لوکس‌ترین آپارتمان‌های فرشته را روی دیوار ببینید

لوکس‌ترین آپارتمان‌های فرشته را روی دیوار ببینید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خیابان فرشته یا خیابان شهید مرتضی فاضی مقدم از سطح‌بالاترین خیابان‌های شهر تهران است. این خیابان در منطقه یک شهرداری و در شمال تهران واقع شده و خود بخشی از محله‌ی الهیه‌ است. در واقع خیابان فرشته شناخته‌شده‌ترین و گران‌ترین خیابان محله‌ی الهیه است. سری از خیابان فرشته (از غرب) در خیابان ولی‌عصر بعد از چهارراه پارک‌وی و سر دیگر آن به پل رومی منتهی می‌شود. خانه‌های این محله بسیار چشم‌گیر هستند. محال است که کسی از این خیابان عبور کند و مجذوب ابهت آنها نشود و یا آرزوی خرید آپارتمان لوکس فرشته را از سر نگذراند. تعدادی از رویایی‌ترین برج‌ها و پنت‌هاوس‌های ایران در این محله ساخته شده‌اند.متوسط متراژ خانه‌های فرشته بالاست؛‌ البته آپارتمان‌های زیر صد متر نیز در این محله به راحتی پیدا می‌شوند.

دسترسی و امکانات محله

ساکنان فرشته به مراکز خرید سام سنتر، بوتیک مال ملل، رویال آدرس، فرشته، مدرن الهیه و البته پالادیوم در زعفرانیه دسترسی دارند. با کمی رانندگی نیز می‌توانند به میدان تجریش برسند، بعلاوه که در این خیابان سوپرمارکت‌ها و مراکز خرید کوچک نیز وجود دارند. ابتدای خیابان نیز یک هایپرمارکت بزرگ وجود دارد. در همان ابتدای خیابان می‌توانید مسجد، کلینیک و یک داروخانه نیز پیدا کنید. در تمام مراکز خریدی که نام بردیم می‌توانید سراغ بهترین رستوران‌ها و کافه‌های تهران را بگیرید. آنچه به عنوان امکانات محله از خیابان فرشته انتظار دارید، همگی در دسترس شما هستند. بعلاوه که اگر از رستوران‌ها و مراکز خرید فرشته خسته شدید، می‌توانید در اطراف محل مکان‌های هیجان‌انگیز بیشتری را کشف کنید. این خیابان معمولا شلوغ است و جای پارک ندارد. کوچه‌ها تنگ و معمولا یک طرفه هستند و اگر خودروی گران‌قیمتی دارید، باید حسابی از آن مراقبت کنید. میزان ترافیک مجله در روز بیشتر است، زیرا چندین ساختمان اداری و مرکز خرید بزرگ در این محله قرار دارند. علت بی نظمی کوچه وجود باغات در این منطقه بوده است. در واقع این محله قبلا به صورت خانه باغ بوده است؛ کم کم ساخت خانه در آن آغاز شد و به همین دلیل کوچه‌های خیابان فرشته نظم و شکل هندسی مرتبی ندارند. خوش آب و هوایی محله‌ی فرشته همچنان به قوت خود باقی است. این محله میزبان دیپلمات‌ها و باغ سفارت‌های چندین کشور نیز هست و بسیاری از افراد سرشناس و مرفه جامعه در آن سکونت دارند. این خیابان به اتوبان‌های صدر، نیایش و خیابان‌های شریعتی، جردن، تجریش، قیطریه و … دسترسی دارد.

قیمت خانه در فرشته

تا همین یک سال قبل متوسط قیمت خانه‌ی زیر ده سال ساخت، در فرشته برای هر متر حدود ۲۰ میلیون تومان بود، اما همزمان با موج افزایش قیمت‌ها، سکونت در خیابان فرشته بیشتر و بیشتر به رویاها پیوست. در حال حاضر با توجه به قیمت‌ها پیشنهادی روی سایت دیوار، قیمت آپارتمان لوکس فرشته که روف‌گاردن، استخر، پارکینگ، باشگاه، سالن ماساژ، سالن بولینگ، سینما و سایر امکانات لوکس را دارد، حدود متری ۵۰ الی ۶۰ میلیون است. البته به شرطی که سند قانونی و معتبر آن آماده باشد. سایر قیمت‌ها از این مبلغ پایین‌تر هستند. برای مثال حتی آپارتمان با قیمت متری ۲۵ میلیون تومان نیز در بین آگهی دیده می‌شود، که معمولا هیچ امکانات لوکسی ندارند و قدیمی‌ سازند. برای اینکه آپارتمان دلخواهتان را در منطقه‌ی الهیه پیدا کنید، همین حالا سری به دیوار بزنید.

منبع: ویرلن
دیجیاتو
بدون نظر

ورود