سفر بر اساس ویژگی‌های ماه تولد: شهریوری‌ها طبیعت زیبا را تحسین می‌کنند

سفر بر اساس ویژگی‌های ماه تولد: شهریوری‌ها طبیعت زیبا را تحسین می‌کنند

اگر دوست دارید برای یک سفر هیجان‌انگیز با عشق خود برنامه‌ریزی کنید اما نمی‌دانید چه مقصد و محلی می‌تواند برای او جذاب و رویایی باشد، شاید بد نباشد به ماه تولد او مراجعه کنید.

یک کارشناس طالع‌بینی به نام «دونا استلهورن» در یکی از مقالات خود توضیح داده که متولدین هر ماه تولد به چه مکان‌هایی برای سفر بیشتر علاقه‌مند است و چه مقاصدی می‌تواند او را خوشحال و هیجان‌زده کند.

در زیر تمامی ۱۲ ماه سال را برایتان توضیح داده‌ایم.

فروردین: متولدین اولین ماه از سال، جاهای گرم و خشک همچون کویر را به بقیه جاها ترجیح می‌دهند

سفر بر اساس ماه تولد
لاس‌وگاس در آمریکا

متولد فروردین تحت تاثیر مریخ است؛ سیاره‌ای گرم و خشک. به همین خاطر متولدین این ماه جاهایی همچون کویر لوت در ایران و لاس‌وگاس در آمریکا را بسیار دوست دارند و در چنین مکان‌هایی می‌توانند شاد و هیجان‌زده از سفرشان لذت ببرند.

باید بدانید این افراد ماجراجو هم هستند و تفریحاتی همچون بانجی‌جامپینگ، پرش از آسمان با چتر یا زیپ‌لاین برایشان گزینه‌های جذابی است.

اردیبهشت: متولدین دومین ماه از سال، آب‌وهوای گرم و یک مقصد لوکس و باکلاس را ترجیح می‌دهند

سفر بر اساس ماه تولد

متولد اردیبهشت تحت تاثیر زهره است؛ سیاره‌ای گرم و مرطوب. به همین خاطر متولدین این ماه مکان‌هایی همچون جزایر جنوبی ایران، سواحل خوش‌آب‌وهوا و شیک و آبشارهای زیبا با چشم‌اندازهای بی‌نظیر را برای سفر ترجیح می‌دهند.

این افراد همچنین شهرهایی که مردم شادی دارند را دوست دارند زیرا دوست دارند زندگی را راحت بگیرند و هیچ مساله‌ای باعث ناراحتی‌شان نشود. متولدین اردیبهشت از موسیقی خوب، غذای باکیفیت و جهانگردی لذت می‌برند.

اردیبهشتی‌ها بدنبال بهترین‌ها در زندگی هستند؛ از اقامت در یک هتل بسیار لوکس گرفته تا ماساژ در یک مرکز اسپای مشهور.

خرداد: متولدین سومین ماه از سال، دوست دارند بندهای چکمه‌های کوهنوردی خود را محکم ببندند و به دل طبیعت بزند

سفر بر اساس ماه تولد

یک سفر ایده‌آل‌ برای متولد ماه خرداد سفری مملو از حرکت، هیجان و فعالیت‌های گوناگون است.

متولد ماه خرداد تحت تاثیر عطارد است؛ سیاره‌ای سرد و خشک. به همین خاطر متولدین خرداد جاهایی که دشت وسیع دارند را دوست دارند. همچنین به پیاده‌روی در کوه و جنگل نیز به شدت علاقه‌مند هستند.

یک خردادی همیشه دوست دارد دنیا را کشف کند و به همین دلیل، سفرهای زمینی را به سفر با هواپیما ترجیح می‌دهد. چون به این ترتیب می‌تواند از دیدن چشم‌اندازهای بیشتری لذت ببرد.

بیشتر بخوانید: کدام ماه های تولد بیشترین سازگاری را با هم داشته و به یک رابطه عاطفی پایدار منتهی می شوند؟

تیر: متولدین چهارمین ماه از سال، سفری را تحسین می‌کنند که آنها را به ریشه‌هایشان برگرداند

سفر بر اساس ماه تولد

تیرماهی‌ها برای احساساتی بودن خود مشهور هستند. به همین خاطر مقاصدی برای آنها جذاب و دوست‌داشتنی است که احساساتشان را ارضا کند.

سفر کردن به شهرهای اجدادی یا جاهایی که خانواده آنها حضور دارند برایشان بهترین گزینه خواهد بود.

مرداد: متولدین پنجمین ماه از سال، دوست دارد  زیر تیغ آفتاب باشد و به جاهای گرم و خشک برود

سفر بر اساس ماه تولد

مردادی‌ها تحت سلطه خورشید هستند (که گرم و خشک است) و به همین خاطر از آفتاب لذت می‌برند. به طور مثال، بازدید از اهرام ثلاثه مصر یا رفتن به کویر لوت، شهداد کرمان و جاهایی شبیه اینها می‌تواند برایشان جذابیت بسیار زیادی داشته باشد.

مردادی‌ها را رهبران و مدیران ذاتی می‌نامند به همین خاطر شاید بد نباشد که انتخاب برخی از فعالیت‌های سفر را به عهده آنها بگذارید. یعنی مثلا مقصد را شما برایشان انتخاب کنید و سوپرازشان کنید اما تفریحات مقصد را به او بسپارید.

