بهنام صفوی درگذشت

وداع با پسر مودب موسیقی ایران

بهنام صفوی درگذشت

بهنام صفوی، خواننده پاپ کشورمان، پس از تحمل ۶ سال عارضه مغزی، بامداد امروز در ۳۶ سالگی درگذشت.

وی که از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود، با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار کرد. همچنین چند تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد، ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این بار برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پورفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت.

بهنام صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت و دوره‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی و روند ادامه درمان خود را انجام می‌داد که بامداد امروز در سن ۳۶ سالگی در شهر اصفهان دار فانی را وداع گفت.

بهنام صفوی یکی از ستارگان موسیقی پاپ ایران بود که طرفداران زیادی داشت. نام‌های هنری که به او داده‌اند عبارتند از: پسر مودب موسیقی ایران و سلطان آرامش.

پست‌های اینستاگرامی این هنرمند را می‌توانید در این صفحه دنبال کنید.

بهنام صفوی درگذشت
بهنام صفوی در روز ۱۵ تیر ١٣۶٢ در شیراز متولد شد. این خواننده موسیقی پاپ ایرانی پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرد. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشتهٔ مهندسی عمران بود و در تهران زندگی می‌کرد.
بهنام صفوی درگذشت
موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد. بهنام صفوی جزو بهترین خوانندگان پاپ به‌شمار می‌رفت.
بهنام صفوی درگذشت
در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و ایندفعه برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پورفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت.
بهنام صفوی درگذشت
وی در سال ۱۳۸۵ قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرارگرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش (عشق من باش) شد
آخرین پست اینستاگرامی بهنام صفوی در پی درگذشت آقای بازیگر و ابراز تاسف او در این رابطه بود.
بهنام صفوی درگذشت
سام، پسر بهنام صفوی
واکنش مرحوم بهنام صفوی به تولد تنها فرزندش: لذت پدر بودن✌️
سام عزیز خوش اومدی??

۲ نظر

ورود

  • دیجیتال گروند اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۸

    چه خبر غمناکی بود
    روحش شاد

  • محسن اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۸

    امروز صبح تو تاکسی از رادیو شنیدم.
    خیلی خیلی دلم گرفت .
    خیلی.