برگزاری سه نمایشگاه بهاره در تهران

برگزاری سه نمایشگاه بهاره در تهران

نمایشگاه‌های بهاره امسال از امروز سه شنبه ۱۴ اسفند ماه کار خود را آغاز کرده‌اند و تا ۱۰ روز ادامه خواهند داشت. البته گفته می شود. به فراخور شرایط در هر استان امکان دارد زمان نمایشگاه تغییر داشته باشد، ولی مقرر شده است به مدت ۱۰ روز عرضه کالا های اساسی مورد نیاز مردم که اوج مصرف در پایان سال است با قیمت های مناسب عرضه می شود، ضمن اینکه عرضه این کالا ها با تخفیف ویژه به مردم عرضه خواهد شد.

عباس قبادی معاون وزیر صمت در این رابطه گفته: آن چیزی که می توانیم به مردم اطمینان دهیم این است که کالا های اساسی به انداره کافی در انبار موجود است و از این بابت هیچ نگرانی و مشکلی نداریم.

در این نمایشگاه ها، پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، آجیل و خشکبار، کیف و کفش و سایر نیازهای مردم عرضه می شود. قیمت کالاهای یاد شده، ۲۵ درصد از قیمت بازار کمتر و ۸۵ درصد کالاهای عرضه شده تولید داخل است.

همچنین گفته می شود با هماهنگی جهاد کشاورزی، میوه شب عید نیز در این نمایشگاه عرضه می شود. مرغ، گوشت قرمز، برنج و روغن نیز به قیمت تنظیم بازار در این نمایشگاه عرضه می شود و مردم می توانند به قیمت دولتی، کالاهای خود را تهیه کنند.

این نمایشگاه‌ها در سال‌های گذشته برگزار میشده و رضایتمندی مردم را نیز به همراه داشته است. در حقیقت تقاضا و مطالبه مردم است. لذا ما هم کمک خواهیم کرد که با همکاری اتحادیه‌ها و صنوف این کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

محسنی بندپی ادامه داد: در شهرستان‌های استان تهران نیز با نظر فرمانداران امکان برگزاری این نمایشگاه‌ها وجود دارد.

استاندار تهران درباره محل برگزاری نمایشگاه‌های تهران گفت: نمایشگاه‌های بهاره تهران در نقاط مصلی امام (ره)، خاوران و بوستان ولایت برگزار خواهد شد.

در حال حاضر بر اساس رصد نیاز بازار نمایشگاه‌های جانمایی شده در حکیمیه و پارک ارم در انتظار اعلام نیاز اتاق اصناف است. در حقیقت مجوز برگزاری پنج نمایشگاه در شهر تهران و یک نمایشگاه در هریک از شهرستان‌های استان تهران صادر شده است. لذا سه نمایشگاه در ایام شب عید برگزار می‌شود و در صورت نیاز بازار دو نمایشگاه دیگر نیز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آدرس نمایشگاه های فروش بهاره ۹۷ استان تهران

کالاهای اساسی در فروشگاه های زنجیره ای و در سایر فروشگاه ها دست کم بین ۱۵ تا ۲۵ درصد با تخفیف های ویژه به مردم عرضه خواهد شد.

سامانه تلفن ۱۲۴ پل ارتباطی مردم و مسئولان خواهد بود و مردم می‌توانند درصورت مواجه شدن با گران‌فروشی و هر مشکل دیگر با این شماره تماس بگیرند.

منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود