عجیب ترین شروط خوانندگان مشهور برای اجرای کنسرت؛ از ظروف الماس نشان تا شیرینی کدو حلوایی

عجیب ترین شروط خوانندگان مشهور برای اجرای کنسرت؛ از ظروف الماس نشان تا شیرینی کدو حلوایی

رفتن به کنسرت خواننده ی مورد علاقه ی خود و دیدن اجرای زنده ی آثار او، قطعاً یکی از لذت بخش ترین تفریحات دنیا است، اما بسیاری از مردم نمی دانند پشت اجراهای موفق ستاره های موسیقی، چه حجمی از تلاش و حتی انتظارات عجیب و غریب وجود دارد. خوانندگان برجسته ی دنیا برای اجرای کنسرت شروط و خواسته هایی دارند که برگزار کنندگان کنسرت موظف به انجام آن ها هستند، از نحوه ی رفت و آمد، محل اقامت و تغذیه ی مخصوص گرفته تا امور فنی مرتبط با اجرا. اما این خواسته ها گاهی شکل عجیبی پیدا می کنند، مثلا فراهم کردن شیرینی کدو حلوایی یا به وجود آوردن شرایط نگهداری از یک میمون در اتاق خود! در ادامه به مواردی از عجیب ترین این شرط ها در میان خوانندگان مشهور دنیا می پردازیم.

۱- رابی ویلیامز

خواسته های خوانندگان مشهور برای کنسرت

فهرست خواسته های رابی ویلیامز شامل ۲۸۰ عدد حوله، ۳ عدد کپسول آتش نشانی، اتاق تعویض لباس ۳ نفره، ۶ اتاق برای پرسنل و ۵ اتاق کار برای ۸ مدیر می شود. علاوه بر این ها، باید یک ماساژور شخصی، ۶ آشپز و ۶ بادیگارد هم برای ویلیامز فراهم شود.

منوی غذایی ویلیامز باید شامل ۱۶ لیتر شیر، ۲۴ عدد دونات و ۴۸ عدد تخم مرغ شود. در اتاق تعویض لباس رابی ویلیامز هم باید عکسی از دالایی لاما (رهبر دینی بوداییان تبت)، یک درخت بونسای و ۴ عدد زیر سیگاری وجود داشته باشد. این خواننده ی بریتانیایی از قرار معلوم از چیزهای عجیب و غریب هم خوشش می آید، مثلا یک بار خواسته بود یک میمون زنده در اتاقش باشد.

۲- بریتنی اسپیرز

برای این ستاره ی پاپ باید هر روز ۲۰۰ حوله ی جدید، یک تن یخ برای زمان اجرا در کنسرت و ۱۳ اتاق تعویض لباس فراهم شود و تمامی پرسنلی که در خدمت او کار می کنند فقط باید لباس سفید به تن داشته باشند.

علاوه بر این، اسپیرز باید حتی زمانی که خارج از شهر است، وسیله ی نقلیه ی شخصی خودش را داشته باشد و یک ماشین گلف هم باید برای جا به جایی بین اتاق های تعویض لباس و صحنه ی اجرا برای او فراهم شود. حتی سطل های آشغال و برچسب های روی آن ها هم باید دقیقاً طبق خواسته ی اسپیرز باشند.

۳- جنیفر لوپز

دیوارها و اثاثیه ی اتاق تعویض لباس جنیفر لوپز، همگی باید سفید رنگ باشند. در این اتاق باید یک گلدان با ۲۴ شاخه رز سفید و همینطور ۲۴ عدد آب معدنی وجود داشته باشد که آب همه ی آن ها نیمه منجمد باشد. علاوه بر این ها، باید آلوئه ورا، آب نارگیل و دارچین تازه هم در اتاق وجود داشته باشد. ۲۵ عدد حوله ی سیاه رنگ هم باید برای زمان اجرا روی صحنه فراهم شود.