شهریور: متولدین ماه آخر تابستان همیشه از مکان‌های بسیار زیبا و تاریخی استقبال می‌کنند

سفر بر اساس ماه تولد

متولد ماه شهریور تحت تاثیر عطارد است؛ سیاره‌ای سرد و خشک. بازدید از یک مکان تاریخی جذاب همچون ماچو پیچو در پرو یا قلعه رودخان در گیلان می‌تواند او را هیجان‌زده کند.

شهریوری‌ها برای عشق و علاقه‌شان به طبیعت شناخته شده هستند و بنابراین، شما به راحتی می‌توانید با انتخاب یک مکان طبیعی زیبا که فاکتورهای تاریخی و باستانی هم دارد، او را خوشحال کنید.

مهر: متولدین اولین ماه از فصل زیبای پاییز عاشق بازدید از مکان‌هایی هستند که بتوانند مد و هنر را تحسین کنند

سفر بر اساس ماه تولد

یک متولد ماه مهر به احتمال زیاد اولین گزینه برای سفرش را پاریس اعلام می‌کند زیرا عاشق هنر است و مکان‌های ارائه دهنده مد و هنر و فرهنگ بیشتر از طبیعت و تاریخ برایش جذابیت دارد.

متولد ماه مهر تحت تاثیر ناهید است؛ سیاره‌ای گرم و مرطوب. از آنجا که مهرماهی استایل دوست دارند، شهرهایی که مهد هنر و فرهنگ هستند یا فشن‌شوها را برای او انتخاب کنید.

آبان: متولدین هشتمین ماه از سال به مکان‌های مرموز و عجیب و غریب بسیار علاقه دارند

سفر بر اساس ماه تولد

آبانی‌ها برای نترس بودن و مبتکر بودنشان مشهور هستند. به همین خاطر برای یک متولد ماه آبان بسیار جالب است جایی برود که رازهای تاریخی در خود داشته باشد مثل روستاهای عجیب ایران یا مکان‌هایی را ببیند که فعالیت‌های حل معمایی و پلیسی در آنها انجام می‌شود مثل اتاق فرار.

متولد ماه آبان تحت تاثیر مریخ است؛ سیاره‌ای گرم و خشک. از آنجا که یک آبانی به حل معماهای پلیسی و جنایی علاقه‌مند است بدون شک دعوت از او برای رفتن به یکی از اسکیپ‌روم‌های تهران یا دیگر شهرها برایشان به شدت جذاب خواهد بود.

بازدید از زندان قصر، موزه عبرت یا گورستان جن‌ها بهترین گزینه سفر برای یک آبان‌ماهی است.

آذر: متولد سومین ماه از فصل پاییز عاشق کشف فرهنگ‌های جدید است

سفر بر اساس ماه تولد

آذرماهی‌ها برای روحیه ماجراجویانه و خودجوش و در لحظه بودنشان مشهور هستند. به همین خاطر رفتن به مکان‌های جدید و کشف فرهنگ‌های تازه برایشان بسیار جذاب است.

متولد آذر تحت تاثیر مشتری است؛ سیاره‌ای گرم و مرطوب. یک آذرماهی می‌تواند در عرض ۱۰ روز با کوله‌پشتی به ۱۰ کشور مختلف سفر کند. بنابراین اگر قصد دارید به او یک سفر هدیه کنید، جاهایی را برگزینید که تاکنون نرفته و می‌تواند برایش مملو از کشف فرهنگی باشد.

دی: متولد اولین ماه از فصل زمستان صعود به ارتفاعات جدید را دوست دارد

سفر بر اساس ماه تولد

دی‌ماهی‌ها برای سخت‌کوشی و نظم و انضباط خود مشهور هستند. بنابراین از مکان‌هایی استقبال می‌کنند که به لحاظ ذهنی و جسمی خودشان را به چالش بکشند.

متولد ماه دی تحت تاثیر زحل است؛ یک سیاره سرد و خشک. صعود به قله دماوند، هیمالیا یا رفتن به کوه‌های پر ارتفاع ایران بهترین انتخاب برای متولد ماه دی است.

بهمن: متولدین یازدهمین ماه از سال عاشق کشف جاهای جدید هستند و بنابراین مقاصد مرموز برایشان بسیار جذاب است

سفر بر اساس ماه تولد

بهمن ماهی‌ها به خاطر کنجکاوی‌شان برای یافتن حقیقت مشهور هستند. بنابراین بازدید از سایت‌های گردشگری جذاب اهمیت زیادی برایشان دارد. برای متولدین این ماه می‌توانید مکان‌های بی‌نظیری همچون چاهکوه قشم را در نظر بگیرید. یا جاهای دیدنی همچون شیرز در کوهدشت.

اسفند: متولدین آخرین ماه از سال عاشق سفری هستند که سبک زندگی آنها را تغییر دهد

متولدین اسفند عاشق موسیقی و هنر هستند. به همین خاطر فستیوال‎‌ها و جشنواره‌های هنری برایشان بسیار جالب و دوست‌داشتنی است. اسفند ماهی‌ها ترجیح می‌دهند جایی بروند که تجربه‌های جدید و عجیب داشته باشند و کارهایی بکنند که در زندگی عادی هرگز انجام نمی‌دهند.

منبع: businessinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود