ویژگی‌های بهترین اپلیکیشن‌های لاغری و رژیم غذایی

ویژگی‌های بهترین اپلیکیشن‌های لاغری و رژیم غذایی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

از زمان ظهور گوشی‌های هوشمند همواره اپلیکیشن‌های رژیم غذایی و لاغری نقش پررنگی در زندگی کاربران داشتند. در بین انبوه اپلیکیشن‌های مختلف در دنیا، دو اپلیکیشن MyFitnessPal و اپلیکیشن Lose It به دلایل فنی و کاربردی از بقیه متمایزتر شدند. خوشبختانه اپلیکیشن فارسی رژیم غذایی خورشاد هم تراز نمونه‌های بین‌المللی است. این اپلیکیشن لاغری رایگان را می‌توانید مستقیما از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید. طراحی ساده و زیبای آن بسیار کاربر پسند است. در حالیکه امکانات زیادی دارد، به راحتی و با چند کلیک ساده می‌توانید به قسمت‌های مختلف آن دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن لاغری و رژیم غذایی خورشاد
اپلیکیشن لاغری و رژیم غذایی خورشاد

نکته‌ی بسیار مهمی که درباره اپلیکیشن رژیم غذایی خورشاد وجود دارد دقت علمی بسیار بالای آن است. این اپلیکیشن توسط مرکز تخصصی تغذیه خورشاد طراحی شده‌است. خورشاد با سابقه یک دهه تولید و توزیع بسته غذاهای رژیمی در تهران، دانش و تجربه بسیار خوب و عملی در زمینه تغذیه و غذای رژیمی دارد. تیم تغذیه خورشاد حدود دویست نوع غذا و دسر ایرانی و بین‌المللی را با فرمولاسیون مشخص و کالری و جدول ارزش غذایی معین طراحی و تولید کرده‌است. تلفیق دانش عملی تغذیه، هنر آشپزی و به کارگیری مناسب تکنولوژی دیجیتال یکی از نقاط قوت اپلیکیشن لاغری خورشاد است.

ویژگی‌های بهترین اپلیکیشن‌های لاغری ‏و رژیم غذایی ‏2
غذاهای رژیمی خورشاد، نهار و شام، صبحانه، سالاد و دسر

بانک اطلاعات غذاهای این اپلیکیشن خیلی مفصل است و به خوبی دسته‌بندی شده‌است. حدود دو هزار مورد مواد خوراکی، نوشیدنی، صبحانه، ناهار، شام، تنقلات و شیرینی‌جات، انواع سبزیجات و میوه، و حتی غذاهای محلی و بین‌المللی رژیم گرفتن را برای کاربر راحت می‌کند. جدول ارزش غذایی مطابق استاندارد FDA‌ همه غذاها لیست شده‌اند؛ از فسنجان و کباب تا حلوا و زولبیا و شیرینی لطیفه و صدها غذای رژیمی.

بهترین اپلیکیشن‌های لاغری ‏و رژیم غذایی
جدول ارزش غذایی اپلیکیشن خورشاد

پس از نصب اپلیکیشن خورشاد، یک آنالیز سریع و در عین حال دقیق از شما انجام می‌گیرد. با توجه به فاکتورهای سلامتی و مشخصات فیزیکی شما رژیم معینی برای شما تعیین می‌شود. مطابق برنامه ارائه‌شده می‌توانید دو تا چهارکیلوگرم در ماه کاهش وزن داشته باشید. توجه کنید که این بازه‌ی علمی و مجاز برای کاهش وزن است و هرگز از برنامه‌هایی که لاغری سریع‌تر را پیشنهاد می‌کنند استفاده نکنید. رژیم لاغری اپلیکیشن خورشاد برای همه سنین قابل استفاده است. این اپلیکیشن حتی برای مادران باردار و یا مادرانی که نوزاد شیرخوار دارند، برنامه‌ی لاغری با کالری مناسب طراحی می‌کند.

بهترین اپلیکیشن‌های لاغری ‏و رژیم غذایی
رژیم غذایی اپلیکیشن خورشاد

از آنجاییکه یک رژیم غذایی سالم فقط به کالری شماری ختم نمی‌شود و نوع و میزان گروه‌های غذای مصرفی اهمیت بسیاری دارند، اپلیکیشن خورشاد گزارش‌های تفصیلی متعددی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، از جمله نمودار وزن، تعداد لیوان آب روزانه و کالری که در فعالیت بدنی سوزانده می‌شود. ولی مهمترین و منحصر بفردترین نموداری که اپلیکیشن خورشاد به کاربر می‌دهد، نمودار تفکیکی میزان پروتئین، چربی و کربوهیدرات است. متخصصین تغذیه توصیه می‌کنند که روزانه ۵۰ تا ۶۰ درصد انرژی روزانه باید از منابع کربوهیدرات، ۱۵ تا ۲۰ درصد از پروتئین تامین شوند و چربی‌های خوب بین ۲۵ تا ۳۰ درصد.

بهترین اپلیکیشن‌های لاغری ‏و رژیم غذایی
نمودار مواد مغذی اپلیکیشن خورشاد

در قسمت فعالیت بدنی، امکان محاسبه انرژی انواع فعالیت‌های بدنی وجود دارد و مطابق آن پیشنهاد می‌کند که چه تغییراتی در برنامه غذایی روزانه باید ایجاد شود. مانند سایر قسمت‌های اپلیکیشن، جدول فعالیت‌های ورزشی از جدول رسمی سازمان غذا و داروی آمریکا گرفته شده‌است و فارغ از تقریب و حدس و گمان است.

اگر غذایی هست که دستور پخت خاصی دارد، در بخش «غذاهای من» این امکان وجود دارد که کاربر غذا را بسازد و اپلیکیشن میزان کالری آن را محاسبه می کند و جدول ارزش غذایی آنرا هم تولید می‌کند. این امکان زمانی که سه سال پیش در اولین ورژن اپلیکیشن خورشاد معرفی شد، هنوز در MyFitnessPal وجود نداشت. از آن روز تا به حال اپلیکیشن خورشاد راه درازی را طی کرده‌است و بیش از ۲۰ ورژن جدید ارائه داده‌است. برای شروع و دسترسی اولیه به بانک اطلاعاتی، نیاز دارید که به اینترنت وصل باشید و پس از آن می‌توانید به صورت آفلاین از اپلیکیشن استفاده کنید. هرازگاهی که به اینترنت وصل شوید، رژیم شما و همچنین بانک اطلاعاتی بروز رسانی می‌شوند.

بهترین اپلیکیشن‌های لاغری ‏و رژیم غذایی
امکان ساخت غذای جدید در اپلیکیشن رژیم غذایی خورشاد

بطور خلاصه ۱۱ امکانات ویژه اپلیکیشن رژیم غذایی خورشاد به شرح زیر هستند:

  • آنالیز دقیق وضعیت جسمانی
  • طراحی دقیق رژیم غذایی برای هر کاربر
  • محاسبه میزان مواد مغذی به تفکیک پروتئین، کربوهیدرات و چربی‌ها
  • کالری شمار
  • دسترسی به ۲۵۰ پرسش و پاسخ متداول از تیم تغذیه خورشاد
  • لیست همه غذاها، صبحانه‌ها و دسرهای رژیمی خورشاد
  • امکان ساخت غذای جدید
  • محاسبه انرژی مصرفی ورزش و رژیم ورزش
  • نمودار و گزارش‌های دقیق
  • بانک اطلاعاتی بیش از یک هزار و پانصد غذا
  • دسترسی به دانشنامه خورشاد

اپلیکیشن رایگان خورشاد را می‌توانید مستقیما از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید.

بهترین اپلیکیشن‌های لاغری ‏و رژیم غذایی
دانلود اپلیکیشن رژیم غذایی خورشاد

درباره خورشاد:

خورشاد مرکز تخصصی تغذیه و تولید‌کننده بسته غذاهای رژیمی با کالری مشخص است. از سال ۱۳۸۸، هزاران مشترک زیر نظر مشاورین تغذیه این مرکز تندرستی، از بسته غذای رژیمی استفاده کرده‌اند. مشترکین غالبا با چاقی و بعضا با مشکلات دیگری مانند دیابت، کبد چرب، چربی و فشار خون بالا مواجه هستند. برنامه علمی و سلامت خورشاد برای همه سنین از کودکی تا سالمندی و حتی برای زنان باردار و مادران شیرده قابل استفاده است. تیم تغذیه خورشاد با در نظر گرفتن همه شرایط، یک رژیم غذایی ویژه برای هر فرد طراحی می‌کند.

بهترین اپلیکیشن‌های لاغری ‏و رژیم غذایی
برنامه رژیم غذایی لاغری خورشاد

روش علمی خورشاد بر اساس راهنمای تغذیه انجمن رژیم‌درمانگران آمریکا و انجمن قلب آمریکا است. با این برنامه، می‌توانید ماهانه تا چهار کیلوگرم کاهش وزن داشته باشید و به سلامت جسمی و تناسب اندام بهتری برسید. با توجه به آنکه برنامه رژیم غذایی شما، زیر نظر تیم تغذیه و توسط گروه آموزش‌دیده خورشاد تهیه می‌شود، با خاطر آسوده و در کمال آرامش به وزن هدف خود می‌رسید.

بدون نظر

ورود