لیست قیمت روز اتصالات گالوانیزه دنده ای چینی توپی برزیلی

لیست قیمت روز اتصالات گالوانیزه دنده ای چینی توپی برزیلی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بورس فروش اتصالات گالوانیزه در تهران و ایران ، بازار لوله و اتصالات است که از انواع اتصالات گالوانیزه چینی ، توپی برزیل ، مک چین ، سیتکو چینی ، جورج فیشر سوئیس و حتی مارک ها و برندهای متفرقه در آن عرضه و به فروش میرسند .

قیمت اتصالات گالوانیزه با توجه به نوسانات ارزی روز به روز و حتی لحظه به لحظه تغییر مینماید و تعیین قیمت این اتصالات آبکاری شده با توجه به وزن اتصالات آب گالوانیزه و همچنین نسبت به آلیاژ و قیمت روز جهانی آنها انجام میگردد .

لیست قیمت اتصالات گالوانیزه سال ۹۷ و لیست قیمت روز اتصالات گالوانیزه سال ۹۸ را میتوانید با تماس با شماره های زیر از کارشناسان فروش گالواپایپ ، بزرگترین عرضه کننده فروش اتصالات گالوانیزه دنده ای در بازار لوله و اتصالات ایران دریافت کنید:

  • ۰۲۱۶۶۶۴۴۹۹۹
  • ۰۲۱۶۶۶۴۴۹۹۸
  • ۰۲۱۶۶۶۴۴۹۹۷

معرفی انواع برند اتصالات لوله کشی گالوانیزه آب

از انواع برند اتصالات گالوانیزه میتوان به اتصالات گالوانیزه توپی برزیل TUPY ، اتصالات گالوانیزه مک چینی MECH ، اتصالات گالوانیزه سیتکو چین Sitco و اتصالات گالوانیزه جورج فیشر سوئیس George Fisher اشاره نمود. مشخصات فنی بهترین برند اتصالات گالوانیزه در ایران ، یعنی اتصالات گالوانیزه برزیلی را میتوانید در این صفحه مشاهده نمایید . همچنین لیست قیمت روز اتصالات گالوانیزه دنده ای را نیز در همین صفحه دریافت نمایید .

در لیست قیمت فروش اتصالات گالوانیزه آیتم هایی که به چشم میخورند ، زانو گالوانیزه ، چپقی گالوانیزه ، سراه گالوانیزه ، بوشن گالوانیزه ، مغزی گالوانیزه ، درپوش گالوانیزه ، مهره ماسوره گالوانیزه ، مهره ماسوره سیاه گالوانیزه ، روپیچ توپیج گالوانیزه و انواع تبدیل گالوانیزه میباشند که به کاربرد هر کدام از این اتصالات میپردازیم.

محصولات گالوانیزه توپی برزیل با بهره گیری از تولید مکانیزه و استفاده از آلیاژ بسیار با کیفیت و درجه یکی که در پوسته موتور خودرو ها نیز استفاده میگردد در اثر سرما و گرما منقبض و منبسط نمیشود . فشار کاری اتصالات گالوانیزه برزیلی ، تا ۲۰ بار است که فشار قابل توجه و بسیار قابل قبولی نیز هست.

اتصالات گالوانیزه توپی
اتصالات گالوانیزه توپی

کاربرد انواع اتصالات گالوانیزه چیست ؟

زانو گالوانیزه برزیلی یا زانو گالوانیزه چینی یک اتصال ۹۰ درجه یا ۴۵ درجه دنده ای و رزوه ای است . این نوع اتصالات گالوانیزه زانویی در سایز های ۱/۲ اینچ ، ۳/۴ اینچ ، ۱ اینچ ، ۱ ۱/۴ اینچ ، ۱ ۱/۲ اینچ ، ۲ اینچ ، ۲ ۱/۲ اینچ ، ۳ اینچ ، ۴ اینچ ، ۵ اینچ و ۶ اینچ تولید و در مراکز فروش اتصالات گالوانیزه به فروش میرسند . زانو گالوانیزه آب ، در لوله کشی گالوانیزه و برای خم ایجاد کردن در شریان های لوله کشی آب ساختمان استفاده میگردد . زانو گالوانیزه داخل رزوه است و برای بسته شدن روی یک لوله گالوانیزه به راحتی انجام میگیرد چون انواع لوله گالوانیزه همچون لوله گالوانیزه ساوه و لوله گالوانیزه سپنتا دو سر بیرون رزوه هستند.

