قابل توجه متقاضیان امریه سربازی در وزارت علوم، وزارت نفت و قرارگاه خاتم

فراخوان وزارت علوم برای پژوهش یار اعلام شد

قابل توجه متقاضیان امریه سربازی در وزارت علوم، وزارت نفت و قرارگاه خاتم

امریه سربازی چه در ارتش و سپاه و ناجا و بسیج و وزارت دفاع و وزارت علوم و وزارت بهداشت و وزارت نیرو و وزارت صنعت و وزارت آموزش و پرورش و قرارگاه خاتم و چه در هر جای دیگر، برای سربازان، یک فرصت عالی است تا هم دوران سربازی خود را راحت تر و در محیطی علمی، صنعتی و آموزشی گذرانده و هم بر دانش و اطلاعات خود افزوده و زیر نظر کارشناسان و متخصصان، مهارت اندوزی کنند.

خیلی ها به دنبال امریه سربازی هستند تا دوران بیست و اندی ماه خدمت وظیفه عمومی را پس از دوران آموزشی، راحت سپری کنند. هر چقدر مدرک تحصیلی شما بالا تر باشد و مهارت و تخصص بهتر داشته باشید، شانس دریافت امریه شما بیشتر است.

البته مثل همه کارها، ارتباطات و زد و بندها نیز گاها تاثیر گذار است. وزارت علوم، اخیرا به منظور استخدام نیروهای متخصص با مدارک کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی و پژوهشگاه های خود در سراسر کشور، از مشمولان واجد شرایط دعوت به همکاری کرده است.

جزییات ثبت نام متقاضیان امریه سربازی در وزارت علوم

در سومین فراخوان پذیرش امیریه سربازی وزارت علوم که تحت عنوان پژوهش یار مطرح شده است، به منظور فرصت برابر و رعایت عدالت برای همه مشمولان نظام وظیفه عمومی و دانش آموختگانی که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود در قالب نیروی پژوهش یار امریه دارند درخواست شده تا با داشتن برگه اعزام به خدمت از ۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹، به سایت امریه وزارت علوم مراجعه کرده و ثبت نام کنند و مدارک را آپلود کنند.

شما از تاریخ ۱ بهمن ۹۸ تا ۱۸ بهمن ۹۸ فرصت دارید تا در سایت امریه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ثبت نام کنید. شما بایستصرفا در تاریخ های فوق الذکر، نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم های اینترنتی و آپلود مدارک خواسته شده اقدام کنید تا کارشناسان بر اساس بررسی صلاحیت های متقاضیان و اولویت بندی و نیازهای وزارت علوم به جذب سرباز امریه در سال ۹۹، اقدامات لازم را انجام دهند.

امریه سربازی ۹۹

طی پیامکی در ۲۶ بهمن ۹۸ به متقاضیان، فرآیند جذب یا عدم جذب آن ها را اطلاع دهند. در صورتی که امتیازهای لازم را کسب کرده باشید، به مصاحبه فراخوانده شده و توانایی کار شما درآزمایشگاه ها و امور پژوهشی در رشته های مختلف تحصیلی بررسی می شود.

سایت جذب امریه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور ثبت نام در فرآیند جذب پژوهش یار در وزارت علوم در سال ۱۳۹۹ در نشانی اینترنتی به آدرس:: http://www.amriye.msrt.ir قرار دارد. سایت وزارت علوم در نشانی msrt.ir قرار دارد که پاسخ گوی سوالات مشمولان نظام وظیفه که در سال ۹۹ به خدمت اعزام می شوند و قصد دارند تا دوران خدمت را در یکی از موسسات وزارت علوم در قالب امریه بگذرانند، خواهند بود.

جزییات ثبت نام متقاضیان امریه سربازی در قرارگاه خاتم 

سایت امریه قرارگاه خاتم

سایت جذب امریه سرباز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در نشانی sarbaz.khtam.ir قرار دارد. شما بایستی دانش آموخته مقطع کارشناسی به بالا باشید تا امکان ثبت نام در سامانه خدمت سربازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را داشته باشید.

جزییات ثبت نام متقاضیان امریه سربازی در وزارت نفت

سامانه امریه سربازی وزارت نفت در نشانی eservices.mop.ir در دسترس است. طرح نظام به طرحی اطلاق می گردد که از طریق آن برخی فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های مورد نیاز صنعت نفت و در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد جهت گذرانیدن خدمت نظام وظیفه در این وزارتخانه به کارگرفته می شوند.

سایت امریه سربازی وزارت نفت

هدف ، تامین بخشی از نیازهای نیروی انسانی شرکت‌های تابعه صنعت نفت در مناطق محروم عملیاتی و بد آب و هوا است. نحوه ثبت نام به این گونه است که متقاضیان طرح نظام در صورت تمایل به ثبت نام بایستی پس از فارغ التحصیلی و ۶ ماه قبل از تاریخ اعزام در سایت معاونت منابع انسانی وزارت نفت به نشانی http://pmhr.mop.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود