ایران مال، تجربه طعم‌های جدید در باغ رستوران ملل

ایران مال، تجربه طعم‌های جدید در باغ رستوران ملل

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تجربه غذاها و طعم‌های جدید برای هر فرد ماجراجویی، مهیج و دوست داشتنی خواهد بود. یکی از خاصیت‌های سفر، شکم‌گردی و چشیدن طعم غذاهای محبوب در جغرافیای مقصد است. غذاها از اقلیم و فرهنگ سرزمین‌ها حرف‌هایی برای گفتن دارند و به همین دلیل، یکی از راه‌های ماجراجویی و کشف مناطق مختلف جهان، رستوران‌‌گردی و تجربه طعم‌های جدید است. شاید فرصت سفر به نقاط مختلف جهان و رفتن به رستوران‌های آن‌ها پیدا نکنیم یا هزینه‌های سفرهای خارج از کشور، فراتر از حد توان ما باشد.

اما جای نگرانی نیست، چون به‌زودی مجموعه ایران مال تمام طعم‌های دنیا را به تهران می‌آورد. مجموعه باغ رستوران ملل در مرکز خرید ایران مال به قصد گردآوری طعم‌ها و غذاهای متنوع جهان ساخته شده و به خاطر نوع معماری آن، اکنون یکی از جاهای دیدنی تهران نیز محسوب می‌شود.

تنوع غذایی در باغی دیدنی

مجموعه باغ رستوران ملل یکی از بخش‌های پروژه ایران مال است که درحال‌حاضر، فضای اولیه آن با معماری خاص هر گوشه از جهان، طراحی شده و فاصله کمی تا بهره‌برداری کامل دارد. در این مجموعه قرار است، غذاها و خوراکی‌های سرزمین‌های مختلف، زیر نظر آشپزهایی حرفه‌ای تهیه شود تا ایرانیان به‌راحتی به طعم‌های لذیذ نقاط مختلف دنیا دسترسی داشته باشند.

از جذابیت‌های باغ رستوران ملل در ایران مال، نوع طراحی فضای آن است که اکنون به یکی از جاهای دیدنی تهران تبدیل شده است. در واقع در این پروژه خوشمزه، برای لذت بیشتر از تجربه طعم‌های متنوع ملل، هر بخش به سبک‌وسیاق معماری اصیل هر کشور و قاره طراحی و ساخته شده است. بنابراین می‌توانید خودتان را به یک غذای خوشمزه در خیابان‌های اروپایی مهمان کنید، بدون این‌که از تهران خارج شوید!

قسمتی از این مجموعه به سبک انیمیشن‌های خوش‌رنگ‌ولعاب طراحی شده تا کودکان نیز در دنیایی متفاوت، از نوش جان کردن غذای خود لذت ببرند و حسابی سرگرم شوند.

تماشای فضای این بخش از ایران مال، تا راه اندازی کامل پروژه و بازگشایی رستوران‌ها، به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی تهران برای مردم جذاب خواهد بود. بدون شک قدم زدن در خیابان‌های مختلف دنیا فرصتی برای آشنایی با معماری اصیل آن‌ها خواهد بود. بنابراین اگر به قصد خرید یا تفریح سراغ مجموعه ایران مال می‌روید، گشت‌وگذار در خیابان‌های باغ رستوران ملل را فراموش نکنید.

برای آشنایی بیشتر با دیگر جاهای دیدنی تهران و کندوکاو در تمام بخش‌های پروژه ایران مال، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً سری به سایت گردشگری نابرو، تجربه ناب گردش بزنید. شما می‌توانید در نابرو درباره دیدنی‌های ناب ایران بخوانید و از تجربه سایر مخاطبان و نابرویی‌ها استفاده کنید.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • حسین دی ۴, ۱۳۹۸

    یادمه سال پیش میگفتن اینقدر بزرگه ایران مال حتی تو دبی پیدا نمیشه. اما یکی نیومد بگه که بله تو دبی فقیر هم پیدا نمیشه. فیلمشو دارم یه ایرانی تو هواپیمای در حال پرواز به طرف دبی داره گدایی میکنه.
    این از دزدیدن پول از حلقوم مردم درست شده. از دزدی. از راه خلاف. از راه نامشروع. به هر دین و مذهبی حساب کنی حرامه.
    خودم یه بار از دور دیدم ولی ترسیدم داخلش بشم راهم ندن. اینقدر شیک اینقدر مجلسی.