چپقی گالوانیزه همانطور که از اسمش پیداست یک اتصال گالوانیزه دنده ای یک سر بیرون رزوه و یک سر درون رزوه است . سایز تولیدی چپقی گالوانیزه تا ۴ اینچ بیشتر نیست و برای خم های متفاوتی کاربرد دارد .

یک مورد کاربرد چپقی گالوانیزه را زیر سینک آشپزخانه و در جایی که لوله گالوانیزه به اتمام رسیده میتوان مشاهده نمود که چپقی گالوانیزه بسته میشود و شیر پیسوار نیز به آن متصل میشود . یک سر درون رزوه چپقی به لوله گالوانیزه متصل شده و سر دیگر آن با بستن نوار تفلون و آب بندی کامل به شیر پیسوار وصل میشود .

سراه گالوانیزه کاربرد کاملا مشخصی دارد . اما این اتصال گالوانیزه نیز دو مدل مختلف سراه مساوی گالوانیزه و سراه تبدیلی گالوانیزه دارد . سراه مساوی برای مواردی استفاده میشود که میخواهیم لوله کشی آب گالوانیزه را به سه شریان تقسیم نماییم که از سراه استفاده میکنیم . مورد استفاده دیگر آن نیز که برای سراه تبدیلی گالوانیزه چینی برزیلی استفاده میشود زمانی است که بخواهیم یک سایز لوله را به سایز کوچکتر لوله گالوانیزه متصل نماییم و در اصل شریان های اصلی لوله کشی گالوانیزه آب را به شریان های فرعی وصل کنیم از سراهی استفاده میکنیم .

بوشن گالوانیزه از پر فروش ترین های اتصالات گالوانیزه چینی محسوب میشود . دلیل آن هم دو سر داخل رزوه بودن این اتصال است که کاربرد آن زمانی صورت میگیرد که بخواهیم یک لوله گالوانیزه را به شیرآلات برنجی بیرون دنده رزوه وصل کنیم . برای مثال ، شیر لباسشویی را میتوان به بوشن گالوانیزه بست و بوشن گالوانیزه را نیز به لوله گالوانیزه متصل نمود . بوشن گالوانیزه زاویه خاصی نداشته و به صورت عمودی تولید میشود .

مهره ماسوره گالوانیزه یکی از پیچیده ترین اتصالات گالوانیزه تولید شده در دنیا به شمار میرود . این اتصال گالوانیزه در ۳ تیکه تولید میشود و هر دو سر آن نیز درون رزوه است . اغلب اوقات مهره ماسوره گالوانیزه زمانی استفاده میشود که در لوله کشی نیاز به متصل نمودن دو لوله گالوانیزه با فاصله ای نسبتا کم داریم . جهت مثال وقتی شکستگی و نشتی در لوله های گالوانیزه بوجود میاید میتوان از مهره ماسوره گالوانیزه چینی برای تعمیر آن قسمت از لوله کشی آب ساختمان استفاده نمود .

اتصالات گالوانیزه چینی
اتصالات گالوانیزه چینی

فروش عمده لوله و اتصالات گالوانیزه

بورس فروش لوله گالوانیزه و مرکز فروش اتصالات گالوانیزه در بازار لوله و اتصالات ایران شرکت گالواپایپ میباشد . گالواپایپ از برترین عرضه کنندگان و فروشندگان لوله و اتصالات به سراسر کشور ایران بوده که انواع برند و مارک مختلف لوله و اتصالات آب گالوانیزه را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد . لیست قیمت اتصالات گالوانیزه و قیمت لوله گالوانیزه به صورت آنلاین و قیمت هر شاخه به روز با شماره گیری این مرکز به شماره های ۰۲۱۶۶۶۴۴۹۹۹ ، ۰۲۱۶۶۶۴۴۹۹۸ و ۰۲۱۶۶۶۴۴۹۹۷ به شما عزیزان اعلام میگردد . پیشنهاد میکنیم برای خرید لوله و اتصالات گالوانیزه و انواع لوازم تاسیساتی ساختمانی به سایت گالواپایپ به این آدرس مراجعه نمایید و از انواع اجناس دیگر نیز دیدن کنید.

یک نظر

ورود

  • رضا تیموری آبان ۴, ۱۴۰۰

    فروشگاه کاملی دارین، حتی افراد لوله بازکنی برچسب هم از شما وسایلشون رو میخرن.