با انتخاب یک حرف انگلیسی شخصیت خود را کشف کنید

با انتخاب یک حرف انگلیسی شخصیت خود را کشف کنید

به گفته دانشمندان فقط ۱۳ میلی‌ثانیه طول می‌کشد تا مغز آنچه که چشم دیده است را تفسیر و تعبیر کند. به این ترتیب باید گفت قدرت ترجمه تصاویر توسط مغز بسیار شگفت‌انگیز و بی‌نظیر است. این فعالیت در بدن کاملا خودکار و بدون نیاز به «آگاهی» فرد صورت می‌گیرد. اما شاید برایتان جالب باشد بدانید بین آنچه می‌بینیم و انتخاب می‌کنیم و ناخودآگاه ما رابطه مستقیمی وجود دارد.

این ادعا پشتوانه علمی دارد و ما با چالشی که در این مطلب برایتان انتخاب کرده‌ایم می‌خواهیم این رابطه به صورت عملی هم به شما ثابت کنیم.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یکی از حروف انگلیسی که در تصویر بالا می‌بینید را انتخاب کنید. همین جا کار تمام است. بعد از انتخاب، سراغ تفسیر حرف انتخابی خود بروید تا بیشتر از قبل با شخصیت اصلی خود آشنا شوید.

همراهمان باشید.

۱- حرف انگلیسی A

با انتخاب یک حرف انگلیسی شخصیت خود را کشف کنید

اگر اولین حرف انگلیسی که در تصویر بالا به چشمتان خورد A بوده، باید بدانید که انسان ساده‌ای هستید که به راحتی می‌توان دستتان را خواند و برنامه‌هایتان را حدس زد. شما بسیار صاف و صادق هستید و از بازی دادن دیگران خوشتان نمی‌آید. اطرافیان شما را فردی کاملا صادق و وفادار می‌دانند.

تا جایی که بتوانید به بقیه کمک می‌کنید تا چهره‌ای خوب و مهربان از خود در نظر دیگران بسازید. این کار به شما روحیه مضاعف می‌بخشد. به هیچ عنوان اهل خیانت نیستید و اگر کسی به شما خیانت کند سریعا او را از زندگی خود حذف خواهید کرد و فرصت دوباره‌ای به او نخواهید داد.

همیشه آینده‌نگر هستید زیرا نمی‌دانید که زندگی چه خواب‌هایی برایتان دیده و چه موانعی را سر راه شما قرار داده است.

۲- حرف انگلیسی O

شخصیت شناسی

اگر اولین حرف انگلیسی که در تصویر بالا به چشمتان خورد O بوده، باید بدانید که شما حلال مشکلات هستید. شما از این موهبت برخوردار هستید که مشکلات را پیش از آن که مانعی سر راهتان قرار دهند تشخیص داده و آنها را از بین ببرید. این ویژگی بسیار پسندیده سبب شده تا اطرافیان احترام زیادی برای قدرت تشخیص و دانش شما قایل باشند.

همیشه یک قدم جلوتر از اتفاق‌ها هستید زیرا به هیچ عنوان از هیجان‌زده شدن و سوپرایز شدن خوشتان نمی‌آید. با اینکه ممکن است سوپرایز مثبت خوشحالتان کند اما باز هم ترجیح می‌دهید از قبل بدانید چه اتفاق‌هایی قرار است روی دهد. شما کاملا واقع‌بین هستید و هدف‌های واقعی برای خود تعریف می‌کنید، در نتیجه می‌توانید اهدف خود را محقق کنید.

۳- حرف انگلیسی R

شخصیت شناسی

اگر اولین حرف انگلیسی که در تصویر بالا به چشمتان خورد R بوده، باید بدانید که بسیار ایده‌آل‌گرا و هوشیار هستید. شما به جزئیات همه مسایل توجه زیادی نشان می‌دهید به این خاطر که اعتقاد دارید تمامی این جزئیات پازل‌هایی هستند که کمک می‌کنند تا تصویر بهتر و درست‌تری از زندگی برای خود بسازید.

بدون این جزئیات ریز تصور می‌کنید که همه چیز ناقص و ناکافی است. شما هرگز برای انجام کارهای خود تلاش کم و کوتاه مدت ندارید و از همه وجود برای گرفتن نتیجه درست مایه می‌گذارید؛ به طوری که حتی ممکن است از خواب خود هم بزنید تا وظیفه‌ای که به عهده‌تان گذاشته شده درست انجام شود.

در آخر هم بگوییم که به شدت عاشق نظم هستید و از اتلاف وقت و بی‌نظمی خانه یا اتاق کارتان خوشحال نخواهید شد.

۴- حرف انگلیسی S

شخصیت شناسی

اگر اولین حرف انگلیسی که در تصویر بالا به چشمتان خورد S بوده، یعنی شما انسان خونسردی هستید. شما از اختلاف نظر و بحث و مشاجره گریزانید و وقتی در چنین موقعیتی قرار می‌گیرید، ترجیح می‌دهید سکوت اختیار کنید تا اینکه بخواهید با کسی برخورد کنید. این رفتار گاهی به عنوان ضعف شما قلمداد می‌شود اما قدرت شما در این است که اجازه نمی‌دهید کسی یا چیزی خونسردی و آرامشتان را از بین ببرد.

شما فردی کاملا باهوش هستید که به راحتی احترام دیگران را کسب می‌کند. به این خاطر که نمی‌گذارید کسی آرامش درونی‌تان را به هم بریزد. همچنین اغلب اوقات احساسات درونی خود را پنهان می‌کنید و ترجیح می‌دهید مشکلاتتان را خودتان حل کنید به این خاطر که اعتقاد دارید اینها مشکلات شما هستند و به بقیه ارتباطی ندارند.

۴- حرف انگلیسی T

شخصیت شناسی

اگر اولین حرف انگلیسی که در تصویر بالا به چشمتان خورد T بوده، یعنی شما ذاتا مدیر به دنیا آمده‌اید. شما از نظم و دیسیپلین خوشتان می‌آید زیرا همه چیز تحت کنترلتان خواهد بود. همچنین نگاه مثبتی به دوستان و زندگی دارید و اغلب هم به عنوان فردی باهوش در جمع‌ها می‌درخشید. تلاش شما در زندگی این است که افراد مثبت و خوب را دور خود نگه دارید تا انرژی خوبی به زندگیتان جاری کنند.

همیشه اوقات افکار خلاقانه به ذهنتان خطور می‌کند و ایده‌های بسیار نابی برای آغاز پروژه‌های جدید دارید. اکثرا سازمان‌دهی و نظم خوبی در زندگی و کار خود دارید اما پیش می‌آید که گاهی در مواجهه با مشکلات ناامید شوید و دست از تلاش بکشید.

۶- حرف انگلیسی E

شخصیت شناسی

اگر اولین حرف انگلیسی که در تصویر بالا به چشمتان خورد E بوده، به این معنی است که شما فردی کاملا خلاق و هنرمند هستید. تصویرسازی‌های ذهنی شما بسیار زیاد است به گونه‌ای که گاهی نمی‌توانید ایده‌های اصلی خود را از دل آنها بیرون بکشید. همیشه دوست دارید همه چیز را با تمام وجود حس کنید و احساسات خود را به خوبی درک و قبول می‌کنید. همیشه اجازه می‌دهید که شادی زندگی شما را به درگیر خود کند زیرا اعتقاد دارید هیچ چیز در دنیا به اندازه شادی و لذت بردن ارزشمند نیست.

شما به واسطه هنر و خلاقیتتان خود را توصیف می‌کنید و به همین خاطر است که برای هنر ارزش و احترام بسیار زیادی قایل هستید. این ویژگی را دارید که احساسات عمیق و مثبت خود را به دیگران نیز منتقل کنید. به همین دلایل است که اطرافیان شما را فردی خاکی، دوست داشتنی و با انرژی می‌دانند و از بودن در کنارتان لذت می‌برند.

شما کدام حرف را انتخاب کرده بودید؟ آیا تفسیرِ حرفِ انتخابی با شخصیت و روحیه‌تان یکی بود؟ در بخش نظرات برایمان بنویسید.

منبع: brightside
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • امیر بهمن ۲۳, ۱۳۹۷

    اولین چیزی که دیدم حرف D وسط R بود چیکار کنم؟؟؟؟