محبوب ترین و پرفروش ترین عطر های برند کالوین کلین را بیشتر بشناسید!

محبوب ترین و پرفروش ترین عطر های برند کالوین کلین را بیشتر بشناسید!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

عطرها و ادکلن‌ها از دیرباز تا کنون، همیشه بخشی جدایی ناپذیر در راستای زیبایی و آراستگی ما بوده اند. همان طور که در جریان هستید، برند های متنوعی هم در این زمینه و در بازار موجود هستند و این قضیه تنوع جالبی را در اختیار مردم قرار داده است.

کالوین کلین نیز یکی از معروف ترین این برند ها بوده که در صنعت مد زبانزد است. این برند بیشتر به ساخت عطر های زنانه می پردازد. در همین زمینه، امروز تلاش داریم تا به معرفی ۵ عطر زنانه خوشبوی برند کالوین کلین بپردازیم. همچنین برای خرید انواع عطر و ادکلن شما می توانید به سایت مارسلا مراجعه کنید که در این زمینه اطلاعات کامل تری را در بخش بعدی این مقاله در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

آشنایی با برند کالوین کلین

کالوین کلین کسب و کار خود را از سال ۱۹۶۰ میلادی آغاز کرد و خیلی سریع هم به شهرت رسید. این برند ابتدا با عرضه شلوار های جین توانست به محبوبیت برسد و پس از آن، محصولات دیگری را راهی بازار کرد. لباس زیر و عینک آفتابی از دیگر محصولات جالب توجه این برند آمریکایی بوده و هست.

نکته ی مهم در خصوص برند کالوین کلین این است که محصولات آن در عین سادگی، زیبایی و جذابی خود را دارد. به همین دلیل است که این محصولات همواره مورد توجه افراد شیک قرار می گیرد. نخستین معرفی عطر این برند به سال ۱۹۸۵ باز می گردد.

در واقع این شرکت توانست با عرضه ی این عطر، بیش از پیش به درخشان بودن خود اضافه کند. این برند هم اکنون چندین شعبه دارد و به ثروت بسیاری هم دست یافته است. حال که بیشتر با کالوین کلین آشنایی پیدا کردیم، نوبت به شناخت برترین و پرفروش ترین عطر های زنانه آن رسیده است.

سی کی این تو یو فور ویمن (CK In2U For Women)

این عطر بیشتر توسط جوانان خریداری می شود و ماندگاری بالایی هم دارد. در سال های اخیر شاهد فروش بالای این عطر توسط خانم های جوان بوده ایم و به همین دلیل، شما نیز می توانید یکی از این افراد باشید. سی کی این تو یو رایحه ای خنک و شیرین دارد و از ترکیبات آن باید به ترنج، کاکتوس، عنبر گرم، وانیل و ارکیده اشاره داشت. ساخت این عطر هم به سال ۲۰۰۷ مربوط می شود و قدمت نسبتا بالایی دارد. این عطر بیشتر در محافل غیر رسمی استفاده می شود و کل انتخاب ایده آلی برای دوست داران عطر به حساب می آید.

سی کی بیوتی (CK Beauty)

از تازه ترین عطر های برند کالوین کلین که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد باید به سی کی بیوتی اشاره داشت. گفته می شود که زدن این عطر برای نشان دادن موفقیت بسیار کاربرد دارد. از محتویات موجود در سی کی بیوتی باید مشک، سدر، یاس و زنبق را نام برد که در مجموع بویی عالی و خاطره انگیز را رقم می زند. حتی این عطر می تواند تا چند روز هم ماندگاری خود را حفظ نماید. بانوان از این عطر بیشتر برای فصل بهار بهره می برند.

کالوین کلین شیر بیوتی (Calvin Klein Sheer Beauty)

شیر بیوتی هم یکی از خاص ترین عطر های کالوین کلین به حساب می آید و قدرت زیادی را به بانوان هدیه می دهد. کالوین کلین در سال ۲۰۱۰ متحول شد و عطرهای زیادی را روانه ی بازار کرد که یکی از آن ها شیر بیوتی بود. ترکیبات این عطر ترنج، توت قرمز، هلو، گل صدتومانی و گل سوسن هستند و برای هر دو مجالس رسمی  و غیر رسمی به کار می رود. پس در هر شرایطی قادر هستید تا با زدن شیر بیوتی و استشمام آن لذت ببرید.

کالوین کلین اترنیتی فور ویمن (Calvin Klein Eternity For Women)

نوبت به یکی دیگر از عطر های مشهور کالوین کلین می رسد؛ اترنیتی. این عطر از زمان قدیم تا به حال نزد بانوان شناخته شده است و برای نخستین بار در سال ۱۹۸۸ ساخته شد و در دسترس عموم قرار گرفت. در این عطر می توان ترکیباتی مانند پرتقال، نارنگی، گل سرخ و فریزیا را مشاهده کرد و از نتیجه ی آن شگفت زده شد. با وجود این که سال ها از انتشار این عطر می گذرد، اما هنوز هم تازگی و جذابیت خود را حفظ کرده است و بیشتر برای فصل بهار مصرف می شود.

کالوین کلین ایفوریا فور ویمن (Calvin Klein Euphoria For Women)

عطر کالوین کلین ایفوریا (کلوین کلین ایفوریا) زنانه Calvin Klein Euphoria از دسته محبوب ترین عطر های پرفروش و ایده آل زنانه است که با عطری گرم و شیرین و رایحه ای بی نظیر بهترین انتخاب برای خانم های خوش سلیقه و خوش پوش می باشد. این عطر که از معروف ترین عطر های برند کالوین کلین است، در سال ۲۰۰۵ معرفی و روانه بازار شد و تا به امروز می توان آن را در دسته پرفروش ترین عطر های زنانه ای دانست که با ترکیبی از میوه ها و گل ها با رایحه ای خوش و دلنواز را به شما هدیه می دهد.

همان طور که گفته شد، این عطر بوی خوبی را به اطراف پخش می کند و اطرافیان به راحتی آن را به خاطر می سپارند. انار، لاله مردابی، ارکیده، چوب ماهون، بنفشه، مشک و کهربا از ترکیبات موجود در ایفوریا هستند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود