از بوی لیمو تا عطر وانیل؛ بهترین عطرهای تابستانی برای زنان

از بوی لیمو تا عطر وانیل؛ بهترین عطرهای تابستانی برای زنان

تابستان فرارسیده. فصلی گرم اما جذاب با ورزش‌‎ها و تفریحات هیجان‌انگیز. در این فصل علاوه بر تغییر کردن لباس‌ها و کفش‌ها، بوی عطرها هم باید تغییر کند. به این دلیل که مثلا در گرمای هوا نباید رایحه‌های خیلی شیرین استفاده کرد و بهتر است از رایحه‌های خنک که بوی گل و میوه و طبیعت دارند استفاده شود.

برای آشنایی با بهترین عطرهای زنانه برای فصل تابستان از شما دعوت می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. همراهمان باشید.

۱- عطر زنانه Jo Loves از برند Jo Malone

بهترین عطرهای تابستانی برای زنان

قیمت: حدود ۲ میلیون تومان

برند Jo Malone عطرهای بسیار خوش‌بویی عرضه می‌کند و همیشه طرفداران زیادی هم در دنیا دارد. از این رو جایگاه اول این فهرست را به خود اختصاص داده است. این عطر دارای رایحه مرکبات است و از این رو یادآور باغ‌های سرسبز و خنک لیمو و پرتقال در روزهای گرم تابستان است.

۲- عطر زنانه ۱۰ Crosby از برند Derek Lam

بهترین عطرهای تابستانی برای زنان

قیمت: حدود ۳۵۰ هزار تومان

این عطر زنانه مخصوص روزهای تابستانی است که می‌خواهید در بیرون از خانه یا کنار ساحل قدم بزنید. این عطر رایحه‌ای شبیه به مشک دارد و بهترین گزینه برای روزهای داغ تابستانی است. نت‌های میانی این عطر از گل‌های بهاری و مشک سفید تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: با رمانتیک‌ترین عطرهای زنانه تمام دوران آشنا شوید؛ از شماره ۵ شنل تا زندگی زیباست 

۳- عطر/ادکلن زنانه و مردانه  Clementine از برند آتلیه کلون

بهترین عطرهای تابستانی برای زنان

قیمت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

این محصول هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل استفاده است. به محض اسپری کردن عطر روی لباس یا پوست، اولین رایحه‌ای که به مشام می‌رسد بوی مرکبات است که با بویی از درخت سرو ترکیب شده. فلفل، چوب صندل، رازیانه ستاره‌ای نیز در نت‌های میانی این عطر خودنمایی می‌کنند.

۴- عطر زنانه Black Opium از برند Yves Saint Laurent

بهترین عطرهای تابستانی برای زنان

قیمت: حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

این عطر مخصوص دوستداران قهوه است. بدون شک هیچ چیزی جذاب‌تر از نوشیدن یک فنجان قهوه دم‌کشیده‌ی عالی پس از بیدار شدن از خواب صبحگاهی نیست. بوی اسپرسوی تلخ در ترکیب با وانیل و شکوفه‌های پرتقال و نت کوتاهی از یاسمن دقیقا رایحه‌ای است که از این عطر زنانه به مشام می‌رسد. عطر زنانه ایوسن لورن بلک اپیوم که در سال ۲۰۱۴ توسط Honorine Blanc خلق شد، محصولی کلاسیک با هایلایت‌هایی از نت‌های تلخ و ترکیبی جادویی است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید عطری که مختص خود شما باشد 

۵- عطر زنانه Soleil Blanc از برند تام فورد

بهترین عطرهای تابستانی برای زنان

قیمت: ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

این عطر مخصوص شب‌های تابستانی است. رایحه آن ترکیبی از بوی گل‌ و فریبندگی عنبر است. عطر زنانه و مردانه تام فورد سولیل بلانک ادو پرفیوم محصول شرکت آمریکایی است که طراحی و فرمولاسیون آن توسط Nathalie Gracia-Cetto انجام و در سال ۲۰۱۶ به بازار معرفی شده است. عطر سولیل بلانک دارای رایحه گلی مستی آور و خیلی گرم و هیجان آوری است. رایحه مشترک زنانه و مردانه نت اولیه آن شامل ترکیبی از نت‌های تند هل و فلفل صورتی به‌همراه نت خیلی ملایمی از پسته و ترنج است. با افزودن بنزن، ماده‌ای گیاهی، به نتهای پایانی روغن بادام تلخ، عنبر، دانه تونکا و شیر نارگیل، پایان رایحه لوکس و مهیجی شکل گرفته است.

