راهنمای اخذ بورسیه تحصیلی SINGA سنگاپور در سال ۲۰۲۰ میلادی

راهنمای اخذ بورسیه تحصیلی SINGA سنگاپور در سال ۲۰۲۰ میلادی

سنگاپور یکی از غول های خفته اقتصاد و صنعت جهان در قرن بیست و یکم است. کشوری که به اندازه تهران هم نیست، امروزه ۳ دانشگاه در فهرست ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان دارد و سالانه صدها میلیارد دلار اقتصاد دانش بنیانش، درآمد زایی دارد. سنگاپور، الگوی فوق العاده برای نظام بانکی، صنعتی و اقصادی و آموزشی ایران است.

یکی از اقتصاد های دانش بنیان جهان که تلاش ژرف و شگرفی در زمینه تولید علم از نانو تا پزشکی داشته و محفل و پاتوق محققان و پژوهشگران از سراسر جهان شده است. اگر قصد تحصیل با کیفیت در بهترین مقصدهای دانشگاهی آسیا و جهان هستید، توصیه می کنیم دانشگاه های دولتی سنگاپور را در نظر داشته باشید.

بورس های عالی، کیفیت عالی تحصیلی و فرصت های کارآموزی و کسب و کاری که در انتظار دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه های سنگاپور است، از مهندسی تا پزشکی از MBA تا علوم پایه، گزینه های هیجان انگیزی برای دهه سوم قرن بیست و یکم است. پروژه سینگا، پروژه ای است که سالانه به دانشجویان متقاضی تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه های سنگاپور، بورس تحصیلی می دهد تا تحصیل رایگان را تجربه کنند.

بیش از ۲۵هزار متقاضی هر ساله برای بورس سینگا اپلای می کنند. از ۱۰۰ دانشگاه جهان، متقاضی برای بورس سینگا وجود دارد و در سال های اخیر، ده ها دانشجوی ایرانی موفق به اخذ بورس سینگا شده اند و در مقطع دکتری از دانشگاه های این کشور دانش آموخته شده اند. دانشگاه نانیانگ سنگاپور (NTU)، دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) و دانشگاه فناوری و طراحی (SUTD) در این طرح بورسیه مقطع دکتری حضور دارند.

به منظور دریافت بورس سینگا در سال ۲۰۲۰ میلادی، شما بایستی برای پذیرش ژانویه ۲۰۲۱ میلادی، مدارک خود را به صورت اینترنتی تا اول جون سال ۲۰۲۰ میلادی یعنی تابستان سال ۱۳۹۹ از طریق این سایت ارسال کنید. این بورس فقط به افرادی تعلق می گیرد که مدرک کارشناسی ارشد داشته و برای مقطع دکتری قصد تحصیل در یکی از دانشگاه های سنگاپور داشته باشند. این بورس برای دانشجویان ارشد نیست.

نیازمندی های اپلای بورس سینگا

برای اپلای این بورس، نیازی به ارائه مدرک آیلتس یا تافل ندارید. شما بایستی با یکی از اساتید سنگاپوری رایزنی کنید تا علاقمند به سرپرستی دوره دکتری شما باشد و آن را به عنوان ACADEMIC REFEREE در فرم اپلای سینگا قید کنید. رزومه خوب، اسکن مدارک ترجمه شده از دیگر مدارکی است که مورد نیاز خواهد بود.

بورس سینگا برای مدت ۴ سال به دانشجویان رشته های مختلف تحصیلی در مقطع دکتری اعطا می شود. ماهانه ۲۰۰۰ دلار سنگاپور بوده و تا ۲۵۰۰ دلار هم قابلیت افزایش دارد. هزینه بلیط هواپیما نیز به افرادی که موفق به دریافت بورس شوند پرداخت خواهد شد.

بورس سینگا
تصویر صفحه اپلای بورس سینگا

هیچ نیازی به ارسال مدارک با پست هوایی نیست. حتما گذرنامه معتبر داشته باشید و ریز نمرات و مدرک تحصیلی را به زبان انگلیسی ترجمه کنید. برای  اپلای  بورس سینگا به این لینک رجوع کنید.

از اینستاگرام و لیندکین سینگا برای آشنایی با خبرهای جدید و ارتباط با دانشجویانی که موفق به دریافت این بورس شده اند، برای کسب اطلاعات تکمیلی استفاده کنید. بورس سنگاپور ۲۰۲۰ مثل بورس نروژ ۲۰۲۰ و مثل بورس نروژ ۲۰۲۰، یکی از بهترین بورس های سال ۱۳۹۹ است که بر خلاف دریافت بورس های آمریکا در سال ۲۰۲۰، نیازی به GRE-GMAT ندارد.

حتما ببینید: گشتی در دانشگاه ملی سنگاپور

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود