پنجره هایی رو به فضای همیشه سبز

چمن مصنوعی برای تراس و بالکن خانه

پنجره هایی رو به فضای همیشه سبز

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

استفاده از چمن مصنوعی برای موارد تزیینی بسیار گسترده است. چمن مصنوعی برای تراس یکی از این موارد است که فواید بسیار زیادی هم دارد. تراس شما چه کوچک یا بزرگ می تواند از این پس باغچه سبزی باشد که همواره در مقابل دیدگان شما قرار دارد.

فضایی سبز در میان ساختمان های بلند شهری

خانه های امروزی به گونه ای هستند که ما به عنوان ساکنان آنها مانند فیلم های علمی تخیلی در میان انبوهی از تکنولوژی و ساختمان های بلند و سر به فلک کشیده محصور شده ایم. اگر در خانه ای ویلایی ساکن هستید شاید برای خود حیاطی داشته باشید اما اگر ساکن مجتمع های آپارتمانی هستید احتمال داشتن فضای سبز شخصی بسیار کم است. ما به شما کمک خواهیم کرد تا به لطف چمن مصنوعی فضای سبز و دلنشینی را برای خود ایجاد کنید. می توانید چمن مصنوعی را در حیاط، پشت بام یا بالکن و تراس خانه استفاده کنید. حتی اگر خانه ویلایی دارید و دارای حیاط شخصی هستید هم از تراس خانه غافل نشوید و با چمن مصنوعی حس و حال دیگری به آن ببخشید.

تراسی که تبدیل به یک باغچه می شود

شاید شما هم مانند ما در میان ساختمان های بلند و خاکستری شهر دلتان برای جرعه ای فضای سبز تنگ شود. اگر در خانه خود بالکن یا تراس دارید، فرصت را از دست ندهید و این فضا را به فضای سبز کوچکی تبدیل کنید. پیش از آنکه بالکن خانه را انباری ای از مواد غذایی خشک یا فضایی پر گرد و غبار بیابید، آن را تبدیل به فضایی دلنشین بدل کنید. نگران اندازه و ابعاد تراس هم نباشید ما در اینجا حتی تراس های کوچک را نیز مد نظر قرار داده ایم. و اگر فضای شما اندکی بزرگتر است می توانید با چمن مصنوعی برای تراس خود فضایی متفاوت برای پذیرایی از مهمانان فراهم آورید. مطمئنا مهمانان شما و هر کس که به خانه تان قدم بگذارد از این حسن انتخاب مسرور می شود چراکه به نوعی همه ما از فضاهای طبیعی سبز و باطراوت لذت می بریم.

چمن مصنوعی برای تراس و بالکن خانه

ویژگی های چمن مصنوعی که زحمت شما را کم می کند

نصب چمن مصنوعی برای تراس و بالکن این حس را در شما ایجاد می کند که صاحب یک حیاط همیشه سبز شده اید. حیاطی که نیاز به نظافت و جمع کردن برگ های خشک ندارد. شما در بالکن سبز خود هرگز با به هم ریختگی های یک حیاط روبرو نمی شوید. با چمن مصنوعی برای تراس و بالکن نیازی به کود دهی، کندن علف های هرز و بدشکل، نظافت دائمی، شن کشی و زرد شدن علف ها ندارید. همچنین اگر بالکن تان آفتابگیر نیست و بیشتر در سایه قرار دارد، نیازی نیست نگران گیاهان مصنوعی شوید. چمن مصنوعی برای تراس سبب می شود که فضا اندکی خنک تر به نظر برسد و گرمای تابستان نیز تعدیل شود. چمن مصنوعی ایرانی یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

با چمن مصنوعی نگران ابعاد تراس نباشید

بهترین ویژگی استفاده از چمن مصنوعی برای تراس این است که می توانید آن را در همه ابعاد اجرا کنید. هیچ مشکلی در نصب چمن مصنوعی از کوچکترین بالکن ها گرفته تا بالکن بزرگی که میز ناهار خوری ده نفره در آنجا چیده می شود، وجود ندارد. اما اگر صاحب یک بالکن بزرگ هستید پیشنهاد می کنیم که چمن مصنوعی برای تراس خود را به نحوی انتخاب کنید که قسمتی از آن با سرامیک، سنگ یا بتن پوشیده شود. این کار نمای زیباتر و طبیعی تری به تراس شما می دهد.

چمن مصنوعی برای تراس و بالکن خانه

تنوع وسیع در انتخاب با چمن مصنوعی

گزینه های پیش رو در انتخاب یک چمن مصنوعی برای تراس خانه بسیار متنوع هستند. با توجه به تکنولوژی های مدرن، انواع چمن های مصنوعی با تراکم و ارتفاع الیاف متفاوت به بازار آمده است. همچنین اگر به فانتزی و فضاهای متفاوت نیز علاقه دارید می توانید از رنگ های مختلف چمن مصنوعی استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که برخی از آنها برای کاربردهای ویژه ای مانند پوشش زمین فوتبال طراحی شده اند. حتی برای شما که علاقه دارید چمن تراس خانه تان کاملا طبیعی به نظر برسد طرح ها و مدل هایی وجود دارد که حتی همسایگان تان هم نمی توانند متوجه مصنوعی بودن آن شوند. تنوع حاصل از استفاده چمن مصنوعی برای تراس بسیار زیاد است و شاید تنها عاملی که بتواند آن را محدود کنند، سلیقه بیش از اندازه سخت شما باشد. حرف آخر اینکه می توانید فضای کوچک بالکن خود را با کمک چمن مصنوعی و آویزان کردن یا قرار دادن تعدادی گلدان به باغچه کوچک و با صفایی تبدیل کنید که نمای همیشگی فضای آن سوی پنجره خانه تان باشد و با تماشای آن شاد و خشنود شوید و انرژی بگیرید.

برای اطلاع از قیمت چمن مصنوعی برای بالکن به سایت Chamanzar.com  مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۵۷۷۳۲ تماس بگیرید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود