رازهای زندگی «هلی بری» ۵۱ ساله که باعث شده او ۳۱ ساله به نظر برسد

رازهای زندگی «هلی بری» ۵۱ ساله که باعث شده او ۳۱ ساله به نظر برسد

هلی بری بازیگر آمریکایی است و تاکنون توانسته جوایز امی و گلدن گلوب را تصاحب کند. بری تنها زن سیاه‌پوستی است که جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرده‌است. این هنرمند زیبا متولد سال ۱۹۶۶ میلادی است اما به قدری جوان مانده که نمی‌توان حتی تصورش را هم کرد وی بیش از ۵۰ سال دارد.

اما چه چیزی باعث شده او تا این اندازه جوان برسد؟ بدون شک سبک زندگی و رژیم غذایی این هنرپیشه. به همین خاطر، برای اینکه بیشتر با لایف‌استایل هیلی بری آشنا شویم توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

در سن ۱۹ سالگی پزشکان اعلام کردند هیلی بری به دیابت نوع دو مبتلاست. همین باعث شد تا او مجبور به حفظ رژیم غذایی سالم باشد. او از جوانی آموخته چگونه از فیزیک خود نگهداری کند و به همین خاطر بسیار جوان و سالم مانده است.

هیلی بری یک هنرپیشه موفق، مادر مهربان و دوست بسیار عالی است و اغلب اطرافیانش از او تعریف می‌کنند. حالا می‌خواهیم در ادامه رازهای سبک زندگی، تغذیه و ورزش‌های او را از زبان خود او برایتان بنویسیم تا در صورت تمایل ادامه دهنده راه او باشید.

همانند یک حرفه‌ای ورزش کنید

هیلی بری به انجام ورزش‌های سنگین اعتقادی ندارد و ترجیح می‌دهد یک روز در میان به انجام حرکات هوازی بپردازد تا بدنش روی فرم بماند. تمرکز اصلی او روی شکم و پهلوهاست. تمامی تمریناتی که مربی به او می‌دهد را بدون توجه به سختی آنها به طور کامل و دقیق انجام می‌دهد.

رژیم غذایی سالم و کامل داشته باشید

هیلی بری به شدت پیرو رژیم غذایی سالم برای جسم و روح است. راز سلامت غذایی او در واقع چیز عجیبی نیست و تقریبا همه می‌دانیم اما رعایت نمی‌کنیم:

  • حذف قند و شکر
  • کاهش مصرف غذاهای چرب
  • کاهش مصرف کربوهیدرات‌ها

هیلی بری اغلب سبزیجات تازه، مرغ (نه گوشت قرمز)، ماهی و پاستای غلات می‌خورد. او می‌گوید: راز جوان و سالم ماندن این است که بدانید چه زمانی چه ماده غذایی را مصرف کنید!

مراقب از پوست را در دستور کار خود قرار دهید

رازهای زندگی «هلی بری» 51 ساله که باعث شده او 31 ساله به نظر برسد

هیلی بری همان‌طور که به بدنش رسیدگی می‌کند برای مراقبت از پوست خود نیز زمان می‌گذارد. او از سن ۱۴ سالگی برای مراقب از پوست خود برنامه دقیق و منظمی داشته و همچنان نیز آن را ادامه می‌دهد. ۳ اصل داشتن پوست خوب از نظر بری به ترتیب زیر است:

  • پاکسازی پوست
  • مرطوب نگه داشتن پوست
  • حرکات کششی

هیلی بری در خانه آرایش نمی‌کند تا پوستش استراحت کند و نفس بکشد. همچنین همیشه سعی می‌کند از ضدآفتاب استفاده کند.

میان‌وعده‌های سالم و مقوی میل کنید

رازهای زندگی «هلی بری» 51 ساله که باعث شده او 31 ساله به نظر برسد

برای افزایش انرژی بدن خود بهتر است به مصرف اسنک‌های سالم و سبزیجاتی که مملو از پروتئین هستند، روی بیاورید. مثلا به جای چیپس سیب‌زمینی، می‌توانید چیپس کدو سبز درست کنید. یا پسته و آجیل را جایگزین بیسکوئیت و بستنی کنید.

چربی‌های سالم و مفید همانند چربی موجود در آووکادو، روغن نارگیل برای پوست بسیار مفید هستند. مصرف کربوهیدرات‌های فراوری شده را تا حد امکان به صفر برسانید.

زندگی خود را اولویت‌بندی کنید

هیلی بری دو فرزند دارد و از اینکه بیشتر زمان خود را در کنار خانواده‌اش سپری کند بسیار خرسند است. وقت‌گذرانی در کنار عزیزان و کسانی که دوستشان دارید نه تنها برای سلامت روحی و بهبود احساسات مفید است بلکه این شادی‌ها سبب تقویت سیستم عمومی بدن و سلامت جسمانی هم می‌شوند.

هر روز چندین دقیقه را به مطالعه کتاب اختصاص دهید

هیلی بری با اینکه مشغله کار و زندگی زیادی دارد اما پیش از خواب و در رختخواب هر شب زمانی را به مطالعه کتاب‌های موردعلاقه خود اختصاص می‌دهد. او باور دارد که خودسازی و خوداندیشی یکی از کلیدهای موفقیت هر فرد در زندگی بشمار می‌رود.

یک نظر

ورود

  • meraj rezayi شهریور ۱۶, ۱۳۹۷

    لطفا تصویر اصلی رو اصلاح کنید.