اعلام قیمت کلبه‌ چوبی های لوکس در مناطق بکر شمال کشور

اعلام قیمت کلبه‌ چوبی های لوکس در مناطق بکر شمال کشور

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شمال کشور ایران، بی‌شک از پرمسافرترین مناطق کشور است؛ منطقه‌ای زیبا و سرسبز با روستا و جنگل‌های بسیار که خیلی از ما را حداقل یکبار یا ۲ بار در سال به سوی آن می‌کشاند. هیچ فرقی هم نمی‌کند که بهار باشد یا پاییز، تابستان باشد یا زمستان؛ روستا و جنگل‌های شمالی کشور در هر فصلی از سال زیبایی‌های خاص خود را دارد. همین موضوع موجب شده است که در تمام فصول سال، مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور و همچنین کشورهای همسایه به این مناطق مراجعه و متقاضی اجاره کلبه جنگلی و روستایی باشند.

با توجه به این موضوع در مطلب امروز قصد داریم قیمت برخی از بهترین کلبه‌های جنگلی و روستایی شمال ایران را اعلام کنیم تا اگر شما هم قصد اجاره این کلبه‌ها را داشتید، یک پیش‌زمینه قیمتی در این زمینه داشته باشید. پس برای اطلاع از قیمت کلبه‌های جنگلی در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کلبه چوبی دوخوابه دیزین

این کلبه زیبای چوبی در استان البرز، آسارا و در یک منطقه کوهستانی واقع شده است. فاصله نسبتا کوتاهی تا رودخانه دارد و نزدیک به رستوران و هتل و بازارچه خرید واقع شده است. اگر قصد دارید در محیطی آرام و دنج و نزدیک تهران از آب و هوای خوب کوهستان لذت ببرید، این کلبه چوبی گزینه خوبی است. هزینه هر شب اقامت در این کلبه کوهستانی ۸۸۸ هزار تومان است که البته کلبه ظرفیت اقامت ۸ تا ۹ نفر را دارد. اگر برای اقامت در این کلبه زیبا وسوسه شده‌اید، می‌توانید به صفحه اجاره کلبه چوبی در جاباما مراجعه و پس از بررسی کامل کلبه چوبی از نظر موقعیت مکانی، امکانات و…، ضمن اجاره آنلاین کلبه، هزینه را با کارت شتاب بانکی پرداخت کنید. در صورتی که با سوالی هم مواجه شدید، می‌توانید از تیم پشتیبانی جاباما که به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی شماست کمک بگیرید.

کلبه یک خوابه چوبی رشت

این ویلای چوبی با معماری خاص در یک باغ ۶ هزار متری در جاده رشت به انزلی واقع شده است. فاصله ۴ کیلومتری باعث شده که دسترسی به امکانات شهری ، مراکز خرید بزرگ رشت و … برای شما فراهم باشد. این کلبه چوبی بصورت دوبلکس و اتاق خواب در طبقه بالا و پذیرایی ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی فرنگی و حمام در طبقه پایین قرار دارد. در این باغ آلاچیق و برکه آبی هم قرار دارد که می‌توانید از آن استفاده کنند. فروشگاه مواد غذایی در ۳۰۰ متری مجموعه قرار دارد و همچنین فاصله کمی به بندر انزلی دارید که می‌توانید از ساحل زیبای انزلی و مراکز خرید منطقه آزاد انزلی بهره ببرید. هزینه هر شب اقامت در این کلبه ۵۰۰ هزار تومان است.

کلبه چوبی دو خوابه جنگلی، رامسر

این کلبه چوبی هم دو خوابه و جنگلی است و مساحتی در حدود ۹۰ متر دارد.

واقع شدن در محیطی دنج و آرام، نمای شیک و زیبا، چشم‌انداز زیبا و… تنها برخی از ویژگی‌های این کلبه چوبی است.

نزدیکی به رودخانه هم برای افرادی که این کلبه چوبی را برای اقامت انتخاب می‌کنند بسیار جذاب است. هزینه اجاره این کلبه چوبی برای هر شب در حدود ۷۰۰ هزار تومان است؛ البته کلبه ظرفیت اقامت ۵ تا ۷ نفر را دارد.

یک خوابه چوبی شریفی، ماسال

ماسال را همه به منطقه‌ای با کلبه‌های چوبی ارزان‌قینت می‌شناسیم. در حال حاضر قیمت کلبه چوبی در این منطقه از ۲۰۰ هزار تومان برای هر شب آغاز می‌شود. اما کلبه شریفی یکی از کلبه‌های چوبی لوکس این منطقه است که برای هر شب اقامت بابت هر نفر باید هزینه‌ای در حدود ۶۰۰ هزار تومان پرداخت کنید؛ اما اگر برای رزرو آنلاین کلبه به جاباما، سامانه رزرو اینترنتی هتل و اجاره اقامتگاه و ویلا مراجعه کنید، هزینه به ۵۰۰ هزار تومان برای هر شب کاهش می‌یابد.

این کلبه زیبا دارای زیربنای ۲۰۰ متر است و این ویلا بر فراز دره‌های سرسبز واقع شده است و تجربه‌ای فراموش نشدنی از سفر به ماسال را برای شما ثبت خواهد کرد.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • سیاوش شهریور ۲, ۱۳۹۸

    قیمتا بر چه اساسیه کلا؟
    تو نروژ کلبه های چوبی خشگل دنج با همه وسایل زندگی مثل یخچال ظرف و وسایل اشپزخونه تخت خواب با کیفیت به تعداد چهار یا شش تا با بهترین تشک و پتو و جاروبرقی و فر و قهوه جوش و ………. شبی ۶۰۰ کرون نروژه
    مقیم نروژم و سال پیش تو یکی از شهرای کوهستانی کلبه گرفته بودیم با دوستام. تازه هر کلبه مجهز به دستشویی فرنگی حمام شیک بودش
    اینا دیدن تو نروژ کلبه شبی ۷۰۰ هزار تومنه اومدن همین قیمتو گذاشتن؟
    به خدمات و کیفیت و هزینه کارگر و اجناس اصلا نگاه نمیکنن؟ همینه که میگن قیمتا به دلاره درامد به ریال
    حتما باید چماق بالا سر مردم باشه؟