بهترین روش های اخذ ویزای استرالیا چیست؟

بهترین روش های اخذ ویزای استرالیا چیست؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

استرالیا یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین کشورهای دنیاست. مجلس کشور استرالیا در پایتخت آن و در شهر کنبرا قرار دارد. این کشور جزو ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب شده و اقتصاد خود را بر پایه توان بخش خصوصی و تولید ناخالص داخلی قرار داده است. طبق آمار منتشر شده در سال ۲۰۱۳ مردم کشور استرالیا از لحاظ میزان ثروت پس از سوییس در رده دوم ثروتمندترین مردم دنیا قرار دارند. با اینکه بومیان این کشور هنوز هم ساکن دره‌ها  و کرانه رودهای این کشور هستند ولی از آنجاییکه بیشتر ساکنین استرالیا را نوادگان مهاجرین اروپایی مخصوصا انگلستان تشکیل می‌دهند، فرهنگ غالب این سرزمین نیز کاملا متاثر از فرهنگ اروپا می‌باشد. توجه دولت این کشور به حوزه مسائل فرهنگی ستودنی است. همین امر سبب شکل گیری ساختمان‌های هنری فراوان، از جمله سالن‌های تئاتر و گالری های مختلف شده و جذابیت‌های فرهنگی استرالیا را دو چندان کرده‌ است.

این کشور بزرگ که از نظر مساحت حدود ۴.۶ برابر ایران می‌باشد به فعالیت‌های ورزشی اهمیت خاصی قائل است. ورزش در کشور استرالیا به یک سبک زندگی تبدیل شده و به صورت جدی پیگیری می‌شود. برگزاری دو دوره مسابقات المپیک در کشور استرالیا می‌تواند به خوبی گویای اهمیت ورزش برای مردم این سرزمین باشد. جذابیت‌های دیگری مثل موسیقی، هنر، تلویزیون و سینما، رقص، نمایش و تئاتر هم وسوسه افراد جوامع مختلف برای اخذ ویزای کاری استرالیا ، تحصیل، زندگی، سفر و … در این کشور را پر رنگ‌تر کرده است.

از جمله مهم‌ترین دلایل مهاجرت به استرالیا اقتصاد قوی این کشور است که حتی در دوران رکود اقتصادی نیز آسیب چندانی ندید.

مردم استرالیا در بین شادترین مردم جهان

جالب است بدانید میانگین عمر استرالیایی‌ها حدود ۸۲.۵ سال است و جزو خوشحال‌ترین افراد در میان سایر کشورها هستند. استرالیا کشوری مهاجر پذیر بوده و عواملی مثل سطح بالای آموزش، تنوع فرهنگی عالی، امکان سفر به کشورهای خارجی بدون ویزا، امنیت و سبک متفاوت زندگی در این کشور سبب شده این کشور به خانه‌ای برای مهاجران تبدیل شود.

بهترین روش های اخذ ویزای استرالیا چیست؟

اخذ ویزای تحصیلی استرالیا برای اقامت در قاره اقیانوسیه

اگر شما هم قصد اخذ ویزای اقامت در این کشور را دارید ابتدا باید تمام جوانب ویزاهای گوناگون را بررسی کرده و بهترین راه را برای اقامت بی دردسر خود انتخاب کنید. شما با اخذ ویزای تحصیلی استرالیا می‌توانید در بهترین دانشگاه‌های جهان تحصیل کرده و در کنار بهره بردن از امکانات فراوان این دانشگاه‌ها از زندگی در این کشور نیز لذت ببرید. لازم به ذکر است با اخذ ویزای تحصیلی استرالیا و همچنین اخذ پذیرش از سمت این مراکز علمی امکان تحصیل در تمامی مقاطع از ابتدایی تا دکتری وجود خواهد داشت. مراحل اخذ این ویزا در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت آنلاین انجام می‌شود و از مهم‌ترین مواردی که مورد توجه قرار می‌گیرد اثبات این موضوع است که پس از اتمام مدت تحصیلتان در استرالیا به کشور خود برگردید.

حداکثر زمان اعتبار ویزای دانشجویی ۵ سال است که بسته به رشته انتخابی این مدت امکان رسیدن آن به بیشتر از ۵ سال هم وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است مدت زمان تعریف شده برای تعیین تکلیف ویزای تحصیلی استرالیا ۴ هفته است که اگر مشکلی وجود داشته باشد این بازه زمانی بزرگ‌تر خواهد شد. توجه داشته باشید که مدارک مربوط به زبان انگلیسی و همچنین توان مالی افراد متقاضی نقش بسیار زیادی در اخذ این نوع ویزا دارند.

ویزای کاری استرالیا

با توجه به رشد روز افزون کسب و کارها، امنیت و اقتصاد قوی کشور استرالیا، ویزای کاری کشور استرالیا که یکی از کم‌هزینه‌ترین و بهترین‌ راه‌ها برای مهاجرت افراد متخصص است در کنار فراهم کردن فرصت شغلی مناسب شرایط زندگی خوبی را هم برای آن‌ها فراهم می‌کند. ویزای کاری استرالیا تحت عنوان Working and Skilled Visas  انواع مختلفی دارد که هر فرد با توجه به شرایط و هدف خود بهترین گزینه را انتخاب کرده و اقدامات لازم جهت اخذ ویزا را انجام می‌دهد. از انواع مختلف این ویزا می‌توان به  ویزای کاری شماره ۱۸۶، ۱۸۷، ۱۸۹ ، ۱۹۰، ۴۰۰، ۴۷۶، ۴۸۵  و ۴۹۱   اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها شرایط خاص خود را دارا هستند.

مدت زمان اخذ ویزای کاری استرالیا نیز به عوامل زیادی مثل رشته شغلی، نمره زبان و … بستگی دارد که بسته به نوع پرونده افراد متقاضی متفاوت است ولی در کل، زمان مورد نظر جهت اخذ ویزای کاری استرالیا چیزی حدود ۳ الی ۱۶ ماه است.

ویزای بشر دوستانه استرالیا

ویزای بشردوستانه یا به عبارتی پناهندگی به کشور استرالیا نیز یکی از راه‌های متعدد اخذ ویزای این کشور است. افرادی که قصد ورود به این کشور و اخذ ویزای بشر دوستانه یا پناهندگی را دارند ابتدا باید توسط کمیسیون‌های عالی پناهندگان سازمان ملل مورد بررسی قرار گیرند و پس از تایید صلاحیت توسط کشور استرالیا به آن‌ها اجازه ورود به خاک این کشور به عنوان پناهنده داده می‌شود. این نوع ویزا نیز شرایط و انواع مختلفی دارد که برای اخذ آن در ابتدا باید با افراد آگاه مشورت کرده و اطلاعات حقوقی خود را تا سطح نسبتا بالایی افزایش دهید.

شرکت مهاجران که یکی از معتبرترین شرکت‌هایی است که در سه زمینه امور ملکی، امور مهاجرتی و تجاری در خارج از کشور فعالیت دارد با بهره‌گیری از تیم متخصص همواره در صدد ارائه خدمات ارزشمند به همراهان خود برای فعالیت‌های مربوط به این حوزه بوده است.

بدون نظر

ورود