محتویات جنجالی نوار صوتی مکالمه بین دونالد ترامپ و وکیلش در مورد رابطه با یک مدل معروف

محتویات جنجالی نوار صوتی مکالمه بین دونالد ترامپ و وکیلش در مورد رابطه با یک مدل معروف

یک نوار صوتی که به صورت مخفیانه از گفتگوی دونالد ترامپ و وکیل شخصی سابقش مایکل کوهن تهیه شده و شب گذشته توسط شبکه سی ان ان منتشر شد، نشان می دهد که این دو در مورد امکان «پرداخت نقدی» برای خرید داستان یک مدل مجله پلی بوی در مورد رابطه او با دونالد ترامپ قبل از کاندید شدن برای ریاست جمهوری ایالات متحده صحبت می کنند. این نوار صوتی از گفتگوی محرمانه بین ترامپ و کوهن پرده برداشته و تایید می کند مردی که اکنون در کاخ سفید ریاست می کند در آن دوران از پیشنهاد خرید داستان کارن مک دوگال، زنی که ادعا کرده بود در حدود یک دهه پیش با ترامپ رابطه جنسی نامشروع خارج از ازدواج داشته، اطلاع کامل داشته است.

روابط جنسی دونالد ترامپ
از راست: کارن مک دوگال، مایکل کوهن و دونالد ترامپ

این نوار صوتی به صورت مخفی توسط مایکل کوهن و در حدود ۲ ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ ضبط شده است و وکیل آقای کوهن اخیراً این نوار را در اختیار شبکه سی ان ان قرار داد. در این نوار صوتی، کوهن از طرح های خود برای مشارکت و تامین مالی در قضیه خرید حق مالکیت داستان مربوط از آمریکن مدیا صحبت می کند که مالک مجله نشنال انکوایرر (National Enquirer) است. در این فایل صوتی در مورد مسایل روتین و مختلفی در حوزه مالی و تجاری که از برنامه های تعیین شده برای این دیدار است صحبت می شود.

روابط جنسی دونالد ترامپ

به نظر می رسد دو طرف در مورد واژه «پول نقد» که توسط ترامپ به کار برده می شود توافق نظر ندارند و کیفیت نوار صوتی در این لحظه طوری است که نمی توان معنای دقیق دو طرف و به خصوص ترامپ را تشخیص داد که آیا مخالف یا موافق پرداخت نقدی است.  بر اساس چیزی که در این نوار صوتی آمده، کوهن چنین می گوید:” من باید  برای انتقال تمام اطلاعاتی که مربوط به دوستمان دیوید است یک شرکت تاسیس کنم”، که ظاهراً به دیوید پکر، رییس آمریکن مدیا و از دوستان ترامپ اشاره دارد. وقتی که بار دیگر بحث تامین مالی پیش می آید، ترامپ بین صحبت های کوهن پریده و می پرسد:” چه تامین مالی؟”. وقتی که کوهن جواب می دهد:” ما باید هزینه کنیم”، ترامپ می گوید:” پول نقد”.

روابط جنسی دونالد ترامپ

اما از آنجایی که در این لحظه کیفیت صدای نوار کاهش می یابد معلوم نیست که او می گوید به صورت نقد این معامله صورت گیرد یا مخالف پرداخت نقدی است. در این لحظه شنیده می شود که کوهن می گوید:” نه، نه” و سخنانی که بعد از آن گفته می شوند بسیار نامفهوم هستند جز این که شنیده می شود ترامپ واژه «چک» را به زبان می آورد. رودی جولیانی، وکیل کنونی دونالد ترامپ گفته بود که هیچ پرداختی در این مورد از جانب دونالد ترامپ صورت نگرفته بود اما تایید می کند که این گفتگوی ضبط شده در مورد خرید حق مالکیت و انتشار داستان رابطه زن مذکور با دونالد ترامپ بوده است. رودی جولیانی شب گذشته در مصاحبه با شبکه فاکس در این مورد چنین گفت:” در این نوار هیچ نشانی از ارتکاب جرم دیده نمی شود”.

روابط جنسی دونالد ترامپ

این نوار صوتی در سپتامبر ۲۰۱۶ تهیه شده و جدیدترین موضوع ناشی از جدایی ترامپ و کوهن پس از رابطه نزدیک به یک دهه ای آن هاست؛ وکیلی که روزگاری گفته بود حاضر است به خاطر رییس جمهور گلوله بخورد اما در هفته های اخیر آمادگی کامل خود برای مامورین تحقیق پرونده را اعلام کرده است. مکالمه بین ترامپ و کوهن چند هفته پس از آن رخ می دهد که صاحب مجله نشنال انکوایرر برای خرید داستان کارن مک دوگال و رابطه نامشروع او با ترامپ به توافقی ۱۵۰.۰۰۰ دلاری دست می یابد، داستانی که هیچگاه منتشر نشد. دونالد ترامپ همواره داشتن این رابطه را رد کرده و وکلای او نیز گفته بودند که ترامپ از پرداخت پول به این مدل پلی بوی بی اطلاع بوده اند.

روابط جنسی دونالد ترامپ

جولیانی در این مورد چنین می گوید:” کوهن می گوید که باید به او [دیوید پکر] پول پرداخت کند. رییس جمهور بحث پول نقد را به میان می آورد و اعلام می کند که نباید به او پول نقد پرداخت شود و از چک استفاده کند. او می خواهد که اسناد این موضوع وجود داشته باشد. سپس کوهن می گوید نه، نه، نه، نه و نوار را خاموش می کند. او عمداً نوار را در میانه یک جمله قطع می کند و همین موضوع شک برانگیز است. رییس جمهور می خواهد که این کار به شیوه ای درست انجام گیرد. اگر بخواهی چیزی را قایم کنی آن را با تاسیس یک شرکت یا به صورت چک انجام نخواهی داد”.

روابط جنسی دونالد ترامپ

این پرداخت هیچگاه انجام نشده و جولیانی نیز گفته که هیچگاه در این مورد با ترامپ گفتگو نکرده است. اما وکیل آقای کوهن نظری کاملاً مخالف جولیانی دارد و می گوید: ” به نوار گوش دهید. دونالد ترامپ از پرداخت پول به شخصی به نام کارن مک دوگال شوکه نمی شود”. وی می گوید که موکلش مورد بی احترامی شدید قرار گرفته و صحبت هایی در مورد او شده که حقیقت ندارند.

وی مدعی است که کوهن واقعیت ماجرا را گفته و به این حقیقت گویی خود ادامه خواهد داد اما وی شخصاً هنوز هیچ سخنی در مورد محتویات این نوار صوتی ارایه نداده است. بر اساس اسناد دادگاه، مامورین فدرال ۱۲ نوار صوتی در طی حمله نیروهای اف بی آی به مکان های متعلق به مایکل کوهن به دست آورده اند که محتویات دیگر نوارها تاکنون فاش نشده است.

تمامی توییت های جنجالی چند ماه اخیر «دونالد ترامپ» در مورد ایران

درخواست طلاق شوهر «استورمی دانیلز» بدلیل داشتن رابطه جنسی نامشروع با دونالد ترامپ

۹ عادت بسیار عجیب دونالد ترامپ که مخصوص خود اوست

منبع: cnn
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود