انتشارات جنگل؛ ناشر سبز کتاب های زبان

انتشارات جنگل؛ ناشر سبز کتاب های زبان

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بدون شک می توان اذعان داشت که یادگیری یک زبان جدید یعنی ورود به دنیایی متفاوت با فرصت هایی نو در عرصه های مختلفی مانند تجارت، تحصیل، فرهنگ و موفقیت. فراگیری یک زبان جدید و دسترسی به منابع مختلف آن زبان در کشور ما یک مسئله بسیار مهم و حیاتی است که سالانه هزینه های هنگفتی برای آن می شود. وجود هزاران موسسه آموزش زبان، اپلیکیشن های یادگیری زبان های متفاوت و چاپ هزاران کتاب مختلف در این زمینه مهر تاییدی است بر اهمیت این موضوع.

اما سوال مهم این است که چطور می توان با کیفیت خوب و قیمت و تخفیف مناسب به کتب مختلف و معتبر زبان های گوناگون دسترسی پیدا کرد؟ آیا منبع معتبری در کشور ما برای یادگیری و مطالعه آثار مختلف به زبان های اصلی وجود دارد؟ آیا سایت و مرجع موثقی که بتواند تمام نیاز های زبان آموزان، علاقمندان به رمان های زبان اصلی و دوستداران ادبیات جهان را برطرف کند ایجاد شده است؟ قبل از پاسخ به این سوالات به چند موضوع مهم برای دوستداران زبان های جدید می پردازیم.

کتاب های آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی
در میان زبان های مختلف دنیا زبان انگلیسی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و اهمیت یادگیری این زبان بر کسی پوشیده نیست. این زبان با بیش از نیم میلیارد متکلم در سراسر جهان به عنوان زبان اول در صنعت، تجارت، علم و ورزش، بیشترین زبان آموز را دارد و هر روز نیز بر تعداد آنها افزوده می شود. با این تفاسیر تعجبی ندارد که صد ها آموزشگاه زبان در کشور ما نیز دایر شده و بسیاری از مردم حاضر هستند هزینه های زیادی برای یادگیری این زبان بین المللی صرف کنند.اما مهمترین ابزار در یادگیری این زبان، کتاب های آموزش زبان انگلیسی هستند. متاستفانه شاهد هستیم که امروزه در کشور ما کیفیت بسیاری از کتاب های چاپ شده در این زمینه بسیار پایین بوده و با توجه به گرانی بیش از اندازه کتاب های اوریجینال، امکان استفاده از کتب با کیفیت در این زمینه از هموطنان سلب گردیده است. همچنین، قیمت بالای این کتاب ها با توجه به کیفیت این کتب مسئله ای نگران کننده است.

کتاب های زبان اصلی

خرید و تهیه کتاب های زبان اصلی برای بسیاری از کسانی که در ایران زندگی می کنند یا علاقمند به مطالعه ترجمه رمان ها و کتاب های ترجمه شده نیستند، با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، مسئله ای بسیار هزینه بر و دشوار است. از طرفی کتاب های موجود در بازار نه تنها بسیار گران هستند بلکه کیفیت اصلی را ندارند. همین مشکلات باعث شده تا طیف وسیعی از این مخاطبین دسترسی به بسیاری از منابع بروز و اصلی را دست بدهند.

رمان های انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی
یکی دیگر از مسائلی که بسیاری از علاقمندان حوزه زبان همواره به دنبال آن هستند مسئله خرید و تهیه رمان انگلیسی است. در سراسر جهان رمان های بسیار موفق و مشهوری وجود دارند که در ژانر ها و زمینه های مختلف علاقمندان بسیاری را به خود جذب می نمایند. از رمان های ترسناک استفن کینگ تا فانتزی های مشهور جی.کی. رولینگ، از نوشته های عاشقانه جوجو مویز تا معماهای آگاتا کریستی. در کشور ما نیز طرفداران این ژانر از رمان ها بسیار زیاد بوده اما متاستفانه مشکلات زیادی اعم از گرانی و بی کیفیت بودن این دسته از رمان ها باعث شده تا بسیاری از هواداران این آثار نتوانند به کتاب های با کیفیت و ارزان قیمت دسترسی داشته باشند.

