تست روانشناسی : یکی از گزینه‌های عکس زیر را انتخاب کنید تا بگوییم چه شخصیتی دارید؟

تست روانشناسی : یکی از گزینه‌های عکس زیر را انتخاب کنید تا بگوییم چه شخصیتی دارید؟

ناخودآگاه همه ما رازهایی در خود پنهان دارد که با کشف آنها می‌توانیم از علاقه‌مندی‌ها یا مسایلی که روحمان را آزار می‌دهد به‌خوبی مطلع شویم.

تحقیقات علمی متعددی ثابت کرده‌اند که محیط زندگی شخص در سلامت مغز و روان او بسیار موثر است. از این رو، از شما دعوت می‌کنیم تا تست روانشناسی زیر که یک تست تصویری است را انجام دهید و از وضعیت احساسی خود مطلع شوید.

تست روانشناسی

تصور کنید که در زیرزمین خانه خود هستید. اقلام و وسایل گوناگونی در آنجا وجود دارد. به اطراف نگاه کنید و ببینید چه چیزی نظرتان را جلب می‌کند؟ یا مثلا دوست دارید کدام وسیله را دور بیندازید. آن را از تصویر بالا انتخاب و نتیجه را در ادامه بخوانید.

با روزیاتو همراه باشید.

تاب

تاب نشانه علایق جسمانی و تمایلات دنیوی است. انتخاب آن نشانه این است که شما یک یا چند اعتیاد یا دل‌مشغولی دایمی در زندگی دارید.

عروسک

تست روانشناسی
عروسک نماینده وابستگی شما به دوران کودکی است. به این معنی که دوست ندارید بزرگ شوید و سعی می‌کنید جوان‌تر از سن خود به‌نظر برسید.

ظرف رنگ با در باز

انتخاب ظرف رنگ با در باز نشان می‌دهد که شما بر اساس تمایلات خود به توصیف احساسات و نقطه نظرات خود می‌پردازید.

ظرف رنگ با در بسته

در بسته بودن ظرف رنگ می‌تواند نشانه خشم و اضطراب‌های انباشت شده در وجود شما باشد. همچنین از نوعی عدم امنیت حکایت دارد که سعی می‌کنید آن را از بقیه پنهان کنید. انزوای اجتماعی و دوری کردن از دیگران می‌تواند دلیل مشکلات شما با بقیه مردم باشد.

دوچرخه

دوچرخه نشان دهنده تعادل میان تمایلات و افکار درونی شما برای کشف دنیای تازه، ارزش‌های جدید و ایجاد تغییرات نو در زندگی است.

سبد سیب

این انتخاب نشان‌دهنده‌ی دانش عمیق، منطق، دستاوردهای بزرگ و شادی در زندگی فرد است.

میخ

میخ نشانه‌ی خشونت فرد نسبت به خود و دیگران است. این انتخاب از وضعیت روحی نابسامان و مشکل‌دار فرد حکایت دارد که می‌تواند رفتارهای آگاهانه او را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

کلاه

کلاه‌خود از روحیه شجاع و جنگاور فرد حکایت دارد. همچنین می‌تواند نشانه‌ی عدم ثبات و قدرت برای تصمیم‌گیری باشد.

کتاب‌‎ها

کتاب‌ها نشانه‌ی تمایل و اشتیاق شما به یادگیری هستند. البته حضورشان در زیرزمین یعنی اینکه خود را گم کرده‌اید و بدنبال یافتن مفهوم درست زندگی هستید.

چکش

چکش نشانه‌ی خشونت و تمایل فرد برای بدست آوردن چیزی با زور است. این خشونت می‌تواند به اتفاق‌های محیط مربوط باشد. همچنین نشانه‌ی تضادهای درونی است.

ماسک‌ها

ماسک نماینده احساسات منفی و مثبت فرد است و رفتار ما نسبت به بقیه را نشان می‌دهد.

تابلوی نقاشی

انتخاب تابلوی نقاشی نشان‌دهنده ثبات فکری و شفافیت ذهنی فرد است.

گردونه

گردونه نماد رابطه بین محیط و افراد نزدیک است. همچنین می‌توان نشان این باشد که دور خود یک دایره کشیده‌اید و دوست ندارید تغییری در زندگیتان ایجاد شود.

سوسیس

سوسیس ارتباط عمیقی با سلامت جسمانی فرد دارد. اغلب افرادی که مشکلات جسمانی دارند این گزینه را انتخاب می‌کنند.

حفاظ فلز پنجره

اگر این گزینه را انتخاب کرده‌اید یعنی یعنی فردی تنها و منزوی هستید. این گزینه همچنین نشان‌دهنده‌ی اضطراب و افسردگی نیز هست.

نردبان

نردبان نشان‌دهنده علاقه و اشتیاق شما برای بدست آوردن اهدافی است که در سر دارید. پله شکسته آن هم نماینده موانع و شکست‌هایی است که در مسیر تحقق چشم‌اندازها با آنها مواجه شده‌اید.

جعبه و کارتن

این جعبه‌های خالی نماینده شخصیت شما هستند. یعنی خیلی خوب می‌توانید مسایل و اتفاقات را از دیگران پنهان کنید. شما به‌خوبی می‌دانید که چه مسایلی را از بقیه مخفی می‌کنید.

جارو

جارو نشان می‌دهد که دوست دارید ارتباط صمیمی‌تر و عمیق‌تری را با فرد موردعلاقه خود برقرار کنید.

صندلی شکسته

اگر این صندلی را انتخاب کرده‌اید یعنی فردی خسته و سرشار از استرس هستید که ثبات روحی ندارد و به استراحت نیاز دارد.

آینه شکسته

آینه نماد طرز فکر ما نسبت به خودمان است. اما از آنجا که این آینه شکسته است، یعنی شما احساس خوبی نسبت به خودتان ندارید.

انبردست

این گزینه نشان‌دهنده‌ی نگرانی و استرس در مورد انتخاب‌ها و تصمیمات مهم است.

۳ نظر

ورود

  • ادریس مرداد ۳, ۱۳۹۷

    حالا اگه یه سمساری آوردم دادم همه رو برد(البته منهای اون سوسیسا که نمیدونم واسه چی گذاشتمشون تو انباری) اونوقت از لحاظ روانی حکم من چی میشه!؟

  • مرضیه جون مرداد ۴, ۱۳۹۷

    منم با ادریس موافقم

  • هومن اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹

    ساعتو نگفتی؟