لیست هتل های رشت با دسته بندی قیمت و امکانات 

لیست هتل های رشت با دسته بندی قیمت و امکانات 

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

طیف وسیعی از هتل ها و مراکز اقامتی در رشت در دسترس مسافران قرار دارند. غیر از هتل ها و مراکز رسمی، امکان اجاره کردن اتاق و ویلا هم موجود است اما رنج قیمت مشخصی ندارند و تحت تأثیر شلوغی و حجم مسافر و موقعیت مکانی، قیمت آنها متغییر است.

برخی از هتل های رشت به شرح زیر است :‌

ارزان ترین هتل ها

مجموعه ای از مسافرخانه های ارزان قیمت در مرکز شهر، جنوب میدان شهرداری و خیابان امام خمینی واقع شده اند.

مهمانسرای کناره: ‌ساختمانی نوساز در مرکز شهر رشت که در نزدیکی موزه رشت قرار دارد.

هتل کیهان: هتل تک ستاره کیهان د رمرکز شهر قرار دارد و به تلویزیون و اینترنت مجهز است.

هتل غدیر: هتل تک ستاره غدیر دارای رستوران، کافی شاپ و اینترنت رایگان است.

هتل های با قیمت مناسب

هتل پردیس: هتل دو ستاره پردیس  در نزدیکی آرامگاه میرزا کوچک خان و ترمینال رشت قرار دارد و امکانات آن شامل تاکسی سرویس و اینترنت است.

هتل پارک: هتل دو ستاره پارک در نزدیکی مراکز تفریحی قرار دارد و اینترنت، پارکینگ از امکانات آن به شمار می آیند. این هتل غذای سنتی گیلانی را در اتاق سرو می کند.

هتل اردیبهشت: این هتل دو ستاره در میدان شهرداری و در نزدیکی مراکز تفریحی قرار دارد. هتل انواع غذاها را سرو میکند  اینترنت ، کافی شاپ و پارکینگ از امکانات آن هستند.

هتل پامچال: هتل سه ستاره پامچال در بلوار امام خمینی رشت واقع شده و دسترسی آن به مراکز گردشگری آسان است . اینترنت در اتاق، صندوق امانات، سرو نهار در اتاق و تاکسی سرویس بیست و چهار ساعته از امکانات این هتل به حساب می آیند.

هتل آپارتمان صبوری: این هتل سه ستاره تقریبا نو ساز بوده و در نزدیکی ساختمان تاریخی شهرداری است . خدمات اینرنتی و اجاره ماشین از امکانات آن هستند.

خانه مسافر مهر رشت:‌ این اقامتگاه تک ستاره در خیابان معلم واقع شده و در واقع یک ویلای لوکس دو طبقه است که خدمات خانه داری ارائه میکند.

بهترین هتل های رشت

بهترین هتل های رشت

هتل کادوس: هتل پنج ستاره کادوس در نزدیکی باغ محتشم واقع شده است و به تمام مراکز تفریحی و تاریخی دسترسی آسان دارد. چایخانه سنتی، تشریفات ویژه، پارک کودک، زمین تنیس، خدمات پزشکی و آرایشگاه از امکانات این هتل هستند.

هتل شبستان: هتل چهار ستاره شبستان از اسفند ماه ۹۲ کار خود را آغاز کرده است و خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد. از امکانات هتل می توان به صندلی ماساژ، مینی بار، جکوزی و ترنسفر رفت و برگشت اشاره کرد.

برخی از این هتل ها برای کودکان زیر پانزده سال نیم بها یا رایگان است. قبل از رزرو هتل این گزینه را چک کنید.

رشت مانند بسیاری از شهر های بزرگ قوانین طرح ترافیک دارد، در رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید.

اطلاعات مفید برای سفر به رشت

رشت پایتخت استان گیلان و بزرگترین شهر در سواحل دریای خزر است. این شهر ، از طریق بندر انزلی به مرکز بزرگ تجاری بین قفقاز، روسیه و ایران تبدیل شده است. همچنین یکی از مراکز مهم توریستی است ، ماسوله  در کوه های مجاور و سواحل دریای خزر به عنوان برخی از جاذبه های اصلی این شهر شناخته می شود.

از لحاظ تاریخی، رشت مرکز بزرگ حمل و نقل و کسب و کار بود که ایران را به روسیه و اروپا متصل می کرد و به همین علت به عنوان دروازه اروپا شناخته می شد. این شهر از نظر تاریخی به قرن ۱۳ میرسد اما تاریخ مدرن آن به دوره صفویه بازمیگردد که در آن رشت مرکز عمده فروش ابریشم و  کارگاههای مختلف نساجی بود.

رشت با تابستان های گرم و زمستان سرد دارای آب و هوای مدیترانه ای است و  یکی از مرطوب ترین شهرهای ایران است. سفر به رشت در همه فصل ها جذابیت خاص خود را دارد اما اکثر فصل بهار و تابستان را برای دیدن این شهر ترجیح میدهند.

بهترین وسیله برای سفر به رشت:

برای سفر به رشت می توانید از هواپیما استفاده کنید. چندین پرواز به طور روزانه از رشت به تهران صورت می گیرد . مشاهده کوه های البرز از هواپیما ، تجربه بسیار هیجان انگیزی خواهد بود. غیر از هواپیما، در تمام طول روز اتوبوس و تاکسی های خطی از شهرهای مختلف به سمت رشت حرکت می کنند. از تهران تا رشت حدود شش ساعت راه خواهد بود.

منبع : رهی نو

دیجیاتو
بدون نظر

ورود