست و سعادت‌آباد و شهرک غرب که ترافیکشان زبان‌زد است از جمله‌ی مناطق فعال بقچه هستند.

یک هدیه کوچک برای شما!

شما خوانندگان روزیاتو می‌توانید در ماه رمضان خرید نان خود را با ۲۰ درصد تخفیف ویژه به بقچه بسپارید! کافیست اپ بقچه را نصب کنید و هنگام ثبت سفارش کد تخفیف rooziato را وارد کنید.

خلاصه که این ماه رمضان را به دور از شلوغی نانوایی‌ها بگذرانید و خرید نان را با بقچه ساده کنید. شما می‌توانید اپ‌های بقچه را برای گوشی‌های اندرویدی و iOS دانلود کنید یا مستقیم از سایت بقچه به آدرس www.Boghche.ir سفارشتان را ثبت کنید.

دیجیاتو
۱۲ نظر

ورود

  • نسترن اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۷

    بقچه سرویس خوبیه. من چند بار ازشون نون گرفتم و به موقع برام اوردن.

    • بقچه اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۷

      خیلی خوش‌حالیم که تونستیم در کنارتون باشیم 🙂

  • محمد جواد اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۷

    واقعا سرویس خوبیه. ما برای خونمون میگیریم. همیشه به موقع بوده و نونش از نظر کیفیت عالیه.

    • بقچه اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۷

      همه‌ی تلاش ما حفظ کیفیت و زمان‌بندی هست و خوش‌حالیم که این اتفاق افتاده!

  • Tina اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۷

    چه ایده خفن و خوبی!
    ما خونمون نیاورانه و خیلی از نونوایی دوریم. همش درگیریم با فک و فامیل برای نون خریدن.
    برای امشب نون سفارش دادم، حتما میام و تجربه مو اینجا می‌نویسم.

  • meT اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۷

    وای من چند وقت پیش دم نونوایی یه مامورتونو دیدم با یه باکس قرمز پشت موتورش،کاپشن قرمز و بسته‌بندی قرمز اومد و بدون صف و پول دادن،نون گرفت و رفت! واقعا صحنه‌ی جذابی بود!

    • بقچه اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۷

      بله، مامورهای بقچه با لباس مخصوص و بسته‌بندی در خدمت شما هستن.

  • رها اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۷

    خیلی باحالن،من هم واسه خونمون هم محل کارم سفارش میدم ازشون،خیلی راضی ام،واقعا راحته دیگه

  • هرکول اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۷

    واقعا سرویس خوبیه
    من برای خونه و محل کارم از بقچه نون میگیرم واقعا خیالم و راحت کردند دمشون گرم

    • بقچه اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۷

      امیدواریم همچنان هم در ماه رمضون راضی و خوش‌حال باشید.

  • محمد سامنی خرداد ۱, ۱۳۹۷

    سرویس خوبیه من به صورت روتین ازشون استفاده میکنم ولی جا دارن خیلی بهتر بشن