کشف استانداردی جدید برای «جذابیت» زنان و مردان

کشف استانداردی جدید برای «جذابیت» زنان و مردان

محققان ادعا می‌کنند توانسته‌اند ایده‌آل‌ترین مشخصات ظاهری برای زیبایی زنان و مردان را کشف کنند. آنها با ترکیب مشخصات چهره زیباترین افراد مشهور جهان، استانداردی جدید برای «جذابیت» زنان و مردان تعیین کرده‌اند.

یک تیم متخصص با نگاه به صورت هنرمندانی همچون تام هاردی ( بازیگر انگلیسی سینما و تئاتر)، جیمی دُرنان (بازیگر و مدل اهل ایرلند شمالی) و آنتونی جاشوآ (بوکسور حرفه‌ای سنگین‌وزن اهل بریتانیا) و ترکیب چهره آنها با یکدیگر تصویری خلق کرده‌اند که گفته می‌شود مردان برای جذابیت باید شبیه به آن باشند.

آنها از نرم‌افزارهای متنوعی برای ترکیب ویژگی‌های صورت سلبریتی‌های مختلف استفاده کردند تا استانداردهای تازه‌ای برای جذاب‌ترین زن و جذاب‌ترین مرد را مشخص کنند.

جذاب‌ترین مرد کامپیوتری که ساخته شد چهره‌ای شبیه به کریس همسورث (بازیگر استرالیایی)، جیک جیلنهال (هنرپیشهٔ آمریکایی) و مارک والبرگ (هنرپیشه و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی) دارد. اما جذاب‌ترین زن ساخته شده به هیچ سلبریتی دیگری شباهت نزدیکی ندارد.

جذابیت زنان و جذابیت مردان
بر اساس گزارش مِن فارمسی، یک مرد ایده آل (در تصویر) ترکیبی از ستاره‌هایی همانند ادریس البا، آیدن ترنر، کریس همسورث، مارک والبرگ و جیک جیلنهال است. آنها برای ساخت این صورت از انواع نرم‌افزارهای کامپیوتری و مشخصات زیباترین هنرپیشه‌های بین‌المللی از نگاه مردم استفاده کرده‌اند.

برای اجرای این تحقیق، گروه محققان Men’s Pharmacy نتیجه دو بررسی اخیر که توسط  Glamour و  Ranker صورت گرفته بود را مورد تحلیل قرار دادند. در این بررسی‌ها از مردم خواسته شده بود تا به جذاب‌ترین سلبریتی‌های مرد و زن رای دهند.

چهره مرد ایده‌آل و جذاب با پوستی صاف، موهای قهوه‌ای و چشمان آبی ساخته شده است.

این در حالیست که چهره زن ایده‌آل و جذاب ترکیبی از کیت آپتون (هنرپیشه آمریکایی)، اسکارلت جوهانسون (بازیگر، مدل و خوانندهٔ آمریکایی دانمارکی تبار) و الکساندرا داداریو ( بازیگر و مدل اهل ایالات متحده آمریکا) است.

جذابیت زنان و جذابیت مردان
تصویر ساخته شده از جذاب‌ترین زن جهان به این شکل است.

اشلی الی، مدیر بازاریابی کمپانی Men’s Pharmacy در این رابطه گفته: «هر سال مردم به زیباترین و جذاب‌ترین مردم زنده دنیا رای می‌دهند. همین امر ما را بر آن داشت تا با کمک تکنولوژی چهره‌ای واحد از جذاب‌ترین زن و جذاب‌ترین مرد روی کره زمین درست کنیم. که نتیجه نهایی آن این دو تصویر شد.»

منبع: dailymail
یک نظر

ورود

  • لي لي آبان ۲۸, ۱۳۹۷

    اتفاقا یک مقدار شبیه تیلور سویفت شده