کتاب های آیلتس، تافل، جی آر ایی و سایر آزمون ها

یکی دیگر از مواردی که هدف بسیاری از زبان آموزان می باشد شرکت و گرفتن نمرات قابل قبول در آزمون های بزرگ و چالش برانگیزی مانند آزمون آیلتس، تافل، جی آر ایی و دیگر آزمون های مرتبط است. گرفتن نمره مناسب در این آزمون ها از شروط اولیه مهاجرت، گرفتن بورسیه تحصیلی و حتی بیزینس در بسیاری از کشور های معتبر دنیاست. از جمله دانشگاه هایی که داشتن نمره بالا در این آزمون ها از شروط اولیه آنهاست می توان به دانشگاه های معتبری مانند آکسفورد، هاروارد، کمبریج، شفیلد، استنفورد، کالیفرنیا، توکیو، کپنهاگ، بریتیش کلمبیا، شیکاگو و بسیاری از دانشگاه های معتبر دیگر اشاره کرد. در واقع این آزمون ها پلی به سوی آینده ای بهتر هستند. با شرکت و موفقیت در این آزمون ها قطعا می توان شرایط بهتری را برای خود ساخت. اما با توجه به گستردگی این موضوع نیاز است که از جدیدترین منابع این آزمون ها استفاده کرد اما متاستفانه دسترسی به منابع جدید مانند کتاب آیلتس، کتاب تافل، کتاب جی آر ایی و اینگونه کتاب ها گاها سخت و بسیار پرهزینه است . این مسئله فرصت های بسیاری را از هموطنان سلب نموده است.

اما چه راه حلی برای این مشکلات وجود دارد؟

آموزش زبان انگلیسی
یکی از گزینه های بسیار مناسب انتشارات جنگل است. این نشر با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه کتاب های آموزش زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، ترکیه ای و اسپانیایی فرصتی را به وجود آورده است که بسیاری از زبان آموزان، علاقمندان رمان های زبان اصلی و شرکت کنندگان در آزمون های بین المللی امکان دسترسی به منابع به روز، موثق و معتبر جهان در زمینه های مختلف را داشته باشند.

یکی از ویژگی های برجسته انتشارات جنگل کیفیت بالای محصولات آن است. وجود دستگاه های پیشرفته چاپ و صحافی، همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت باعث شده تا کتب این نشر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد و از این بابت نیاز متقاضیان را تامین کند.

از جمله دیگری ویژگی های برجسته انتشارات جنگل قیمت پایین و تخفیفات بالا برای تمامی محصولاتش می باشد، به طوری که خرید از سایت انتشارات جنگل شامل ۳۰_۴۰ درصد تخفیف و در بعضی از جشنواره ها تا ۷۰ درصد نیز می شود.

از جمله مهمترین جنبه های مثبت انتشارات جنگل می توان به روز و همگام بودن محصولات آن با جدیدترین رمان ها و کتاب های Fiction و Non Fiction، کتاب های آموزش زبان و منابع آزمون های معتبر و بین المللی اشاره کرد. در این نشر تا کنون بیش از ۴۰۰۰ هزار عنوان در زمینه های مختلف منتشر گردیده که هر روز نیز بر تعداد آن افزوده می شود. از این بُعد انتشارات جنگل بسیار توانمند عمل کرده است.

انتشارات جنگل هر ساله حضوری فعال و منظم در سراسر نمایشگاه های کتاب از جمله نمایشگاه بین المللی کتاب کشور داشته و امسال نیز در نمایشگاه کتاب ۹۸ مانند سال های گذشته حضور به عمل خواهد رساند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود