سلبریتی هایی که بعد از شهرت هم با پدر و مادر خود زندگی می کردند

سلبریتی هایی که بعد از شهرت هم با پدر و مادر خود زندگی می کردند

شروع زندگی در یک خانه ی مستقل و جدا شدن از پدر و مادر می تواند تجربه ی ترسناکی باشد، چون تا قبل از آن کمتر پیش می آید که استقلال تا این حد را تجربه کرده باشیم. زندگی با پدر و مادر علاوه بر امتیازات معنوی، مزیت های دیگری هم دارد، مثل کمک های پدر و مادر در انجام امور شخصی و امکان پس انداز پول. اما فقط مردم عادی نیستند که تصمیم می گیرند با پدر و مادر خود زندگی کنند. در ادامه به سلبریتی ها یی می پردازیم که هر کدام به دلایلی بعد از شهرت هم با پدر و مادر خود زندگی کردند.

بردلی کوپر

مادر بردلی کوپر بعد از مرگ پدر او در سال ۲۰۱۱، برای زندگی پیش پسرش رفت.

کوپر ابتدا ۵ ماه قبل از مرگ پدرش در ژانویه ی ۲۰۱۱، به همراه پدر و مادرش به فیلادلفیا نقل مکان کرد. بعد از مرگ پدرش، کوپر مادرش را به لس آنجلس، پیش خودش آورد. ۲ سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۳، کوپر همچنان با مادرش زندگی می کرد.

کوپر در مصاحبه ای در اینباره گفته بود: «کار ساده ای نیست. اینجوری نیست که من توی یه ساختمون باشم و مادرم توی ساختمون مهمونخونه. نه، اون اتاق بغلی من زندگی میکنه. اما نکته اینه که اون زن خیلی باحالیه. ما می تونیم باهم خوش بگذرونیم و اون این توانایی رو داره که خودشو با شرایط وفق بده. اگر اینطوری نبود، اصلاً نمی شد.»

جنیفر لارنس

در سال ۲۰۱۲، جنیفر لارنس اظهار کرد که با وجود آنکه ۱۰ میلیون دلار ثروت داشت ولی کماکان در آپارتمان پدر و مادرش زندگی می کرد.

لارنس در آن زمان ۲۲ سال داشت و به واسطه ی بازی در فیلم «بازی های مرگبار» (Hunger Games) مشهور شده بود، اما همچنان با پدر و مادرش زندگی می کرد.

او در مصاحبه ای گفته بود: «ده میلیون دلار دارم ولی هنوز تو آپارتمان پدر و مادرم زندگی میکنم… همیشه یا تو یه آپارتمان فسقلی اندازه ی لونه موش تو نیویورک زندگی کرده ام، یا یه آپارتمان کوچیک تو لس آنجلس یا یه خونه ی معمولی تو کنتاکی. به نظرم زندگی کردن تو یه عمارت بزرگ از خودم خیلی حس و حال عجیب و غریبی داره.»

میشل اوباما

مادر میشل اوباما به کاخ سفید نقل مکان کرد تا به رئیس جمهور و بانوی اول آن زمان آمریکا، در بزرگ کردن دخترهایشان، ساشا و مالیا کمک کند.

ماریان رابینسون، مادر میشل اوباما، در مصاحبه ای بیان کرد که او در اصل به این خاطر به واشنگتن دی سی نقل مکان کرد که نگرانی زیادی درمورد امنیت دختر و نوه هایش داشت. او در دو دوره ی حضور دامادش باراک اوباما در کاخ سفید، به شخصیتی محبوب در آنجا تبدیل شده بود.

رابینسون در اینباره گفته: «من ازشون خواستم که اجازه بدن لباس هامو خودمو بشورم.» او به نوه هایش، ساشا و مالیا هم یاد داد که چطور لباس هایشان را خودشان بشویند.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان در زمان ساخته شدن خانه اش، با همسر و فرزندش به خانه ی مادرش، کریس جنر، نقل مکان کرد و همه ی این اتفاقات هم در ریالیتی شوی خانوادگی آن ها یعنی «همراه با کارداشیان ها» (Keeping Up with the Kardashians) به تصویر کشیده بود.

کیم و همسرش، کانیه وست، رپر مشهور، در واقع دو بار در خانه ی کریس جنر ساکن شدند. بار اول در سال ۲۰۱۳، درست بعد از به دنیا آمدن دختر اول شان، نورث، بود. کارداشیان و وست قبل از آنکه خانه ی جدیدی در کالیفرنیا بخرند، یک سالی را در خانه ی کریس جنر گذراندند.

کیم در مصاحبه ای گفته بود: «نمیدونین چقدر آماده ام که از خونه ی مامانم بزنم بیرون. ولی خوب میشه اگه بازم نزدیک هم باشیم.»

اما یک سال بعد، کارداشیان و وست دوباره به خانه ی کریس جنر برگشتند چون خانه ی آن ها در حال بازسازی بود.

کریستن استوارت

کریستن استورات بعد از به هم خوردن نامزدی اش با رابرت پتینسون پیش پدر و مادرش برگشت.

در زمانی که استوارت هنوز با پتینسون نامزد بود، عکس هایی از او در کنار روپرت سندرز، کارگردان هالیوودی منتشر شد که از وجود رابطه ای صمیمی میان آن دو حکایت داشت.

بعد از این اتفاق، پتینسون که در آن زمان با نامزدش استوارت زندگی می کرد، از او خواست وسایلش را جمع کند و از آن خانه برود. استوارت هم همین کار را کرد و پیش پدر و مادرش برگشت.

منبع: insider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود