سلبریتی هایی که کاهش وزن زیادی داشته اند

سلبریتی هایی که کاهش وزن زیادی داشته اند

از آنجایی که سلبریتی ها همیشه زیر ذره بین قرار دارند، تغییرات ظاهری آن ها بسیار مورد توجه قرار می گیرد. یکی از این تغییرات ظاهری بحث کاهش وزن است. این تغییر چه سریع بوده باشد و چه تدریجی، بعضی از سلبریتی ها در مورد تجربیات شخصی خود از آن صحبت کرده اند. برای مثال راهکارهایی برای کاهش وزن داشته اند، الهام بخش کسانی بوده اند که تصمیم به این کار دارند یا فقط از آنچه که در این راه به آن ها گذشته حرف زده اند. در ادامه با تعدادی از این سلبریتی ها آشنا خواهیم شد.

۱- جونا هیل

کاهش وزن سلبریتی ها

جونا هیل، برای تغییر رژیم غذایی خود به یک برنامه ی سالم تر و کم کردن وزن اضافه اش، از یکی از دوستانش که او هم چهره ی مشهوری است کمک گرفت که او کسی نبود جز چنینگ تیتوم.

هیل در مصاحبه ای تلویزیونی در اینباره گفت: «می خواستم اندام متناسب تری داشته باشم به خاطر همین زنگ زدم به چنینگ تیتوم و بهش گفتم: “ببین اگه کمتر بخورم و با یه مربی کار کنم، لاغر میشم؟” بعد اون گفت: “آره احمق جون، معلومه که لاغر میشی، این راحت ترین کار دنیا است.”»

۲- کریس پرت

پرت تنها در عرض ۶ ماه، ۲۷ کیلوگرم وزن کم کرد.

او در سال ۲۰۱۳ برای بازی در فیلم اکشن «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) یک رژیم روزه داری گرفت و تغییرات ظاهری زیادی در خود ایجاد کرد. پرت در مصاحبه ای اظهار کرده که آن زمان برای کم کردن وزن خود، مصرف آبجو را کنار گذاشت و ۳ یا ۴ ساعت در روز ورزش هایی مثل P90x، دو، شنا، بوکس و کیک بوکسینگ می کرد. به علاوه او مربی و متخصص تغذیه ی خصوصی هم داشت، میزان دریافت کالری اش را به ۴ هزار کالری در روز افزایش داده بود و آب زیادی می نوشید.

پرت در مصاحبه ای درباره ی نوشیدن آب گفته: «هر روز دائماً در حال ادرار کردن بودم. مثل کابوس بود.»

۳- کریستینا آگیلرا

در سال ۲۰۱۳، آگیلرا در مصاحبه ای بیان کرد که او مدتی کار خوانندگی را کنار گذاشت تا وقتش را به برنامه ی کاهش وزنش اختصاص دهد. او نزدیک به ۲۳ کیلوگرم وزن کم کرد.

آگیلرا در اینباره گفته: «آخر سر مجبور شدم موقتاً کارو کنار بذارم و یه مدت رو با پسرم بگذرونم تا بتونم دور از دوربین یه نفسی بکشم و به اون بخش های اساسی زندگی واقعی و شخصیم برسم و با یه نیروی تازه برگردم.»

رژیم غذایی آگیلرا در نشریه ی Life & Style منتشر شد که شامل چربی های سالم، پروتئین، میوه و گاهی هم شراب بود.

۴- کلی آزبورن

آزبورن در سال های اخیر بیشتر از ۲۳ کیلوگرم وزن کم کرده.

او در مصاحبه ای اظهار کرد که در جریان شرکت در مسابقه ی رقص تلویزیونی Dancing With The Stars، عادت های واقعاً سالمی را یاد گرفت و شریک عاطفی اش هم به او کمک کرد یک رژیم غذایی پروتئین بالا و کم کربوهیدارت در پیش بگیرد.

آزبورن در اینباره گفته: «اون منو مجبور می کرد برگر بوقلمون و سالاد بخورم و برام توضیح داد که یه رژیم غذایی پروتئین بالا و کم کربوهیدرات منو پرانرژی نگه میداره. بعد از اون شروع کردم به وزن کم کردن و متوجه شدم راست میگن که رژیم و ورزش واقعاً تأثیر داره.»

۵- الک بالدوین

بالدوین به کمک همسرش، هیلاریا، وزن خود را کم کرد.

