بازگشت قسمت چهارم «بی مصرف ها» در سال ۲۰۱۹ به طور رسمی تایید شد

بازگشت قسمت چهارم «بی مصرف ها» در سال ۲۰۱۹ به طور رسمی تایید شد

فیلم اکشن پیرمردها با عنوان رسمی «بی مصرف ها» (The Expendables) در سال آینده میلادی بازگشته و شاهد قسمت چهارم این فرانچایز خواهیم بود. شروع مراحل تولید قسمت چهارم «بی مصرف ها» حدود ۴ ماه قبل توسط نویسنده، بازیگر و کارگردان این مجموعه، سیلوستر استالونه تایید شد که در این فیلم نقش رهبر یک گروه جایزه بگیر با نام بارنی راس را بازی می کند. کمپانی فیلم سازی میلنیوم فیلمز که تمامی قسمت های قبلی این مجموعه سینمایی را تهیه کرده، قسمت پنجم فیلم «رمبو» (Rambo) و قسمت چهارم «بی مصرف ها» را نیز تولید خواهد کرد؛ فیلمی که در اوایل سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

بی مصرف ها

بر اساس گزارش پایگاه سینمایی ددلاین، یک سرویس سینمایی چینی به نام Dadi نیز مبلغی ۸ رقمی را در این فیلم سرمایه گذاری خواهد کرد که نشان می دهد در قسمت چهارم هیچ مشکلی از لحاظ سرمایه و هزینه تولید نخواهد بود. قسمت سوم «بی مصرف ها» در بازار چین فروش بیش از ۷۲ میلیون دلاری را تجربه کرد که در مقایسه با فروش ۴۰ میلیون دلاری داخلی فیلم بسیار قابل توجه بود. با توجه به این موضوع جای تعجب ندارد که فسمت چهارم این فرانچایز نیز به بازارهای جهانی چشم خواهد دوخت تا هزینه تولید خود را جبران کرده و سودآوری مناسبی نیز داشته باشد.

بی مصرف ها

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد بازیگران این قسمت فاش نشده است اما شوارتزنگر تمایل خود برای حضور مجدد خود در قسمت چهارم را اعلام کرده به شرطی که فیلمنامه قوی نوشته شده و استالونه نیز در فیلم حضور داشته باشد. قسمت قبلی فرانچایز «بی مصرف ها» در سال ۲۰۱۴ اکران شده و بازیگرانی مانند جیسو استاتهام، هریسون فورد، کلزی گرامر، رندی کوچر و روندا روزی علاوه بر بازیگران اصلی این فرانچایز در آن ایفای نقش کردند. بدون توجه به این که داستان این فیلم چه خواهد بود باید انتظار داشت که مانند همیشه صحنه هایی پر از درگیری، خشونت و خونریزی را در «بی مصرف ها ۴» شاهد باشیم، به اضافه شخصیت هایی که طرف چینی بدون شک به عنوان سهم خواهی خود در مقابل سرمایه گذاری عظیمی که انجام داده به سازندگان فیلم اضافه خواهد کرد.

بی مصرف ها

همچنین قسمت پنجم فرانچایز «رمبو» نیز احتمالاً با عنوان «رامبو: خون تازه» (Rambo: New Blood) تولید خواهد شد که استالونه بار دیگر در نقش رمبو ظاهر شده که در یک مزرعه در آریزونا زندگی می کند و پس از دزدیده شدن نوه یکی از دوستانش و علیرغم مشکلات روحی و روانی که دارد از مرز گذشته تا او را پیدا کند. در مکزیک، رمبو با یک گروه قاچاق کودکان به عنوان برده جنسی مواجه شده و در تلاش برای از بین بردن این جنایتکاران با یک روزنامه نگار همراه می شود که خود از قربانیان این حلقه قاچاق انسان است. این فیلم در نقاط مختلفی از اسپانیا، بلغارستان و لندن فیلمبرداری خواهد شد و هنوز کارگردانی برای آن تعیین نشده است.

بی مصرف ها

سیلوستر استالونه کارگردانی و تهیه کنندگی «کرید ۲» را بر عهده خواهد داشت

بازیگران مطرحی که برای یک نقش خاص جانشان را به خطر انداختند

با خطرناک ترین و مرگبارترین فیلم های تاریخ سینما آشنا شوید [قسمت اول]

منبع: looper
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود