با بادیگاردهای خوش تیپ و محبوب سلبریتی ها آشنا شوید

با بادیگاردهای خوش تیپ و محبوب سلبریتی ها آشنا شوید

مواجهه با پاپاراتزی های مزاحم جزء جدایی ناپذیر شغل بادیگاردهای سلبریتی ها است (پاپاراتزی به عکاسانی گفته می شود که از سلبریتی ها و خانواده ی آن ها در مکان های عمومی بی اجازه عکس می گیرند و این تصاویر را به نشریات می فروشند). به همین دلیل است که بادیگاردها در اغلب تصاویر آن ها حضور دارند و حتی گاهی به سوژه ی اصلی تبدیل می شوند. بعضی از این بادیگاردها به دلیل جذابیت های ظاهری طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند. در ادامه به ۱۵ نفر از بادیگاردهای سلبریتی ها می پردازیم که خود می توانند سوژه ی جذابی برای جلد نشریات باشند.

۱- بادیگارد کایلی جنر

بادیگاردهای سلبریتی ها

تیم چونگ، پلیس سابق، بادیگارد شخصی خانواده ی کارداشیان-جنر است. او مدتی قبل برای خواهر کایلی جنر یعنی کیم کار می کرد. از قرار معلوم حالا این بادیگارد خوش چهره خود به ستاره ای در صنعت مد تبدیل شده است. چونگ در چندین فوتوشوت و حتی آگهی تجاری یکی از برندهای مشهور خودروسازی حضور داشته است.

۲- بادیگارد ازرا میلر

تعجبی ندارد که ازرا میلر، بازیگر مرموز امریکایی بادیگارد خاصی هم داشته باشد. گو روبی، بادیگارد شخصی او به دلیل استایل عجیب و غریبش شهرت یافته و هیچ فرصتی را برای خودنمایی در برابر دوربین عکاسان از دست نمی دهد. شخصیت و استایل خاص روبی توجه بسیاری از دوستداران مد را به خود جلب کرده و به سختی می توان تصور کرد که او با چنین ویژگی هایی یک بادیگارد حرفه ای است.

۳- بادیگارد هایدی کلوم

مارتین کریستن برای مدتی طولانی بادیگارد هایدی کلوم، سوپر مدل آلمانی و ۴ فرزند او بود و بسیاری از اوقات به سوژه ی اصلی دوربین های پاپاراتزی ها تبدیل می شد. اما حالا مدتی است که او این شغل را کنار گذاشته و به کار حفاظت از حیات وحش مشغول شده است.

۴- بادیگارد بیانسه

ژولیوس دبوئر، بادیگارد بیانسه، خواننده ی مشهور امریکایی اغلب در عکس های پاپاراتزی ها حضور دارد. اما او تنها یک بادیگارد ساده با اندامی عضلانی نیست. ژولیوس به ۵ زبان مختلف صحبت می کند و مؤسسه ای در حوزه ی خدمات بادیگاردهای شخصی تأسیس کرده است. این مؤسسه در نیویورک، ابوظبی و لندن دفتر دارد.

۵- بادیگارد ادل و لیدی گاگا

پیتر ون دروین، پلیس سابق، در سال ۲۰۰۵ در یک مسابقه ی پرورش اندام مقام «آقای اروپا» را کسب کرد. چند سال بعد او کار خود به عنوان افسر پلیس را رها کرد و به کار محافظت از افراد مشهور مشغول شد. او ابتدا بادیگارد ادل، خواننده ی پرطرفدار بریتانیایی بود و بعد از آن برای محافظت از لیدی گاگا، خواننده ی مشهور امریکایی دعوت به کار شد.

۶- بادیگارد فرگی

پاسکال دوویر، استاد جودو، بادیگارد بسیاری از چهره های مشهور مثل خانواده ی کارداشیان-جنر و کیتی پری بوده است. دوویر بادیگارد شخصی فرگی، خواننده ی امریکایی است.

۷- بادیگارد بلا حدید

بادیگارد چشم آبی و مرموز بلا حدید، مدل امریکایی به طور خودکار توجه عکاسان را به خود جلب می کند. نشریات مد توجه زیادی به این مرد خوش پوش دارند و حتی مجله ی ووگ یک یادداشت درباره ی بادیگارد جدید و همیشه خوش لباس بلا حدید منتشر کرد.

۸- بادیگاردهای جنیفر لارنس

از قرار معلوم جنیفر لارنس، بازیگر امریکایی برای جلب توجه رسانه ها همیشه بادیگاردهای خوش چهره ای را برای محافظت از خود انتخاب می کند. بادیگارد اول او گرگ لنز بود که بعدها جای خود را به یک بادیگارد جدی و سیاهپوست داد.

۹- بادیگارد جنیفر لوپز

بادیگارد جدید جنیفر لوپز، خواننده ی مشهور امریکایی مرد خوش چهره ای به نام آنتونی است. برخی معتقدند او می توانست یک مدل یا بازیگر باشد.

۱۰- بادیگاردهای جاستین بیبر

از قرار معلوم برای آنکه بتوانید عضو تیم حفاظت جاستین بیبر، خواننده ی کانادایی شوید علاوه برآنکه که باید یک بادیگارد حرفه ای باشید لازم است ویژگی های دیگری هم داشته باشید. چون هر یک از بادیگاردهای بیبر خود به تنهایی می توانند تبدیل به مدل هایی برای صنعت مد شوند.

۱۱- اودو لیندنبرگ و بادیگارد زنش

سال ها است که زنان هم در حیطه ی محفاظت از افراد مشغول به کار شده اند. اودو لیندنبرگ، موزیسین آلمانی این زن آمازونی را به عنوان بادیگارد خود انتخاب کرده است.

۱۲- بادیگارد کیتی پری

بسیاری معتقدند بادیگارد کیتی پری، خواننده ی امریکایی شباهت زیادی به هیو جکمن، بازیگر مشهور استرالیایی دارد. او مردی با اندامی ورزشکاری است که همیشه و در همه جا مراقب پری است.

۱۳-  بادیگاردهای جیسون موموآ

برای محفاظت از جیسون موموآ، بازیگر تنومند امریکایی یک بادیگارد کافی نیست! اگرچه به نظر نمی رسد این بازیگر سریال پرطرفدار تاج و تخت نیازی به محافظت داشته باشد اما داشتن بادیگارد برای همه ی افراد مشهور لازم است.

۱۴- بادیگارد بروکلین بکهام

مدتی است که پسر بزرگ دیوید و ویکتوریا بکهام به همراه بادیگارد خود در مکان های عمومی ظاهر می شود. از قرار معلوم این مرد به خوبی با خانواده ی محبوب بکهام اخت شده است.

۱۶- بادیگارد دنیل رادکلیف

مرد بلوند و بلند قدی که دنیل رادکلیف، ستاره ی فیلم های هری پاتر را همیشه اسکورت می کند، بادیگارد او به نام سم است. اما هیچ اطلاعات دیگری در مورد او وجود ندارد و حتی طرفداران سرسخت رادکلیف هم چیزی درباره ی او نمی دانند.

منبع: brightside
دیجیاتو
۳ نظر

ورود