از قرار معلوم، قبل از آنکه بالدوین بتواند به لطف کمک های همسرش وزن کم کند، به پیش دیابت مبتلا شده بود. هیلاریا، همسر بالدوین یک کتاب هم در زمینه ی سلامت و تندرستی به نام The Living Clearly Method نوشته است.

هیلاریا بالدوین در مصاحبه ای در مورد عادت های نگران کننده ی همسرش گفته بود: «مصرف قندش خیلی زیاد بود که نه فقط از مواد غذایی شیرین و کربوهیدرات سفید، بلکه از پاستا، سس هایی که قند پنهان دارن و تنقلات هم بود. من بدون هیچ حرفی چیزهایی که می خورد رو زیر نظر گرفته بودم و فقط یه لیست مخفیانه از چیزهایی رو تو ذهنم ردیف می کردم که می خواستم اگه ازم سؤال کرد بهش بگم.»

هیلاریا اظهار کرد که همسرش، بالاخره رژیم غذایی اش را تغییر داد و مصرف قند و کربوهیدرات های تصفیه شده را کم کرد و هر روز هم ورزش می کند.

۶- ادل

ادل در مصاحبه ای اظهار کرد که زمانی که خود را برگزاری تور کنسرت هایش آماده می کند، مصرف مواد قندی و کربوهیدرات را کم و بیشتر از قبل ورزش می کند «تا به خاطر خودش سالم و متناسب بماند، نه اینکه خودش را به سایز صفر یا چیزی شبیه به آن تبدیل کند.»

۷- کلوئی کارداشیان

کارداشیان در صفحه ی اینستاگرامش به روند تغییر وزنش پرداخته و در مصاحبه ای هم اظهار کرده که به هم خوردن رابطه اش با لامار اودم، بسکتبالیست مشهور آمریکایی، به او انگیزه داد وزنش را کم کند. کارداشیان به طور منظم با یک مربی ورزش می کند و یاد گرفته است چطور بهتر غذا بخورد.

کارداشیان در اینباره گفته: «ماجرا حدوداً از سال ۲۰۱۲ شروع شد یعنی زمانی که روزهای سختی با لامار داشتم. رابطه مون داشت به هم می خورد و خیلی شرایط پر کشمکشی بود. من به یه جور تسکین احتیاج داشتم. اولش خیلی سخت بود. ذره ذره پیش می رفتم ولی کم کم احساس خیلی بهتری پیدا کردم.»

حالا این روزها کارداشیان مجری شوی تلویزیونی ای به نام Revenge Body است که هدف از آن کمک به دیگران برای کاهش وزن خود و برخورداری از یک تسکین عاطفی از طریق ورزش کردن است.

۸- ملیسا مک کارتی

آنطور که گفته می شود مک کارتی طی سال های فعالیت حرفه ای اش در سینما نزدیک به ۲۳ کیلوگرم وزن کم کرده.

او در مصاحبه ای اظهار کرده که هیچ راز قابل توجهی در مورد کاهش وزنش وجود ندارد: «هیچ ترفندی در کار نیست و هیچ حرفی برای گفتن وجود نداره. جز یه زندگی فوق العاده خسته کننده چیزی نبوده.»

۹- جیمی کیمل

کیمل از زمانی که کار کاهش وزنش را شروع کرده، بیشتر از ۹ کیلوگرم وزن کم کرده است.

کیمل در مصاحبه ای اظهار کرد که کار کاهش وزن را با مصرف کردن انرژی خود تا آخرین ذره شروع کرده بود و به مدت ۸ هفته هر روز ۲ عدد شیک پروتئینی و یک شام مختصر می خورد، بعد از آن یک رژیم غذایی شروع کرد که روزانه ۲ هزار کالری به بدن او می رساند. به علاوه، کیمل گفت که دو روز در هفته به خود گرسنگی می داد که در واقع یک رژیم روزه داری ۵ به ۲ بود.

کیمل که هنوز فشار ناشی از لزوم کاهش وزن را بر خود احساس می کند، در اینباره گفته: «بدون تردید احساس می کنم برای متناسب موندن تحت فشار هستم. دوست ندارم از اون آدمهایی باشم که وزن کم میکنن بعد دوباره از اول چاق میشن. ولی کار سختیه. بعضی وقتها پرخوری می کنم و تو یه هفته چهار کیلو اضافه می کنم. این قضیه حالم رو میگیره.»

منبع: insider
دیجیاتو
بدون نظر

ورود