لباس‌های جنجالی نسرین مقانلو و تکنیک‌های سانسور در ایران

لباس‌های جنجالی نسرین مقانلو و تکنیک‌های سانسور در ایران

نسرین مقانلو یکی از هنرپیشه های سریال شبکه خانگی «دل» به کارگردانی منوچهر هادی و نقش آفرینی همسرش (یکتا ناصر) است که در ۲۸ قسمت ساخته شده است و روایت عشق آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) را حکایت می‌کند.

نسرین مقانلو قصه ما در این داستان رمانتیک سطحی، در نقش توران خانم، همسر اتابک (بیژن امکانیان) و مادر آرش بازی می کند. نسرین مقانلو در این درام اجتماعی با لباسی که بعضی آن را بدن نما و تحریک آمیز می‌دانستند، جنجالی شده و تیپش در رسانه ها به خصوص شبکه های اجتماعی این روزها، محفل حرف و حدیث فشن بلاگرها و عاشقان مد و سریال شده است.

لباس جنجالی نسرین مقانلو در سریال دل که با تکنیک های رایانه ای، اصلاح شد، محصولی از مزون حانیار است که این روزها محبوب سلبریتی های ورزش و سینما و تئاتر شده است.

نسرین خانم، ۵۱ سال دارد و متولد تهران است. بیش از ۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و او را باید یکی از معتاد ترین سلبریتی ها به این شبکه اجتماعی جادویی محبوب ایرانیان دانست. علاقه زیادی به عکس های مدلینگ دارد و او را با لباس و استایل های مختلفی در طول فصل مشاهده می کنیم.

در سکانس های عروسی سریال دل، رنگ لباس نسرین مقانلو دچار ممیزی شد و از رنگ اصلی به رنگ آبی تغییر پیدا کرد. پشت صحنه سریال دل و استایل های نسرین مقانلو در پاییز و زمستان نود و هشت را در اینشتاگرامش در نشانی: @nasrinmoghanloo دنبال کنید.

این اولین بار نیست که شاهد سانسور در سریال های شبکه خانگی می شویم. سانسورهای پوشش،بخش جدایی ناپذیر از سریال هایی است که در شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمده و انتظار می رود که سخت گیری های کم تری به نسبت نمایش در سینما و تلویزیون داشته باشد.

در سریال قبلی منوچهر هادی که «عاشقانه» نام داشت، حجاب هنرپیشه های زن سریال نیز پس از پخش چند قسمت، با تغییراتی همراه شد که نشان از ورود تکنیک های جالب سانسور کامپیوتری در سریال بودیم. البته منوچهر هادی با انتشار پستی در اینستاگرامش، درباره این سانسور در لباس نسرین مقانلو توضیح داد:

ارشاد مجبور شدیم بخش رنگی لباس رو به رنگ آبی در بیاوریم این پروسه نزدیک به دو ماه کار برد و در بخش‌هایی از صحنه های فیلم گردن بند خانوم مقانلو هم به رنگ آبی در آمده بود که بهتر از این نمیشد. ممنون از توجه شما.

حتما ببینید:  تصویر مد و لباس هنرپیشه های سریال ستایش

نسرین مقانلو
توضیحات منوچهر هادی درباره سانسور لباس جنجالی نسرین مقانلو در سریال دل

اینکه واقعا لباس نسرین مقانلو در سریال دل، نیاز به سانسور و تغییر رنگ داشته یا نداشته، یک بحث است. جنجالی شدن این خبر و تمرکز افکار عمومی به این موضوع، خود عامل غیر مستقیمی در تبلیغ و افزایش شمار دیده شدن عاشقانه جدید منوچهر هادی است.

ترفندی که می‌تواند در دستور کار تهیه کننده و کارگردان و سرمایه گذاری داستان ها قرار بگیرد تا با این نقطه عطف ها و فراز و فرودها، در فضای بلبشوی رسانه ای و اقتصادی کشور، نگاه ها را به سمت محصول خود جلب کنند. این قضیه هم در کتاب و هم سریال و هم هر محصول و کالایی، می‌تواند کارساز باشد و نظرها را به سمت خود معطوف کند.

سکانس هایی از سریال دل با حضور بیژن امکانیان و نسرین مقانلو و سعید راد
سلفی و استایل های نسرین مقانلو در پشت صحنه سریال دل
از کلکسیون پست های اینستاگرامی نسرین مقانلو در پاییز نود و هشت که درعکس سمت راست، او را در آغوش پسرش نشان می دهد

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود