اینستاگردی با برادر همسر مقتول شهردار سابق تهران

واکنش اینستاگرامی «مسعود استاد» به معامله ۱۰ میلیارد تومانی با محمد علی نجفی

اینستاگردی با برادر همسر مقتول شهردار سابق تهران

مسعود استاد، برادر میترا استاد، همسر مقتول محمد علی نجفی، شهردار سابق تهران است. مسعود استاد، دکترای هوا فضا دارد و موسس خانه هوا فضای ایران به شمار می رود. ایشان کرمانشاهی است و مدرس دانشگاه در تهران.

اینستاگرام دکتر مسعود استاد از زمان برگزاری دادگاه محاکمه محمد علی نجفی به اتهام قتل خواهر مسعود استاد، با بازدید کاربران ایرانی این شبکه اجتماعی مواجه شده است. مسعود استاد برای تنویر افکار عمومی، تصویر اجاره نامه خانه آرمیتا سعادت آباد و هم چنین تصویر سند ازدواج میترا استاد و محمد علی نجفی که در ان عقد دائم ذکر شده بود را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود.

مسعود استاد در جدید ترین اینستانوشته ای که در اینستاگرامش منتشر کرد، خبر معامله ۱۰ میلیارد تومانی با محمد علی نجفی به منظور کسب رضایت از حکم احتمالی اعدام و قصاص نفس را تکذیب کرد. حکم محمد علی نجفی، امروز توسط سخنگوی قوه قضاییه اعلام می شود.

قطعا، جامعه منتظر واکنش رسمی خانواده مقتول به حکم صادره و آینده این پرونده جنایی جنجالی بهار ۹۸ خواهد بود که دادگاه فساد در بانک سرمایه با ۳۰ متهم دانه درشت را تحت الشعاع خود قرار داد.

مسعود استاد که در چند هفته اخیر، شمار فالورهایش به مرز ۴۰ هزار نفر رسیده است، امکان کامنت گذاری زیر ۱۲پست به اشتراک گذاشته شده را غیر فعال کرده است. احتمالا پس از انتشار حکم دادگاه، باید منتظر واکنش اینستاگرامی او به عنوان اولیای دم شد. نماینده دادستان در نخستین جلسه محاکمه محمد علی نجفی گفته بود که ایشان، سابقه افسردگی درمان نشده داشت.

ایشان در پستی اینستاگرامی نوشته بود که پدر،مادر و خواهر زاده ام (مهیار) تقاضای قصاص دارند. در ضمن مهیار ۱۶ سال دارد و می تواند ولی دم باشد. او گفته بود که تابع قانون هستیم و منتظر رای صادر هستیم.

مسعود استاد
تصویر اجاره نامه خانه میترا استاد و محمد علی نجفی در سعادت آباد تهران که در اینستاگرام مسعود استاد به اشتراک گذاشته شد

واکنش مسعود استاد به خبر معامله ۱۰ میلیارد تومانی

همیشه معتقد بودم که رسانه ها، حقیقت اند و می بایست از لسان آنها از واقعیات باخبر شد. اما حالا ایمان دارم که خواننده باید علم لدنی یا علم غیب بداند تا سره از ناسره اخبار برخی از رسانه ها را تشخیص دهد. 

لحظاتی قبل، برخی از کانال های تلگرامی خبر کذبی مبنی بر مذاکره اینجانب و آقای نجفی در جلسه دادرسی با موضوع مصالحه در ازای مبلغ ده میلیارد تومان منتشر نمودند. هم اکنون ضمن تکذیب هر نوع مذاکره در این خصوص با آقای نجفی یا هر شخصی از سوی ایشان به اطلاع این قبیل رسانه ها می رسانم:

  • اولاً: انصافاً زیبنده نیست برای جذب مخاطب به هر ریسمانی چنگ بزنید و از عوالم خیالات خویش برای آنها خبرسازی نمایید. 
  • ثانیاً: با یادآوری ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی، قدر مسلم این حق برای بنده و خانواده محفوظ است که در اولین فرصت از منتشرکنندگان این اخبار ناصواب شکایت نماییم. 
  • ثالثاً: اگر کفر نباشد، شاید بهتر بود که حکیم خیام، جای آن رباعی مشهورش، خطاب به شما عالمان غیب میفرمود: 

اسرار ازل را فقط تو دانی و نه من…..

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود