نقد و بررسی نیسان جوک

نقد و بررسی نیسان جوک

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نیسان بعد از مدت ها به بازار ایران برگشته است و خوشبختانه بر خلاف بسیاری از برند های دیگر با یکی از بهترین محصولاتش، یعنی نیسان جوک فعالیت خود را در بازار ایران شروع کرده است. نیسان جوک توانسته موفقیت بسیار بزرگی را به دست آورد و فروشی را تجربه کند که حتی خود خودروسازی، نیز انتظار نداشته است. از همان ابتدا که خودرو سازی نیسان، نیسان جوک را در کشور ژاپن عرضه کرد توقع این که خودرو نیسان جوک را به تعداد ۱۳۰۰ عدد به فروش برساند را داشت، اما بیش از ده هزار از این خودرو را سفارش گرفت و در همان ماه های اول فروش فوق العاده خوبی را در تمامی بازار ها تجربه کرد که می توان آن را جزء یکی از موفق ترین خودرو های نیسان معرفی کرد.

موتور نیسان جوک ۱.۶ لیتری توربو و دارای دو مدل است،یکی از مدل های موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی است و دومی۱.۶ لیتری توربو است که می تواند ۱۹۰ اسب بخار ۲۴۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. سیستم توربو ایی که روی این خودرو نصب شده است به بنزین حساس می باشد، و بایداین سیستم به صورت مرتب و به موقع سرویس شود، در عین حال این کار باید در جای معتبری نیز صورت گیرد. دو نکته ی مهمی که در مورد موتور این خودرو وجود دارد سیستم سی وی وی تیاست که هم بر روی میل سوپاپ هوا و هم روی میل سوپاپ دود نصب شده است و باعث کارکرد بهترخودرو می شود. اکثر خودرو هایی که سیستم سی وی وی تی دارند، این سیستم فقط بر روی میل سوپاپ هوا نصب شده است اما این خودرو بر روی هر دو میل سوپاپ نصب شده است.سیستم سوخت رسانی خودرو نیسان جوک اسپرت جی دی آی است، به این صورت که انژکتور ها به طور مستقیم در محفظه ی احتراق پاچیده می شوند، که این موضوعباعث پایین امدن دمای موتور،تولید قدرت بیشتر و کاهش مصرف سوخت آن می شود. خط ترمز نیسان جوک ۳۸ متر است اگر با سرعت ۹۶ کیلو متر حرکت کنید در ۳۸ متر خودرو می ایستد که در این صورت می توان گفت دارای ترمز های نسبتا خوبی است و از نکات مثبتی که در این خودرو مورد توجه قرار می گیرد شعاع گردش بسیار خوب آن است.

نقد و بررسی نیسان جوک

از نظر آپشن، نیسان جوکدر سطح بالایی قرار دارد، دارای دوربین۳۶۰ درجه که ۴ دوربین در اطراف خودرو نصب شده است و می تواند تصویرکاملی را در اختیار راننده قرار بدهد که بسیار کاربردی است. هم چنین سیستم هشدار نقطه ی کور دارد که در بسیاری از جاها به خصوص در پارک خودرو، به راننده کمک می کند. خودرو نیسان جوک با وجود اسم شاسی بلند بودن، کاملا خودروی کنترل کننده ای است.گیربکس نیسان سی وی تی است، به همین دلیل شتاب اولیه خودرو کمی کند است اما در گیربکس نیسان جوک تغییرات به وجود امده است و ان کندی گیربکس تا حدودی از بین رفته است و عملکرد ان بهتر شده است. از جذابیت های بررسی های خودرو در سایت دیوار، مشخص کردن شتاب ۰ تا ۱۰۰ خودرو ها می باشد تا لیستی از سریع ترین خودرو ها تهیهشود و در اختیار کاربران قرار گیرد، شتاب ۰ تا ۱۰۰ نیسان جوک ۹.۱۴ ثانیه است.

نیسان جوک خودروی کراس اووِر شهری است که صندوق عقب آن برای استفاده شهری کافی می باشد.در حال حاظر نیسان جوک در دو مدل در بازار عرضه می شود، یکی تک دیفرانسیل، دومی دو دیفرانسیل.در زیر پنل کف صندوق مدل دو دیفرانسیل نیسان جوک می توان زاپاس آن را مشاهده کرد، در مدل های تک دیفرانسیل این خودرو، می توان جایگاه پنل را به اندازه ییک طبقه تغییر دادو به پایین هدایت کرد تا امکان استفاده از صندوق بزرگتری در اختیار ما قرار گیرد.

مدل اسپرت نیسان جوک خودروی با کیفیت و دارای قدرت می باشد و امکانات به روز و متنوعی دارد اما خودرو برای استفاده های شهری مناسب می باشد و نمی توان برای سفر های طولانی مدت از آن استفاده کرد.

سایت دیوار که هم اکنون بزرگ ترین سایت خرید و فروش آنلاین می باشد، در کم ترین زمان ممکن امکان خرید خودرو نیسان جوک و یا فروش آن را برای شما میسر می کند.

 

منبع: ویرلن
بدون نظر

ورود