تصاویر ایرانگردی جالب یولیا یوزیک، خبرنگار بازداشت شده روس در تهران

روایت دختر روس از لبو فروش‌های تجریش تا انار فروش اصفهانی

تصاویر ایرانگردی جالب یولیا یوزیک، خبرنگار بازداشت شده روس در تهران

یولیا یوزیک، خبرنگار و شهروند روس است که در سال های اخیر بارها به تهران سفر کرده و روایت های مصور جالبی از ایرانگردی هایش از تهران تا خانه طباطبایی های کاشان را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. او اخیرا به ظن جاسوسی برای اسرائیل دستگیر و پس از مدتی طبق گفته های سخنگوی وزارت امور خارجه، آزاد می شود. به دلیل بازداشت موقت او، سفیر ایران در مسکو، به وزارت خارجه این کشور احضار شد.

پیشتر آندره گاننکو، وابسته مطبوعاتی سفارت روسیه در ایران به اسپوتنیک گفته بود که در ۲۹ سپتامبر، یولیا یوزیک، شهروند روسی تا آنجا که می دانیم با دعوت خصوصی به تهران پرواز کرده بود. به محض ورود، کارمندان فرودگاه امام خمینی گذرنامه وی را ضبط کردند. سفارت روسیه در تهران از سفرش به تهران مطلع نبود.

 سفیر ایران در روسیه تایید کرد که یولیا یوزیک توسط سازمان‌های امنیتی ایران برای پاسخ دادن به برخی سوال‌های مربوط به وی بازداشت شده است و بزودی آزاد خواهد شد.

یولیا یوزیک، نویسنده و خبرنگار روس است و گویا علاقه زیادی به سنت ها وغذا ها و فرهنگ استان های مختلف ایران دارد. گزارش امروز سرویس گردشگری روزیاتو، نگاهی دارد به تصاویری که یولیا از ایران در سال های اخیر گرفته تا دوستانش را با سبک زندگی ایرانیان و غذاها و خوردنی جات و مراکز گردشگری ایران زمین از لنز دوربین ریز سنج این خبرنگار روس، آشنا کند. یولیا ۲ فرزند دارد و از همسرش جدا شده است.

تصویر پرتره یولیا یوزیک خبرنگار و ایرانگرد روس که علایق فشن او را به نمایش می گذارد

عکس بالا، استایل مد و لباس یولیا یوزیک را پیش از سفر به تهران در شهر زادگاهش به نمایش می گذارد.

یولیا هفته اول مهر ماه به اصفهان رفته بود و در جاده، به یک انار فروش می رسد و این عکس را میگیرد.

عکس بالا، تصاویری است که یولیا یوزیک در کاشان گردی و بازدید از خانه طباطبایی های این شهر پیش از بازداشتش در ایران منتشر کرده بود.

یولیا یوزیک
عکسی که در بالا مشاهده میکنید، تصویری است که یولیا یوزیک از دیداری که سال ۱۳۹۶ از موزه رضا عباسی تهران در خیابان شریعتی داشت، در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت
او با انتشار این عکس از ایرانگردی های ۹۶ خود می گوید که جالب است که در کتابفروشی کودکان، کتاب هایی در موضوع سیاسی و کتاب مربوط به شهدا به نمایش گذاشته می شود.
در جریان سفر زمستان ۹۶ یولیا یوزیک به تهران، او به منطقه تجریش رفت و از طعم لذیذ لبوهای داغ و باقالی های این منطقه در اینستاگرامش نوشت
زمستان سال ۹۶ در جریان بازدید از یکی از مدارس دخترانه تهران، این عکس را میگیرد که به نظر می رسد به مدارس دخترانه لوکس بالای شهر رفته است
تصویر پوششی که یولیا یوزیک خبرنگار روس در تهرانگردی سال ۹۶ انتخاب کرده بود
تصویری که یولیا یوزیک روس از تهرانگردی در خیابان ولیعصر در شهریور ۹۶ منتشر کرد
تصویری که ۳ سال پیش یولیا یوزیک از طلوع آفتاب تهران در یک روز تابستانی به اشتراک گذاشت. منظره تهران از خانه او را نمایش می دهد

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • Me آذر ۲۹, ۱۳۹۹

    یولیا یوزیک بخاطر من مجبور شد پیجش اینستاگرامی خود را حذف کند! ضمنا او ۴ فرزند دارد … ۲ روز قبل پیجش را حذف کرد . اطلاعات بیشتر در یوتیوب فقط با جستجوی اسم او!!!

  • Am دی ۵, ۱۳۹۹

    بالاخره تصویر خصوصی اش همه را پا کرد در اینستاگرام، چون خیلی خیلی زیاد دروغ میگفت ، من هم دروغ هایش را فاش کردم و اینستاگرام اش را حذف کرد! به یوتیوب و شبکه های اجتماعی سر بزنید. Yulia.Yuzik ، به نظر میرسد دستگیری وی امری صحیحی بوده نه آزادی وی!

  • امیر اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۱

    دو سال است که لنز دوربین ریز سنج این خبرنگار کار نمی‌کند. دلیلش این است، من ! چراکه ماسک اش را از صورتش برداشتم. کاری که من با او کردم اطلاعات سپاه نکرد و نتوانست.

  • امیر اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۱

    در مورد این روزنامه نگار اطلاعات بیشتری وجود دارد. با من تماس بگیرید اگر مایل بودید. Mohammadimehr95@gmail.com , +۳۴۶۳۲۰۸۶۰۵۶