پایان مهناز افشار در سوئد؛ خانم سلبریتی در کنار ابی، آرش و «پرشین گات تلنت»

ویدیو حضور مهناز افشار در برنامه استعدادیابی

پایان مهناز افشار در سوئد؛ خانم سلبریتی در کنار ابی، آرش و «پرشین گات تلنت»

مهناز افشار، سوپر استار سینمای ایران که مدتی پیش به همراه دخترش، ایران را ترک کرده بود، اخیرا با انتشار ویدیویی که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است، به عنوان چهارمین داور مسابقه تلویزیونی استعدادیابی پرشین گات تلنت معرفی شد. این برنامه در پایتخت سرد سوئد در حال ضبط است. جایی که ده هزار تن از هموطنان در این شهر زندگی می‌کنند و مقصد شماره یک تحصیل مجانی ایرانیان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا محسوب می شود.

چند هفته پیش، او با انتشار یک استوری طوفانی، جدایی خود را پس از چند سال از یاسین رامین، همسر معروف خود، رسانه ای کرد. اکنون وی با دخترش لیانا، در خارج از کشور به سر می برد و با نمایش حضور در برنامه استعدادیابی برنامه پرشین گات تلنت که توسط شبکه تلویزیونی ام بی سی پرشیا در استکهلم سوئد ساخته می شود، احتمال بازگشت او به کشور و ادامه فعالیت در سینما و تئاتر ایران، در هاله ای از ابهام قرار دارد. حضور مهناز افشار در صندلی داوران این مسابقه در کنار ابی و آرش و نازنین نور از مجریان شبکه های لس آنجلسی، بازتاب هایی در رسانه های صبح شنبه ایران داشت و همچنان ادامه دارد.

حتما بخوانید: راهنمای تحصیل رایگان در دانشگاه های سوئد

مهناز افشار
بازتاب حضور مهناز افشار در مسابقه تلویزیونی پرشیا گات تلنت

مهناز افشار در ویدیوی جنجالی منتشر شده چند روز اخیر، در کنار دو خواننده لس آنجلسی قرار گرفته و به نظر می رسد که جایگزین صدف طاهریان، مدل ایرانی مقیم خارج از کشور شده است. حضور مهناز افشار در این برنامه استعدادیابی تلویزیونی در کنار ابی و آرش، صاحب پربیننده ترین کانال اینستاگرام ایرانیان را در کانون توجه کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی قرار داده است.

۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۹، همسر سابق مهناز افشار به ۱۷ سال زندان و رد مال به ارزش ۱.۲ میلیون یورو محکوم شده بود. مهناز افشار قبلا گفته بود که برای تحصیل به همراه دخترش لیانا به خارج از کشور رفته است و بزودی به ایران باز میگردد و خبر ممنوع الفعالیت احتمالی خود را رد کرده بود.

در ویدوی کوتاه منتشر شده درباره حضور مهناز افشار در رقابت استعدادیابی برنامه تلویزیونی پرشیا گات تلنت که کپی AMERICA’S GOT TALENT محسوب می شود، خبری از مجری معروف شبکه ۳ سیما (مزدک میرزایی) نیست. گویا او آماده اجرای نخستین برنامه ورزشی خود از یکی از شبکه های تلویزیونی فارسی زبان است که هفته پیش نیز به خاطر حمایت از اغتشاشات ایران، با پیگرد حقوقی سفیر ایران در لندن مواجه شده است.

مهناز افشار
مهناز افشار در کنار فرزندش چند سال پیش از ترک ایران

این که حضور مهناز افشار در این برنامه ماهواره ای را باید پایان فعالیت بیست و اندی ساله وی در عرصه هنری ایران دانست یا خیر را باید در روزهای آینده از زبان مسئولان فرهنگی و سیاسی کشور شنید.

مهناز افشار، متولد خرداد ماه سال ۱۳۵۶ در تهران بود و بیش از ۹ میلیون هوادار در اینستاگرام دارد و به نظر می رسد باید با این شرایط، کارنامه فعالیت های هنری او در ایران را باید تمام شده فرض کرد. مگر این‌که اتفاقی رخ دهد.

تا ساعتی دیگر که شاهد اتصال اینترنت در تهران و سایر نقاط ایران خواهیم بود، اینستاگرام و توییتر مهناز افشار و وزیر ارتباطات، احتمالا شاهد طوفانی از کامنت هواداران و منتقدان خواهد بود. این هفته، هفته جالبی خواهد بود.

جزییات بیش‌تر از حضور مهناز افشار در این شو تلویزیونی را در همین گفتار به روز رسانی خواهیم کرد.

نظر شما چیست؟

حتما بخوانید: داستان «سحر تبر»: اکسپرسیونیسم نمایشی شاخ اینستاگرام

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۹ نظر

ورود

  • مصطفی آذر ۲, ۱۳۹۸

    ابی، آرش و مهناز افشار؛ اون یکی خانم کی هستن؟

  • مهدی آذر ۲, ۱۳۹۸

    خوب به جهنم رفت که رفت

  • پویا آذر ۲, ۱۳۹۸

    به درک!!
    شرش کم شد
    کم مونده تو این وضعیت و کشته شدن ده ها نفر نگران این خانم خوشگذرون معلوم حال باشیم?

    • علیرضا آذر ۳, ۱۳۹۸

      وقتی بخاطر مهناز افشار تعداد ادمای بیشتری واکنش نشون میدن تا اونی ک شما میگی تا اخر وض و حالمون معلومه دیگه

  • داود آذر ۲, ۱۳۹۸

    ای کاش این خانوم باهمسر مفسد اقتصادیش که هر کدوم به نحوی مردم رو فریب میدن با همه ی هم پیاله هاشون مردم و کشور عزیزم رو ترک کنن

  • Gooddevil آذر ۲, ۱۳۹۸

    بهش خوش بگزره، به ما چه

  • kohan آذر ۳, ۱۳۹۸

    اینا همونایی بودن و هستن تا دیروز مرگ بر امریکا میگفتن.
    همونایی که تو مشهد میگن اشکنه بخور بعد خودشون سر از سوئد و خارج در میارن.
    همونایی که اینقدر به قومی ظلم کردن از بدبختی به خوردن اشکنه افتاده بودن.
    میدونین که اشکنه ساده ترین غذای ممکنه از محلات یهودی نشین شروع شد. قومی که حتی غذا رو ازش دریغ کرده بودن.

  • امین آذر ۴, ۱۳۹۸

    منم بودم میرفتم، من بعنوان یک شهروند عادی قصد رفتن یا بهتره بگم فرار کردن دارم، دیگه وای به حال اینها…