۶- عطر زنانه Poison Girl از برند کریستن دیور

بهترین عطرهای تابستانی برای زنان

قیمت: حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

کریستین دیور رایحه بی‌نظیری دارد و این عطر هم یکی از محصولات همین خانه مد فرانسوی است. در این عطر روایحی از مرکبات و گل رز گراس را حس خواهید کرد. پویزن گِرل زنانه از برند نامدار دیور در ژانویه ی ۲۰۱۶ معرفی شد. این عطر زنانه در نُت ابتدایی با رایحه ی نارنج شروع می‌شود؛ سپس در نُت میانی با رایحه گل محمدی و گل رُز ادامه می‌یابد و در نُت پایانی دانه‌ی تونکا، چوب صندل، وانیل، بادام و درخت گل حنا تکمیل کننده رایحه این عطر زنانه است. عطر دیور پویزن گِرل زنانه توسط Francois Demachy طراحی شده که خالق بزرگ تمامی محصولات برند دیور است.

۷- عطر زنانه One Summer از برند CK

بهترین عطرهای تابستانی برای زنان

تابستان می‌تواند یادآور ننو، ساحل و یک لیوان پر از یخ موهیتو باشد. البته شاید این موارد را نتوانید در کنار هم داشته باشید اما بوی خوشایند موهیتو را که می‌توانید در یک عطر همیشه همراه داشته باشید! وان سامر دقیقا بوی لیموترش و نعنا می‌دهد و همان‌ اندازه خنک‌کننده و خوشایند است. کالوین کلین این عطر تابستانی خود را این بار با الهام از ماجراجویی در جنگل‌ها تولید کرده است که طرح آن نیز همین حس را القا می‌کند. از دیگر نت‌های این عطر می‌توان به سیب، زنجبیل، نارگیل و یاس اشاره کرد.

۸- عطر زنانه Rose de Vigne از برند Caudalie

بهترین عطرهای تابستانی برای زنان

قیمت: حدود ۳۰۰ هزار تومان

این عطر ترکیبی از گل‌های رز، جنگل، مشک سفید، شکوفه پرتقال و زنجبیل است و همه این رایحه‌های خوشایند را می‌توانید در یک بطری داشته باشید.

بیشتر بخوانید: با بهترین محصولات بهداشتی ویکتوریا سکرت آشنا شویم

۹- عطر زنانه Botanical Essence از برند Liz Earle

بهترین عطرهای تابستانی برای زنان

این عطر با ترکیبی از بوهای ترنج، فلفل صورتی و دارچین و نت میانی با بوی رز و چوب صندل یکی از بهترین عطرها برای روزهای گرم تابستانی است. اگر بوی ادویه را دوست دارید این عطر بهترین گزینه است.

۱۰- عطر زنانه Daisy از برند Marc Jacobs 

بهترین عطرهای تابستانی برای زنان

قیمت: حدود ۷۰۰ هزار تومان

عطر دیزی ترکیبی از بوی گل، میوه و عطرهای شیرین است. عطر ادکلن زنانه مارک جاکوبز دیزی محصولی کاملا فریبنده، محرک، تازه و سمبلی از یک بانوی خیره کننده و جذاب است. دیزی که در سال ۲۰۰۷ توسط Alberto Morillas خلق شد، با بطری طلایی رنگ و دوست داشتنی خود دارای رایحه شیرینی و ملایمی از گریپ فوروت، توت فرنگی و برگ بنفشه و انواع گل‌ها همچون یاس، یاسمن و بنفشه است.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • تارک تیر ۲, ۱۳۹۸

    YSL Black Opium که یه عطر شرقی و وانیلی و گرمه رو برای تابستان معرفی کردید !!

  • مو تن رو مهر ۲۸, ۱۳۹۸

    اگر ممکنه عطرهای مناسب فصل سرد هم معرفی کنید.