۴- بیانسه

اتاق تعویض لباس بیانسه باید ۲ بخش جداگانه داشته باشد و دمای آن حداکثر ۲۱ درجه باشد. یک دستگاه قهوه ساز مدل جدید و شمع هایی با اسانس رز هم باید در اتاق وجود داشته باشد. منوی غذایی بیانسه باید شامل پای مرغ با چاشنی فلفل کاین باشد. همچنین به خاطر قرارداد تبلیغاتی ای که بیانسه با شرکت پپسی دارد، هیچ محصولی از کوکا کولا نباید برای او سرو شود. بیانسه برای کنسرتش در مسکو، ۱۰ ماشین مرسدس بنز خواسته بود.

۵- کانیه وست

برای این خواننده ی رپ باید حوله های دست سیاه رنگی از برند ورساچه فراهم شود و تجهیزات خودروی راننده ی او هم باید از نخ خالص باشد. علاوه بر این ها، وست باید یک دستیار برای نرم کردن تشک اتاق تعویض لباسش داشته باشد. یکی دیگر از خواسته های عجیب او، فراهم کردن اسپیکر مانیتورینگ برند Genelec مدل ۱۰۳۱A است. این در حالی است که بیشتر از ۱۰ سال است که این اسپیکرها دیگر تولید نمی شوند.

۶- التون جان

برای التون جان همیشه باید یک اتاق جداگانه برای کلکسیون عظیم عینک هایش فراهم شود (او بیشتر از ۴ هزار عدد عینک دارد). علاوه بر این، اتاق او باید رطوبت و دمای خاصی داشته باشد.

در اتاق التون جان، ظروف و ابزار غذاخوری همگی باید مزین به الماس باشند و میوه های عجیب و غریبی از امریکای جنوبی وجود داشته باشد.

۷- پل مک کارتنی

برای این اسطوره ی موسیقی، باید ۶ عدد گلدان (گیاه و نه درخت) فراهم باشد. این گیاهان، حتی تا پایین ترین قسمت شان، باید پر از برگ باشند. علاوه بر این، اتاق او باید مزین به گلایل های سفید کازابلانکا و رزهای سفید و صورتی کمرنگ باشد.

هیچ کدام از اثاثیه ی اتاق تعویض لباس مک کارتنی نباید از جنس چرم یا خز باشد و در غذاهای او نباید از هیچ گوشتی استفاده شود.

۸- استینگ

خواسته های استینگ شامل ۸ عدد حوله ی سیاه رنگ، سرو میوه های سازگار محیط زیست، چای بابونه، تعدادی گلدان گل، یک اتاق جداگانه برای سازها و تجهیزات او و همینطور اتاقی برای مدیتیشن می شود. همه ی بادیگاردهای استینگ باید تیشرت ها و کت هم‎شکل به تن کنند و هیچ اسلحه ای به همراه نداشته باشند. علاوه بر این، استینگ باید یک پزشک هم داشته باشد که بتواند برای او ویتامین های مورد نیازش را تجویز کند.

۹- ادل

یکی از شروط ادل این است که تا شعاع ۹ متری او هیچ عسل ارگانیکی نباید وجود داشته باشد. علاوه بر این، منوی غذایی او باید شامل ساندویچ مرغ با کاهو و بهترین نوع از شراب قرمز باشد. در اتاق تعویض لباس ادل باید ۶ عدد قاشق چایخوری آهنی هم وجود داشته باشد.

۱۰- تیلور سوییفت

بیشتر خواسته های سوییفت مربوط به غذا می شود. منوی غذایی او باید شامل یک لاته ی کاراملی به همراه ۲ پر شیرین برگ، یک اسلایس شیرینی پای کدو حلوایی استارباکس، ۱۰۰ گرم روغن، ۱۲ شیشه آبجوی برند New Castle، یک عدد آوکادو و نیم لیتر ماست یخ زده ی برند Ben & Jerry به همراه شکلات باشد.

منبع: brightside
دیجیاتو
بدون نظر

ورود